Ik moest zelf naar huis rijden en daar had ik nog best wel moeite mee (schaamde me dood, ik wist het eigenlijk wel, maar twijfelde te veel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jodym schreef:ik had 5 fouten bij gevaarherkenning, en 1 bij de theorie.
vond de inzichtvragen wel pittig, moest wel even goed nadenken
we hebben maar 1 vraag gehad met zo'n 'tekening' met voorang; (1. auto, 2 bromfiets, 3 fiets)
geen vragen over de aanhanger, lengte/breedte wat een auto mag zijn,
of hoeveel meter je vanaf kruising/bushalte mag parkeren,
de gevaarherkenningsvragen waren allemaal erg duidelijk,
geen valstrikken
Dirkje25 schreef:Wat betreft de tram en de voorrang wil ik verwijzen naar 2 artikel van het rvv
Je kunt ze nalezen op tdekkers.nl
artikel 15 zegt iets over voorrang en over de uitzondering tram in lid 2b
Daarnaast artikel 18 betreft rechtdoor op dezelfde weg en wederom de tram die daar weer niet aan meedoet.
Ik zoek nog naar meer maar dit was hem zo ongeveer.
let wel op bij b.v. rechtdoor op dezelfde weg in combi. met een vop dan moet de tram wel stoppen door de vop.
Daar is de militair collone weer een leuk instinker. Die hoeft bij een vop weer niet te stoppen echter wel bij de rechtdoor op dezelfde wegregel.
Ik ga nog eens verder zoeken of er nog meer over die tram bepaald is.
Veirl schreef:Ik heb vanmiddag weer les en eigenlijk vrijdag ook, maar ik ga het afzeggen en een tijdje niet meer rijden. Ik word er nl een beetje moe van. Een paar weken terug zei mijn rijinstructeur dat hij mijn TTT zou aanvragen, ondertussen heb ik er niets meer over gehoord en elke les hoor ik weer 'ja het ging super, ben trots op je' terwijl ik zelf het idee heb dat ik níks geleerd heb. Ik heb nu bijna 40 lessen gehad en bijv. nog nooit fileparkeren geoefend en aangezien ik toch heel augustus niet kan rijden, lijkt het me beter m'n geld niet te vergooien en nu te stoppen en dan maar in september weer te beginnen en hopelijk snel examen doen...
Ik kan er echt pissig om worden afentoe.