-altijd maar aan je willen zitten ( waardoor je geen film uit kan kijken
tenzij.. het dirty dancing is.. die wou hij zien
)- en nu weet ik niets meer..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dikke knuffel
_Yasmine_ schreef:niet terug reageren is zó vervelend inderdaaad..
als ik sms en ik krijg niets terug zit ik ook al meteen met de vraag of er iets is..
heb ik ook alleen maar voordeel mee, want daarna is ie weer extra vrolijk en heeft ie weer allemaal grappige verhalen te vertellen

Judith_H schreef:Dat als ik zwaar gefrustreerd/boos/chaggo ben, dat die dan meteen boos tegen mij gaat doen terwijl er voor hem helemaal geen reden is om boos te zijn, want hij is niet gefrustreerd/boos/chaggo. snap je?
Als je me nou gewoon even in me sop gaar laten koken is het zo weer over.. maar nee, meneer gaat even lekker meedoen.....wordt het alleen maar erger van....

) marleen_88 schreef:Van waar toch al die ergernissen en frustraties dames? Denk je dat wij vrouwen perfect zijn ofzo?
Tuurlijk zijn er dingen waar je je aan kunt ergeren snap ik; maar om er áltijd zo over te klagen?
Ga een gesprek aan met de meneer in kwestie, denk dat je daar een stuk verder mee komt.
. Ik besef me dondersgoed dat ik niet perfect ben en ik weet dat mijn vriend zich ook aan dingen van mij ergert en dat zegt hij dan ook gerust tregen mij. Volgens mij moet je juist af en toe te eerlijk zijn tegen elkaar, daar kan je relatie alleen maar door groeien. Ik ben in ieder geval al bijna 9 jaar samen met mijn vriend en nog steeds gelukkig. Juist omdat we alles tegen elkaar kunnen zeggen!!
en hem een spiegel voorhield)