Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:50

_Tivoli_ schreef:
5% van de lonsdaledragers zijn extremistisch stond er net in een artikel.
Ik durf te wedden dat er in 5% van de birckensotcks ook racsisten zijn,en ook in 5% van alle mensen met een paars sjaaltje,en zwarte jas of blonde haren.

Edit: typen is moeilijk :Y)

Kun je nagaan - Ik heb een zwarte jas, paars sjaaltje EN ben blond!!! En nee, niet racistisch!!!

Maar wél op dit moment Nike Air slippers aan mn voeten... Oh jee oh jee, wat doet dit met het onderzoek? :+

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:50

Nee ik heb gehoor dat dat niet klopt. juist omdat die nikes airmax doorveren
is het heel slecht voor je pessen. omdat het een onnatuurlyke bodem is waar je op loopt.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:51

lorenzolover schreef:
is het heel slecht voor je pessen. omdat het een onnatuurlyke bodem is waar je op loopt.

Pessen? Pezen neem ik aan dat je bedoelt?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:51

Barmat schreef:
_Tivoli_ schreef:
Ik durf te wedden dat er in 5% van de birckensotcks ook racsisten zijn,en ook in 5% van alle mensen met een paars sjaaltje,en zwarte jas of blonde haren.

Kun je nagaan - Ik heb een zwarte jas, paars sjaaltje EN ben blond!!! En nee, niet racistisch!!!

Maar wél op dit moment Nike Air slippers aan mn voeten... Oh jee oh jee, wat doet dit met het onderzoek? :+

:oo Kruising tussen Birckenstocks en Nike's :oo
Jij bent er 1 van de allerergste lichting! >;)

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:52

Barmat schreef:
lorenzolover schreef:

Pessen? Pezen neem ik aan dat je bedoelt?

ja sorry

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 14:52

melanie_h schreef:
haha wat een onzin zeg. Nu ben ik een hele slechte mama want van mijn dochtertje komt dus later niks terecht.
Ze heeft ook nike's maatje 21 van die witten met roze :o :D

Heeeerlijk toch :D
Vind dat zo schattig, van kleintjes met die "Ukkie-Nike's" aan.. :=

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:53

die stelling vind ik onzin.

mijn mening:
het zijn oerlelijke schoenen, die in mijn oge een beetje aso ogen. niet als ze nieuw zijn, maar van die afgetrapte dingen die van ellende (nog) net niet uit elkaar vallen..

maar ik hoef zowiezo geen Nike's. kinderarbeid vind ik wat ver gaan. en ja, Nike heeft kinderarbeid.. (en dan zijn die schoenen ongelooflijk duur en wat krijgen die kinderen? 1 euro per dag, want meer krijgen ze niet) en schoenen kosten 80 euro.. hmm.. 79 euro voor de winkels en 1 euro voor het hardwerkende kind, vaak zonder ouders en met slechte leef kwaliteit.
daar werk ik dus niet aan mee.

maargoed. iedereen moet dragen wat ie zelf wil, maar mij niet in die afschuwelijke dingen gezien. lompe schoenen houd ik niet zo van,..

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:54

lorenzolover: zo veel veren die dingen nou ook weer niet door hoor ;)
Het gaat gewoon om het hele voetbed,dat meer ondersteuning geeft dan een plat zooltje.Zeker voor kindjes.
Mijn dochter heeft trouwens geen Nike's toevallig, het was een algemene opmerking over schoenen.

En dus zwaar offtopic :o

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 14:54

_Tivoli_ schreef:
Barmat schreef:

:oo Kruising tussen Birckenstocks en Nike's :oo
Jij bent er 1 van de allerergste lichting! >;)

_O- raap me op

Tivoli

Re: Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:55

*raapt Miracle op*

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 14:56

_Tivoli_ schreef:
*raapt Miracle op*

Dankje!

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:56

Ik draag ookal 10 jaar lang air maxies (of nja tot maat .. zijn het geen air maxies maar..weet ff niet meer) heb de veters ook nog eens rechtgeveterd, luister soms hardcore :+

Maar ik ben géén rascist (verre van ;) ) en ben pas geslaagd voor mijn schooldiploma & rijbewijs dus geloof dat het nog steeds niet bergafwaarts met me gaat.

Slaat dus gewoon helemaal nergens op :).

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:57

Miracle_ schreef:
_Tivoli_ schreef:
*raapt Miracle op*

Dankje!

Tja,dat doe je voor je mede Nike-drager he?

(zie,we zijn toch socialer dan men dacht :wow: )

ozzyhorse

Re: Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:58

nikenstock
Birckennike?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:58

Barmat schreef:
_Tivoli_ schreef:

Helaas Barmat, je bent niet meer te redden, vrees ik.

Wiske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:59

melanie_h schreef:
haha wat een onzin zeg. Nu ben ik een hele slechte mama want van mijn dochtertje komt dus later niks terecht.
Ze heeft ook nike's maatje 21 van die witten met roze :o :D

Wat ben jij een slechte moeder! haha!
Ik zou haar trouwens ook geen vlechtjes en strikjes in het haar doen, straks gaat ze nog naar K3 luisteren! ;)

Anoniem

Draag zowat altijd Nikes en lopen super goed ;) En ben helemaal niet racistisch ;)

Tivoli

Barmat behoeft geen redding...
Al jaren niet meer hé Bar? :')

Lauraloves

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:00

whahaha wat een bull oliebol dit allesXD

melanie_h

:') _O-

Lauraloves

s*hit bedoel ikXD

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:01

Dat het bergafwaarts met je gaat vind ik nogal kort door de bocht, mijn broertje heeft ook 2 paar air max, en volgt een hbo opleiding. Loopt daarnaast ook regelmatig met van Bommels in een pak rond.
Toch zie je hier in de omgeving wel een stereotype rond lopen.. vmbo/mbo, altijd met die nike's en vaak ook nog met masters of hardcore kleding etc aan. Of het bergafwaarts met ze gaat weet ik niet. Ik weet wel dat het merendeel in de mindere wijken hier in de buurt wonen.

Rennie89

ik draag dus nikes, beste vriend is somalier, beste vriendinnen surinaams, ex is antiliaans... en ik ben racist :+ yeah right :+

Anoniem

Barmat schreef:
Menino schreef:

het punt is alleen dat het me echt een worst zou wezen of ik voor libellemoeder, feminist, kakker, millieubewust ofzo word aangezien...

Politieke voorkeuren, en dan met name in het extreemrechtse spectrum liggen in mijn ogen toch ietwat gevoeliger....

Dat snap ik. Maar er worden tegenwoordig stickers op iedereen geplakt! Iemand noemt al bijvoorbeeld: Een kakker draagt een polo.....Iemand met een kort rokje is een h*oer (of nog net niet, maar komt in de richting)

En zo dus ook met politieke voorkeuren, terwijl het nergens op gebaseerd is. Of eigenlijk, op een enkeling.

Dat Lonsdale populair zou zijn bij rechtsextremisten zou voortkomen uit het feit dat als je een jasje over het shirt zou dragen, de letters "nsd" zichtbaar zouden zijn... heel vergezocht, maar dat heb ik ooit gehoord. Dat schijnt dan ook de reden te zijn dat het merk in NL zo met rechtsextremisme in verband wordt gebracht, en in andere landen dus niet.

Maar goed, wat er van waar is.... ik weet het niet. Maar ik blijf er bij dat er genoeg mensen zijn die het merk dragen omdat ze het gewoon mooi vinden, en niet omdat ze racistisch zijn.

je hebt gelijk, ergens is het ook best triest en jammer hoor, maar het is nou eenmaal zo en helemaal als je je kinderen in lonsdale laat lopen (die zich nog niet zo goed bewust zijn van het beeld wat ze daarmee scheppen...) ben je imo niet heel handig bezig... Maar dat is slechts mijn mening...

Mijn stiefbroer was rechtsextremistisch, en kocht heel bewust lonsdale daarom... En hij staat echt niet op zich zelf... Ik vrees ook niet dat dat beeld gebasseerd is op een 'enkeling' helaas,

Lauraloves

vindt ze wel cool, iemand een idee wat ze kosten??