Menino schreef:
het punt is alleen dat het me echt een worst zou wezen of ik voor libellemoeder, feminist, kakker, millieubewust ofzo word aangezien...
Politieke voorkeuren, en dan met name in het extreemrechtse spectrum liggen in mijn ogen toch ietwat gevoeliger....
Dat snap ik. Maar er worden tegenwoordig stickers op iedereen geplakt! Iemand noemt al bijvoorbeeld: Een kakker draagt een polo.....Iemand met een kort rokje is een h*oer (of nog net niet, maar komt in de richting)
En zo dus ook met politieke voorkeuren, terwijl het nergens op gebaseerd is. Of eigenlijk, op een enkeling.
Dat Lonsdale populair zou zijn bij rechtsextremisten zou voortkomen uit het feit dat als je een jasje over het shirt zou dragen, de letters "nsd" zichtbaar zouden zijn... heel vergezocht, maar dat heb ik ooit gehoord. Dat schijnt dan ook de reden te zijn dat het merk in NL zo met rechtsextremisme in verband wordt gebracht, en in andere landen dus niet.
Maar goed, wat er van waar is.... ik weet het niet. Maar ik blijf er bij dat er genoeg mensen zijn die het merk dragen omdat ze het gewoon mooi vinden, en niet omdat ze racistisch zijn.