Mits ik met iemand mee kan rijden ofzo dan

of pas zodra ik mijn ov heb, anders wordt het een nogal dure spokenjacht..
@wendyashley, heb je die foto's nog? Brr.. moet wel doodeng geweest zijn
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StillAngel schreef:Iel ja zie mijn vorige bericht, ben er ook geweest. Ik zag gewoon allerlei beelden voor me in mijn hoofd van uitgehongerde vrouwen die daar in het pikkedonker zitten. haha lekker voor hem dan! ze hebben daar ook allemaal oude (echte) martelapparaten van vroeger. brr!! Ben daar op hte bankje gaan zitten naast de kamer met de martelapparaten, samen met mijn mentor. later kwam er nog ene meisje van mijn klas bij die vond het ook al zo eng en ik had het nooit van haar verwacht maar zij geloofde ook in paranormale dingen enzo. en dus hebben we even zitten praten. ik ga daar igg nooit meer heen!
CandyQueen schreef:Ooh wat een leuke verhalen.
Een meeting lijkt mij wel heel cool.
Zelf ben ik als sinds we hier wonen (13 jaar) doodsbang in onze tuin. En ongeveer 3jaar geleden hebben we een nieuwe vijver uitgegraven, en hebben we een onderkaakgevonden die duidelijk afkomstig was van een mens. Toen hebben ze met een forensisch (?)team onze tuin doorzocht maar die hebben op een paar vingerkootjes niet veel meer gevonden. Maar ik voel me er nog steeds niet goed. Altijd voelt het alsof er nog iemand anders is.
breezy302 schreef:CandyQueen schreef:Ooh wat een leuke verhalen.
Een meeting lijkt mij wel heel cool.
Zelf ben ik als sinds we hier wonen (13 jaar) doodsbang in onze tuin. En ongeveer 3jaar geleden hebben we een nieuwe vijver uitgegraven, en hebben we een onderkaakgevonden die duidelijk afkomstig was van een mens. Toen hebben ze met een forensisch (?)team onze tuin doorzocht maar die hebben op een paar vingerkootjes niet veel meer gevonden. Maar ik voel me er nog steeds niet goed. Altijd voelt het alsof er nog iemand anders is.
Wat eng! Wie wil mee gaan graven in CandyQueen's tuin? Haha grapje