Wie legt mij de mannenlogica van bellen en smsen uit?? ;)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 10:55

Oliver schreef:
Kan er ook helemaal slecht tegen als ze op zo'n vraag als 'leef je nog', NEE gaan antwoorden. Een keer is leuk, maar ik ken iemand die zulke dingen altijd zegt.

Ik vind "leef je nog" ook een beetje een rare vraag om (standaard) naar iemand te smsen als ik eerlijk ben.. :+ Dan roep je zulke antwoorden een beetje op denk ik ;)

kelliiee1993

Re: Wie legt mij de mannenlogica van bellen en smsen uit?? ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:35

Ook altijd fijn, krijg je een smsje, stuur je wat terug. Anwoorden ze vervolgens op hyves :P

Vind 'Leef je nog' ook een beetje een rare vraag ja.

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:54

whaha geweldig dit! zooooo herkenbaar allemaal :D

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:59

jij ook nog leuke verhalen, Vivian? :P

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:00

Heerlijk zijn jongens toch. Sms je iets naar een gewone vriend, zeggen ze later op msn: had geen beltegoed meer... Tja 1 keer wil ik wel geloven maar als je dat heel vaak hebt en vervolgens een uur later gewoon weer smst? }:0

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:05

Ja dat ken ik ja. 'had geen beltegoed meer'
en dan opeens hebben ze steeds vaker geen btg meer. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:07

Mijn vriend heeft een abo, dus die smoes gaat bij hem niet op :P Batterij is ook nooit leeg omdat ie bereikbaar moet zijn voor werk ;)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:12

haha, dat is wel handig! :P
en hij smst dus ook altijd terug, of dat niet? :P

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:24

mannen hebben geen logica

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:15

kelliiee1993 schreef:
haha, dat is wel handig! :P
en hij smst dus ook altijd terug, of dat niet? :P

Nee dat niet, daarom begon ik dit topic ook ;)

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:19

Ook handig.. Als hij wel smst als het je totaal niet uitkomt.. ('s-nachts bijvoorbeeld na zijn nachtdienst :+ ) en op het moment dat je dan terug smst als het je wél uitkomt, hoor je niks meer.. :Y)

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:33

kelliiee1993 schreef:
jij ook nog leuke verhalen, Vivian? :P

uhm nou zo'n beetje alle verhalen die al langs zijn gekomen kan ik nog wel herhalen ;) zodra het een beetje "pittige" smsjes zijn wil meneer (nog niet m'n vriend hoor :o ) wel terug smssen, en anders heel kort.. maar hij doet het wel!! :P maar zodra je ergens geen vraagteken achter zet dan hoef ik ook echt niet te verwachten dat ik een antwoord krijg hoor! :+

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:47

Laatste smsje van m'n vriend:

2 patat
2 frikandel
1 bakje pinda
en wat je zelf wil XXXX

:+

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:48

Zijn er eigenlijk nog dames die op de man af vragen waarom ze geen antwoord op hun sms krijgen? :D
En wat zijn daarop de antwoorden van de heren? :+

In mijn geval moet dat zijn: "Smsje? Wat? Wanneer? Volgens mij heb ik niks gehad hoor?" Yeah right.. _O-

joycev

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:14

hahaha ik vind dit topic echt zo geweldig! zo herkenbaar ben blij dak niet de enige ben!

Mijn scharrel zei ja we bellen of smssen wel hoe laat je kan komen! (maandag) Nou het is al woensdag en hij heeft nog niet gesmst. Terwijl ik al wel wat na hem had gestuurd. Nouwja het is graag of niet denk ik dan!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:20

jaaaa, zo van ik sms je zaterdag nog wel!

maandag ochtend krijg je je sms dan pas :+

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 21:02

Mijn vriendje is vaak zo..

dan smst hij mij van

hey liefie

ben je doen??

xxx hvj

sms ik hem terug van

hey schat
ben dit en dit doen jij doen??

en dan krijg ik weer niks terug.. denk ik grrr....!! :Y)

hihi.. of als ik hem sms met een vraag dat hij niet reageerd.. en dan later smsje krijg ben je doen ofzo blabllba...

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 21:04

Haha jaa, of dat je dan sms met een vraag, krijg je geen reactie.
En dan stuur je er later nog 1: ik heb je andere sms niet gehad hoor?

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 21:11

Hahaha geniaal topic dit :D

Hier nog een slachtoffer, dacht eerst serieus dat ik de enige was met zo'n vent :oo

Die van mij smst meestal pas een paar uur later terug want dan staat zijn mobiel uit ofzo. Vaak als ik hem bel kan ik hem ook niet bereiken dus dan bel ik meestal op de huistelefoon of ga gewoon naar zijn huis toe als ik weet dat hij thuis is :Y) Soms krijg ik helemaal niks terug, maar dat komt heel weinig voor. Vaak spreek ik m dan nog op msn ofzo voordat het in zijn gedachte is opgekomen om de moeite te nemen voor een smsje terug.

Als ik een dag niks van me laat horen krijg ik gelukkig wel altijd een smsje van m. Dan wil hij altijd weten wat ik gedaan heb die dag en wanneer we kunnen afspreken. Als ik dat naar hem gesmst zou hebben op die dag zou ik pas de volgende dag een reactie krijgen dus ik begin m steeds meer door te krijgen. Als ik niet sms, smst hij eerder naar me dan als ik m wel sms }:0 Haha zie hier het begin van de gebruiksaanwijzing! :)*

Ohja en als je iets dringend moet weten, altijd bellen of langsgaan :P Smsen werkt toch niet :')

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 21:31

RockyLover schreef:
Hahaha geniaal topic dit :D

Hier nog een slachtoffer, dacht eerst serieus dat ik de enige was met zo'n vent :oo

Die van mij smst meestal pas een paar uur later terug want dan staat zijn mobiel uit ofzo. Vaak als ik hem bel kan ik hem ook niet bereiken dus dan bel ik meestal op de huistelefoon of ga gewoon naar zijn huis toe als ik weet dat hij thuis is :Y) Soms krijg ik helemaal niks terug, maar dat komt heel weinig voor. Vaak spreek ik m dan nog op msn ofzo voordat het in zijn gedachte is opgekomen om de moeite te nemen voor een smsje terug.

Als ik een dag niks van me laat horen krijg ik gelukkig wel altijd een smsje van m. Dan wil hij altijd weten wat ik gedaan heb die dag en wanneer we kunnen afspreken. Als ik dat naar hem gesmst zou hebben op die dag zou ik pas de volgende dag een reactie krijgen dus ik begin m steeds meer door te krijgen. Als ik niet sms, smst hij eerder naar me dan als ik m wel sms }:0 Haha zie hier het begin van de gebruiksaanwijzing! :)*

Ohja en als je iets dringend moet weten, altijd bellen of langsgaan :P Smsen werkt toch niet :')

hebben wij de zelfde vent?? hahahahaha :D

die van mij precies zo!!!
had hele dag nog niet gesmst, en vandaag smsde hij voor het eerst wat ik doen was enz zo uit zich zelf, en wat hij doen was enz over zijn werk hihi lol

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:17

haha wat een heerlijk topic dit!
Mijn vriend werkt op een paardenstal dus kan tussendoor wel eens smsen en dat doet ie dan ook wel maar soms kan het ook echt wel 3 a 4 uur duren maar krijg uiteindelijk toch wel iets terug en me bellen doet ie altijd erg graag! maar inderdaad als je niet binnen een half uur antwoord krijgt is het gewoon vervelend en ga je iedere keer op je telefoon kijken of je een sms heb..:) in het begin had hij nogal wat moeite met bellen terwijl hij dat wel beloofd had maar nu doet hij dat braaf en heeft altijd de grootste verhalen en is super enthiousiast..:) in het begin viel hij ook vaak in slaap met dan een half smsje naar mij gestuurd te hebben(Mop ik ga sla) en dat was het haha maar hij deed ze best:P

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:21

rakkertjuuhh schreef:
hebben wij de zelfde vent?? hahahahaha :D

die van mij precies zo!!!
had hele dag nog niet gesmst, en vandaag smsde hij voor het eerst wat ik doen was enz zo uit zich zelf, en wat hij doen was enz over zijn werk hihi lol

Nou ik denk dan dat heel veel jongens zo in elkaar zitten :P Je moet er alleen echt mee leren omgaan :) Daarbij vind ik het ook heel vervelend als jongens claimen en de hele dag smsen, eigenlijk is het nooit goed :Y)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:23

precies, dat laatste is oook niet alles _O-

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:24

:') Mistral_Bink --> ''ik ga sla'' :')

Eigenlijk is het nooit goed idd.
We hebben geen idee wat we willen. Maar dat dan ook net weer niet. :')

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:25

Noppes schreef:
Haha ik ken het ook!
Zat gister de hele dag op werk (callcenter) en ik verveelde me rot. Had mijn vriendje een paar smsjes gestuurd. Maar geen reactie, na uren pas :P
's Avonds moest hij werken, stuurde hij mij een paar smsjes, en ik had niet zo'n zin om direct te antwoorden omdat hij mij ook vaak laat wachten :P En toen kreeg ik al heel snel een smsje van meneer of alles wel goed was, omdat ik niet terug smste :Y)

haha _O-