Zumba!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eowyn3003

Re: Zumba!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 10:52

Klein vraagje: Wat is pilates eigenlijk? Dat hebben ze ook voorgesteld op de sportschool, maar de man wist niet te zeggen wat het precies was. :+

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 11:57

rabbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:54

Jeetje, de les is mij echt meegevallen. Erg leuk om te doen. En natuurlijk ook echt wel even tussendoor afgehaakt. Echt even lekker zweten en en veel lol hebben. Lekker bewegen op leuke muziek. We werden flink fanatiek aan het werk gezet ~~}>
Morgen natuurlijk wel enorme spierpijn }:)

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 19:34

Zo dames hoe is het met jullie lessen? die van mij zijn nog steeds vol en het niveau gaat omhoog :) zien jullie al resultaat?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 19:40

>;)

Mijn cursus is geannuleerd. Echt, rotdansschool. Ging naar de Leidse Dansschool, eerste les was echt súper! De week daarop de tweede les, kom ik daar aan: "De instructrice is gisteren ziek geworden, het gaat niet door!". Echt, bel even, mail even, zet het even op de site. Ze hebben 3 instructrices, dus regel een ander eventueel.. :roll:
Week erop, ik voor de zekerheid van te voren gebeld, maar telefoon werd niet opgenomen. Vol goeie moed er dan maar heengereden: "Oh, ja, de les gaat weer niet door."
AAAAARGH :(

Moet ik ook nog 'ns meer dan anderhalf uur reizen met het openbaar vervoer, daar ook geld aan kwijt..

En kreeg gisteren een mailtje dat ze de hele cursus maar annuleren. Maar dat we wel 25% korting kunnen krijgen op de komende lessen..
Dacht eerst: "Ja, écht niet dat ik nog naar jullie dansschool ga!", maar heb me toch maar weer ingeschreven. Vind het toch wel heel erg leuk en €75,- ipv €100 is toch leuk.. O:)

In September poging 2 dus. :=

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 19:45

haha ok dan jammer, veel suces! moet jij 1,5 uur reizen voor je zumba lessen??

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 19:49

In totaal :j Eerst een half uur met de bus, dan wachten & overstappen op een andere bus (20 min), of lopen (20 min. :') ).
Heen en terug is dat 1 uur en 40 minuten. En da's niet erg als de lessen doorgaan, maar om er steeds op de dansschool zelf achter te komen, zónder enige vorm van verontschuldiging, dat de les niet doorgaat, is minder.. :P

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:27

Ik mis het! En kan niet wachten tot het weer begint. Heb me er nog niet toe kunnen zetten om voor de tv te hupsen.

only18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:24

Ik doe het iedere donderdag. Vind het niet zo'n bijzondere dans. Gewoon bewegen en fun maken maar daarvoor hoeft het geen zumba te heten :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:00

Ik wil het ook gaan doen, lijkt me fantastisch! :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 08:38

Bij ons begint het half september en wat tijd betreft moet het voor mij in te passen zijn in mijn drukke bezigheden, dus helemaal happy de beppy :P

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:42

only18 schreef:
Ik doe het iedere donderdag. Vind het niet zo'n bijzondere dans. Gewoon bewegen en fun maken maar daarvoor hoeft het geen zumba te heten :)

hihi hoe moet het dan heten? het is niet 1 dans, het zijn verschillende (latin) ritmes en muzieksoorten waar je een vaste choreografie op danst. dat concept heet Zumba, zou niet weten hoe het anders zou moeten heten?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:18

Ik doe het nu alweer een paar maanden. Merk er verder niks van, maar ik raak er moe van en vind het leuk :D

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:24

Ik ga samen met 2 vriendinnen begin augustus beginnen, heb er zin in :#

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:27

Leuk! Een Zumba topic :D

Ik doe het inmiddels 2 weken 3x per week.
Is behoorlijk pittig, heb totaal geen conditie, dus zie er telkens uit als een paars aangelopen tomaat en het zweet druipt van mn kop, maar ik vínd het toch leuk :D
Merk wel dat het nu al iets makkelijker gaat, dat beetje bij beetje mijn conditie al een tikkeltje opkrikt!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:56

Hoe vaker je het doet per week hoe sneller het makkelijker wordt aangezien je conditie met sprongen vooruit gaat :) Ik had vorige week een minister in mijn les :D

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 20:43

Hee leuk, meer Zumba-ers :D ik wil heel graag gaan beginnen met Zumba, een aantal sportscholen hier in de buurt gaan het aanbieden. Alleen moet ik nog even iemand vinden die meewil :D.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 20:45

Ik ga het waarschijnlijk doen vanaf september met een vriendin :D
Het wordt hier vanaf september gegeven! Heb al wel eens de dvd's gezien en het lijkt me erg leuk!

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 21:42

Jullie vinden het vast slecht, maar Zumba is me toch wat te vrouwelijk. :P Misschien dat mijn danspartner me nog eens zo gek krijgt om voor de gezelligheid mee te gaan, maar dan heb je het wel gehad. In september ga ik hiphop newstyle en streetdance eens proberen, heel wat anders!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 23:08

Ik heb besloten om me ook in Nederland in te schrijven en in september ga ik dan toch weer beginnen.
Haha, samen met een vriendin, dus ben benieuwd.

rabbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 23:20

Ik heb 2 lessen gehad. Ik vind het echt superleuk. Ben nu helaas wegens longontsteking even uit de roulatie :( N :( g een nadeel is dat na dezecursus ze op de dansschool alleen nog maar op een rottijdstip Zumba-les geven...Ik wil eigenlijk wel doorgaan maar niet via een sportschool. Ik ben alleen wel bang dat dat er wel aan zit te komen. Maar het is eigenlijk gewoon te leuk om te laten schieten...

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 08:26

En er komt alweer een nieuwe fitnessrage aan: Jukari fit to fly.
Een work out waarbij je gebruik maakt van een trapeze. Ontstaan in samenwerking met Cirque du soleil. Ben erg benieuwd, maar we moeten nog even wachten tot het in Nederland is. Dat zal pas dit najaar zijn. Hoop dat het dan in mijn buurt terecht komt, en ik een keer kan kijken of het wat is.
Info: http://www.leerwiki.nl/Nog_maar_eens_ee ... ge:_Jukari!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 08:27

rabbeltje schreef:
Ik heb 2 lessen gehad. Ik vind het echt superleuk. Ben nu helaas wegens longontsteking even uit de roulatie :( N :( g een nadeel is dat na dezecursus ze op de dansschool alleen nog maar op een rottijdstip Zumba-les geven...Ik wil eigenlijk wel doorgaan maar niet via een sportschool. Ik ben alleen wel bang dat dat er wel aan zit te komen. Maar het is eigenlijk gewoon te leuk om te laten schieten...

Geen andere dansscholen in de buurt die zumba geven?

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:00

Dat Jukari lijkt me dan weer helemaal niets..
Ik vind juist de combi van Zumba zo leuk, van alles wat op heerlijke muziek.
Slingeren aan zo'n trapeze en met je benen in beugels hangen neuh... dat sla ik over :+

rabbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:08

Ja dansscholen genoeg in de buurt. Maar die beginnen om 6 uur, en dan werk ik nog. En anders geven ze les op de enige avond in de week dat ik niet kan.
Maar we zetten door, hoe dan ook :D