Maar idd kom op met je plan de campagne.

Supernanny Slimmerik komt de boel redden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Billy schreef:slimmerik schreef:Dank je wel Iefke.
Respect zei ze...
Dat heb jij absoluut niet getoond.....
Iedereen heeft zn eigen manieren om met stress en tegenslagen om te gaan.
Dat jij het anders zou doen betekent niet dat jij het recht hebt om zo tegen iemand tekeer te gaan......
En idd, hoe gaat het?!
heb net Anky en Edward zitten kijken....... was erg leuk

Wel gaan ze nog even met school praten, met Sanne zelf praten, met de huisarts praten en met Sanne haar therapeut praten...... en dan krijg ik een verslag van hun bevindingen 
zat er gewoon even helemaal doorheen, dat kan gewoon gebeuren
en dan heb je een aai over je bol nodig, een skup onder de kont..... een duuwtje in de goede richting..... En aangezien ik hier thuis niemand heb zitten op de bank waar ik op dat moment mijn gevoel mee kan delen, doe ik dat met jullie
Maar ik adem weer normaal en das de helft van het probleem al weg

en mijn buren houden een oogje in het zeil als ik er niet ben. Ze kan daar ook altijd heen als er wat is ........ en hun zijn altijd thuis
als ik een scheet laat weten ze het aan het begin van de laan eerder dan dat de lucht uit mijn broek getrokken is
KiWiKo schreef:Sanne is 10en mijn buren houden een oogje in het zeil als ik er niet ben. Ze kan daar ook altijd heen als er wat is ........ en hun zijn altijd thuis
![]()
Qua veiligheid is het ook geen probleem. Ik heb het allerachterste huis op een recreatiepark EN twee grote honden. Ik woon in een dorp, in een dorpals ik een scheet laat weten ze het aan het begin van de laan eerder dan dat de lucht uit mijn broek getrokken is
ze was toen net 10 en nu is dat niet gevaarlijk, maar hoe kom je erop...
Kan Sanne ook hoor! Maar gelukkig nooit gevaarlijke dingen, ze is bijvoorbeeld erg bang van vuur
Maar ze kan bijvoorbeeld wel besluiten een taart te maken voor de honden
en aangezien ze nou niet echt in het eerste van opruimen zit............. is de chaos bij thuiskomst vaak niet te overzien 
als je die aan zijn staart de rondte inslingert en twee klappen met een schep op zijn kop geeft daarna, staat hij nog klaar om vooral heel lief te zijn....... Die snapt niks van de wereld, en die wil ook alleen maar lief zijn. Die andere is een ander verhaal, die heeft een heul kort lontje, maar wel een hele duidelijke taal. Sanne kan hem heel goed lezen, ze weet precies waneer hij klaar is met spelen of wanneer zij iets doet wat hij niet echt gaaf vind.
Daarom ook super dat je Sanne naar de therapeut laat gaan, dat betekent dat je echt wel met je dochter inzit 

zie je nou dat het wel meevalt. er zijn altijd rotte appels(is weer gebleken) die roet in het eten flikkeren... zelfs met gevolgen dat ze de kinderbescherming bellen! wat achteraf dus gewoon in orde bleek te zijn.
dus super dat je alles netjes hebt uitgelegd bij de controle.!