Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Joto schreef:Schade niet.. Maar we hebben wel goed de schrik te pakken..
Om 3uur wat rommels hier, ff peukie gerookt en weer gaan slapen.. Kwart over 4 even wakker geworden van al het geflitst, weer slapen..
Half 5 ging me telefoon! (GVD welke idioot haalt het nu in zijn hoofd om mij te bellen.)
Was vriendje lief... Onderweg naar zijn werk op de snelweg a28 vol getroffen door de bliksem in de auto..
Hij had zelf eerst niks door, hij had geluk dat oom agent achter hem reed en alles zag, die heeft hem naar de kant weten te krijgen en even tegen een paaltje geparkeerd voor de zekerheid..
Alles oke verder maar hij is goed geschrokken.
wat zal die agent ook zijn geschrokken en je vriend dus! Hoe is het nu met je vriend en de auto? SuusKiiss schreef:Ik weet niet of het al verteld is, maar bij mij in de buurt is er een dak van een school afgewaaid, bij ons op school was er een boom omgewaaid, lokaal stuk, water lek...
Hier thuis ook allemaal bomen omgewaaid enzo..
neee joh... ik was g-g-gewooon rrrrrruhustig...
Anne Marie schreef:Hier (bij Roosendaal, W. Brabant) was het compleet oorlog vannacht, in de buurt zijn verscheidenen bomen omgewaaid, en een grote plataan van een meter of 4 hoog bij ons achter is ook gesneuveld, de top is er net boven de helft afgebroken... Op stal lagen alle tuinstoelen op en over elkaar, de stal was tot ongeveer 10 meter ingeregend en dus zeiknat... Brrr... Normaal vind ik onweer erg mooi, maar nu, met Bo in de wei, vond ik er niks aan! Ik stond meteen bij de eerste klappen al naast mijn bed om Bo nog naar binnen te halen, maar dat was echt gekkenwerk geweest; 9 km met de auto, slalommend door afgevallen takken, om dan, door de bliksem en in de stromende regen met een vreselijk hyper paard dat wordt bekogeld met hagelstenen ter grote van golfballen, langs andere hypere paarden een kleine kilometer naar stal te lopen... Euhm, nee, dat was echt gevaarlijk geweest. Toch maar niet gedaan dus, maar ook niet meer geslapen. Het was aan 1 stuk door licht van de flitsen, en ik dacht dat elk moment de ramen zouden kunnen sneuvelen van de hagel, de hond en kat waren giga aan het stressen. Ik niet hoor...neee joh... ik was g-g-gewooon rrrrrruhustig...
![]()
verder geen schade

Anne Marie schreef:Hier (bij Roosendaal, W. Brabant) was het compleet oorlog vannacht, in de buurt zijn verscheidenen bomen omgewaaid, en een grote plataan van een meter of 4 hoog bij ons achter is ook gesneuveld, de top is er net boven de helft afgebroken... Op stal lagen alle tuinstoelen op en over elkaar, de stal was tot ongeveer 10 meter ingeregend en dus zeiknat... Brrr... Normaal vind ik onweer erg mooi, maar nu, met Bo in de wei, vond ik er niks aan! Ik stond meteen bij de eerste klappen al naast mijn bed om Bo nog naar binnen te halen, maar dat was echt gekkenwerk geweest; 9 km met de auto, slalommend door afgevallen takken, om dan, door de bliksem en in de stromende regen met een vreselijk hyper paard dat wordt bekogeld met hagelstenen ter grote van golfballen, langs andere hypere paarden een kleine kilometer naar stal te lopen... Euhm, nee, dat was echt gevaarlijk geweest. Toch maar niet gedaan dus, maar ook niet meer geslapen. Het was aan 1 stuk door licht van de flitsen, en ik dacht dat elk moment de ramen zouden kunnen sneuvelen van de hagel, de hond en kat waren giga aan het stressen. Ik niet hoor...neee joh... ik was g-g-gewooon rrrrrruhustig...
![]()
de paarden stonden allesinds op de juiste weide, want op de kleine weide ligt nu een boom op de omheining...