Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:42

Nou ja zeg engeltjeS wat een ******

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:42

EngeltjeS bah bah bah, dat zég je niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:43

suus_ schreef:
HAHA ieuw.

Ooohh chatsite's, ik ging soms met een schoolvriendinnetje naar zo'n site (jippii.nl) en dan namen zoals bijv. hotgirl
_O-
En dan kwamen de hotboys die als jongetjes van 12 praatten doen alsof ze 18 waren, hop wij onder een andere naam inloggen, toen was dezelfde jongen weer een andere leeftijd.

ohhhh was vermakelijk hoor.

Ik heb geen slechte ervaringen met date's. Ben blij met mijn schattige boyfriend :+:

Ja hahaha. En dan schreef je zo'n leuk berichtje en dan ping ping ping kreeg je allemaal van die privéschrmpjes. Zie het nog voor me. _O- *Wil weer even voor de lol naar zo'n site gaan* :o Zó briljant is dat.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:44

nee... nou ja, me vriendin had hem duidelijk ook gedumpt door zn opgewonden "henkie"

bleg... sinds dien, wacht ik braaf op mijn prins!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:44

Echt he, for old times sake :')

Ik heb er zoooo om gelachen toendertijd _O-

eekhoornerik

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:47

nou dan ben ik nog van de oude stempel hoor, want wij belden toen nog naar 06-lijnen!!

Chatboxen via de telefoon (toen was er nog geen internet en geen mobieltjes. Ja dat was zo hoor! echt!).

1x schrok ik mij dood tijdens zo'n chatgesprek. Man aan de andere kant van de lijn wist namelijk precies te vertellen waar ik woonde, waar ik op school zat, hoe ik eruit zag etc.

CREEPY. Daarna dus never nooit meer gebeld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:48

Hahaha 0906.... :')

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:50

chatboxen via de telefoon??? jemig!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:51

Woo laetitia das idd eng :oo

Ooit (10 jaar geleden ofzo) heeft iemand als grapje trouwens eens mijn naam & foonnr doorgegeven als zijnde seksnummer, ik weet niet waar en ik weet niet hoe, maar je staat toch wel raar te kijken als je 4 keer achter elkaar de telefoon opneemt en van die mannetjes aan de lijn krijgt die willen geilen :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:51

Oh ja die 06 nummers vroeger ja!

*zwoele stem* 06-9600...
1 gulden per minuut. :D

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:55

Ik stond vroeger bekend als pokerpoesje. :')
Lachen, beetje die gasten van een jaar of 20 gek maken, en ondertussen wel winnen met texas hold 'em.
En maar pochen dat zij beter waren. :+
Begon in groep 8 al hihi, en doodleuk zeggen dat ik 16 was. O:)

Ook zie ik er op de cam bijzonder voordelig uit, en win ik altijd met strippoker. (Ook al is het maar omdat ik bijzonder veel aan heb op zo'n moment. Toeval offcourse.)

Ik ben zelfs geband van een forum omdat een van mijn foto's te uitdagend zou zijn. :roll:

Edit: Had een hele verzameling knappe mannen. Zelfs een portugees die me leerde hoe ik eh, bepaalde zinnetjes portugees moest spreken. :o
Maar hoe leuk hij ook is (het is echt een schatje!!!) ik ga niet naar portugal afreizen. Iemand nog interesse? Ik spreek 'm nog af en toe....

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:58

Geweldig :')

Crossmonster: ik ken je totaal niet maar ik vind je geweldig !! :)) !!

Ik heb wel een afknapper gehad := Ik zoen wel op eerste date maar dan komt het wel van mijn kant af O:)

had een date met een jongen en we zaten hier op de bank. Draait ie om ' Zullen we zoenen ' , nu prima . Knalt ie kie hard tegen mijn tanden aan en sindsdien is er een stukkie af :')

Zijn reactie - het is al een tijdje geleden := -

echt wat een afknapper :')

Ook een afknapper ; als ze te verlegen zijn.. Nee dat kan ik ook niet hebben :) !
beetje gespreksstof moet er zijn !

Afknapper: meteen die hand in je broek willen duwen op stap.. :\ Uh hallo .. ik houdt mijn buik niet voor niks uit..

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:02

*Heeft voor de chatters even een apart topic gemaakt.*

Ik heb niet echt afknappers geloof ik. Ja die jongen die ik op een CHRISTELIJK jongeren kamp doodleuk hoorde zeggen dat hij mij wel zou neuken. En toen ik er naar vroeg glashard ontkennen! Of ik wou vingeren dan....

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:15

Ik had eens gezoend met een jongen in een zatte bui. Nummers uitgewisseld en na 3 min kreeg ik al een smsje. Jammer dat je weg moest was gezellig en vindt je wel leuk _-:( Daar kan ik al niet tegen maar goed toch maar een kans gegeven en mee afgesproken. De bioscoop, American gangster. Of het aan mij lag weet ik niet (waarschijnlijk wel) maar ik snapte er echt niks van en het duurde me veel te lang en ik verveelde me gewoon. Toen de film afgelopen was zat die hele verhalen te vertellen over hoe leuk de film was tot ik op mijn horloge keek. Laatste bus gemist _O- Ik zei nog tegen hem dat we optijd naar het station moesten gaan maar helaas, en wat doet die? Hij gaat nog even op stap met zijn vrienden. Gelukkig zag ik mensen die ik kende waarmee ik mee naar huis kon. Week later kwam ik hem weer tegen op stap, hij vond het wel heel gezellig. Nou weg ermee als je me op het station laat staan midden in de nacht :evaw:

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:16

Over exen praten lijkt mij 't ergste. Ik kan er nu al niet onwijs goed tegen als mijn vriend 't over z'n exen heeft :P.
Overigens was ik denk erg op date :o. Toen ik mijn vriend leerde kennen was ik 14 en hij 19 en ik ging bij hem filmpje kijken, ik was zo nerveus dat ik niet eens naast 'm durfde te zitten :(:).

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:34

EngeltjeS schreef:
chatboxen via de telefoon??? jemig!

ja inderdaad! 06 nummers waren dat!

Weet niet meer hoe het werkte hoor maar je ging gewoon kletsen met jongens en vieze oude geile mannen.

In mijn jeugd was er namelijk geen internet en ook geen mobiele telefonie!
Alles ging nog per post (heb nog heel veel brieven van vriendjes in dagboeken bewaard) of per vaste telefoon.
Op een andere manier communiceren kon niet in die tijd!

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:44

Bij de eerste 'date' met mijn huidige vriend, kwam hij bij ons filmpje kijken. Kende hem overigens al wel oppervlakkig.
De eerste ontmoeting:
Ik kende zijn (half)zusjes relatief goed en kwam op bezoek. Op dat moment was hij aan het passen op hen en waren de ouders weg. Ik bel aan, doet hij open en zegt: Ben je verdwaald?!
:( :( :( :o
Gelukkig bleek dat al snel zijn droge humor te zijn, die ik nu wel weet te aprrecieren :D

De eerste date:
Ik viel dat weekend nogal serieus van't paard en kon voor geen meter wandelen.
Dus: hij ging filmpje halen en kwam die bij ons kijken. Hij vroeg wat ik graag zag : ik: komedie, een meidenfilm (maar dat hoefde niet :P), en enge films met veel bloed :P
Komt hij af met big momma (dat noem ik GEEN komedie!!) en een film over varkens volgens mij Babe 2 ofzo :+
Omdat hij duidelijk geen besef had van zijn foute films, moest ik er ontzettend hard om lachen en heb ik uiteindelijk gevraagd of ik tv mocht opzetten of hij echt graag babe uitkeek :P
Verder kwam mijn zus na een half uur al thuis en bij ons in de woonkamer zitten (als me dat geen afknapper is!! :o )
oja niet te vergeten: doordat ik van paard gevallen was, kon ik geen broeken aandoen en moest ik een gigantische jogging van mijn moeder lenen!!!!! :Y)
Laatst bijgewerkt door Karennnn op 18-05-09 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:45

ik lig echt helemaal in een deuk om jullie verhalen hahah!

nou ik heb nog niet echt date's gehad maar er is wel een keer een jongen uit zwolle (3,5 uur met de trein) naar mij toe gekomen en die heb ik zo snel mogelijk weer op de trein terug gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:48

Ohja, nog een afknapper!

Ik zat in een praatgroep voor moeilijke jongeren en daar was ook een jongen die mij wel zag zitten. Toen was hij via een ander meisje uit die groep aan mijn nummer gekomen en belde me zo'n 2/3 keer op een dag. En de hele tijd: 'Schatje, als iemand aan je komt bel je me he ik sla ze wel verrot voor je.' Uiteindelijk maar heel lief gezegt dat het nooit iets zou worden tussen ons. :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:50

iemand die op de eerste date (nouja, kussen) zegt dat die me doodgraag ziet

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:05

-Seks
- Hygiene

Je hebt van die jongens die meteen van alles willen.
Of van die jongens die (stil) een scheet laten en denken dat je hem niet ruikt. Echt verschrikkelijk want dan wil je er zelf liever ook niet teveel over zeggen

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:08

Vriendje van die bloemen en liefde is kaart begon meteen nadat we voor het eerst gekust hadden te roepen:

Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je!

toen wist ik al dat het een enorme vergissing was...maar ja hij was van mijn werk en ik kon het niet maken hem meteen weer te dumpen. Heb dat na een maand gedaan (om boze reacties van collega's te vermijden).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:10

laetitia schreef:
In mijn jeugd was er namelijk geen internet en ook geen mobiele telefonie!
Alles ging nog per post (heb nog heel veel brieven van vriendjes in dagboeken bewaard) of per vaste telefoon.
Op een andere manier communiceren kon niet in die tijd!

Hihi ja klopt. Ik belde dan stiekem met vriendje op mijn ouders slaapkamer, daar stond een telefoon.
Eigenlijk kan ik me nu niet meer voorstellen hoe het was zonder mobiele telefoon en internet maar toch was het zo.

Die 06 nummers kon je als vrouw gratis bellen toch? De mannen moesten wel betalen. Ik belde toen weleens (als 11 jarige) en zei per ongeluk U tegen zo'n vent. Hihi hij zal wel gedacht hebben. :o
Ja fout, weet het. Ik heb snel opgehangen. :D

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:11

Heb niet alles doorgelezen, ben blijven steken bij pagina 4 :P Echt hilarisch en herkenbaar :D

Zo'n date via internet: Dat je aankomt, 'o nee, het is toch niet die daar he?!' en ja hoor, het is hem.

Of als hij te laat komt 'wilde even kijken of het via een andere metro halte sneller is' ja leuk, doe dat in je eigen tijd.

Ook een keer een date, en dan blijkt hij toch wel heel leuk te zijn. Heeft hij bindingsangst, terwijl hij toch duidelijk op zoek was, en al meerdere dates gehad met hem. Dan weet je dat toch ook van te voren ?! En niet alleen met mij hoor, als dat zo was had ik de hint gelijk gesnapt, bij iedereen. Gewoon chronische bindingsangst. Was zo neidig toen :P

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:35

Ik vertoonde in februari zelf vreemd gedrag op de eerste date. :D Ik kende de jongen in kwestie ook
via internet en had één foto van hem die op zich niet zo heel duidelijk was. We hadden afgesproken
in de cinema. Ik was er al en zag hem niet dus ik besloot om even buiten te gaan en hem een smsje
te sturen. Vervolgens kom ik hem tegen, kijk hem super hautain aan en wandel gewoon door. (arme jongen)
Ik dacht bij mezelf dat hij het niet was omdat hij ook niets zei..

2 minuten later zag ik hem weer en kwam hij voorzichtig mijn richting uit waarop ik nog zei: ah ik ben je zonet
al gepasseerd, niet? Dacht gelijk dat ik al had afgedaan, maar hij is nog steeds mijn allerliefste scharrel tot hiertoe :+: haha.

Wat ik zelf niet vind kunnen op de eerste date:

-Constant over andere meiden of exen bezig zijn
-Stinken (al mag dat op geen enkele date liefst)
-Macho gedrag