Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
suus_ schreef:HAHA ieuw.
Ooohh chatsite's, ik ging soms met een schoolvriendinnetje naar zo'n site (jippii.nl) en dan namen zoals bijv. hotgirl
En dan kwamen de hotboys die als jongetjes van 12 praatten doen alsof ze 18 waren, hop wij onder een andere naam inloggen, toen was dezelfde jongen weer een andere leeftijd.
ohhhh was vermakelijk hoor.
Ik heb geen slechte ervaringen met date's. Ben blij met mijn schattige boyfriend
*Wil weer even voor de lol naar zo'n site gaan*
Zó briljant is dat.

!!
Ik zoen wel op eerste date maar dan komt het wel van mijn kant af 

-
!
Uh hallo .. ik houdt mijn buik niet voor niks uit..
Daar kan ik al niet tegen maar goed toch maar een kans gegeven en mee afgesproken. De bioscoop, American gangster. Of het aan mij lag weet ik niet (waarschijnlijk wel) maar ik snapte er echt niks van en het duurde me veel te lang en ik verveelde me gewoon. Toen de film afgelopen was zat die hele verhalen te vertellen over hoe leuk de film was tot ik op mijn horloge keek. Laatste bus gemist
Ik zei nog tegen hem dat we optijd naar het station moesten gaan maar helaas, en wat doet die? Hij gaat nog even op stap met zijn vrienden. Gelukkig zag ik mensen die ik kende waarmee ik mee naar huis kon. Week later kwam ik hem weer tegen op stap, hij vond het wel heel gezellig. Nou weg ermee als je me op het station laat staan midden in de nacht
.
. Toen ik mijn vriend leerde kennen was ik 14 en hij 19 en ik ging bij hem filmpje kijken, ik was zo nerveus dat ik niet eens naast 'm durfde te zitten
. EngeltjeS schreef:chatboxen via de telefoon??? jemig!
), en enge films met veel bloed 

)
laetitia schreef:In mijn jeugd was er namelijk geen internet en ook geen mobiele telefonie!
Alles ging nog per post (heb nog heel veel brieven van vriendjes in dagboeken bewaard) of per vaste telefoon.
Op een andere manier communiceren kon niet in die tijd!
Echt hilarisch en herkenbaar 
Ik kende de jongen in kwestie ook
haha.