AdelineL schreef:Nou dan zou ik wel smetvrees hebben...
Dan zou ik ff langs de ha gaan en met hem erover hebben en evt laten door verwijzen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dan is het helemaal van jou

bonney4evver schreef:o ik zou er niet aan moeten denken!!! Een onbekend iemand in mijn eigen vertrouwde kamerje/bedje?
No way
Denk ook niet dat me moeder zoiets ooit zou voorstellen ( wel mijn vrienden en familie maar niet voor een wildvreemde )
Pomp dan een luchtbedje op, maak een ' logeerbed' voor diegene, maar het bed van je eigen dochter..
Nou ja ik snap de TS volkomen

KiWiKo schreef:en ik snap het als moeder niet..........
kinderen hebben echt werkelijk geen idee wat moeders doen voor hun........ is het nou echt zoveel gevraagd?
Ik zal altijd helpen als ik mijn moeder kan helpen. Maar het gaat hier om iets persoonelijks, iets ' prive's ' . Zouden we dan op alles ja moeten zeggen omdat het je moeder is, en omdat ze zoveel voor je doet? KiWiKo schreef:TakeThat schreef:Oh sorry![]()
Maar KiWiKo, wat is dan de moeite om een luchtbedje op te pompen?
daar gaat het niet om, het gaat erom dat jouw moeder vele malen meer offers heeft moeten maken voor jou........ en dat het een heule kleine moeite is om even een nachtje je bed uit te lenen.....
KiWiKo schreef:TakeThat schreef:Dat je moeder veel voor je doet heeft hier toch niks mee te maken?
je moet je bed uitlenen voor een wildvreemde.. niet aan je moeder
beetje meer respect voor je moeder en haar keuzes is wel op zijn plaats......