Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lex schreef:Ik vind het echt walgelijk. Wie wil zoiets nou hebben? Met zo'n opgezet hondje laat ik kinderen niet spelen en het is lelijk en een vies gezicht. Mensen die dit kopen zijn zelf ook niet helemaal 100 net als dat mens zelf.
dejavu schreef:Net de HH van Pauw en Witteman gekeken.
Haar kat kwam van een gezin waar met het beest gegooid werd. Toen zij het beestje nam, was het zwaar getraumatiseerd. Het beest was depressief (joh) en om een statement te kunnen maken, heeft ze het dier de nek omgedraaid en er een tas van gemaakt.
Met de beste wil van de wereld kan ik er met mijn kop niet bij.
Welshcobfan schreef:Er worden genoeg dieren op de wereld gedood puur om er iets van te maken
Gaat mij erom dat mensen het vreselijk vinden dat het om een kat gaat, denk dat een koe voor veel minder ophef had veroorzaakt.
Als ze haar kat had opgegeten, was het hek ook van de dam geweest....
Deze handtas lijd ook niet meer, die is al dood en had ook een snelle dood.
Welshcobfan schreef:Relativeren is niet dingen goedpraten
Welshcobfan schreef:Voor mijn frikandel moet het varken ook eerst sterver, voor mijn kippensoep is de kip ook onthoofd en voor mijn schoenen is de koe ook vermoord.
dus ik ga mij dan niet druk maken om een kat die vermoord word voor een handtas omdat het een huisdier is.
Welshcobfan schreef:Maar niemand heeft nog mijn vraag beantwoord:
Als zij haar kat had opgegeten en daarna had verwerkt tot handtas, hoe was dan de reactie?
Quellian schreef:Nee ik ook niet, hoe hard ik ook mijn best doe
Zo'n dier verdient juist het allerbeste, een liefdevol iemand om zich heen, lekker eten en een fijn huis, maar helaas trof hij een verkeerd baasje.
Welshcobfan schreef:Maar niemand heeft nog mijn vraag beantwoord:
Als zij haar kat had opgegeten en daarna had verwerkt tot handtas, hoe was dan de reactie?
Shego schreef:wat een walgelijk,misselijk mens is dat!!Om zo met dieren om te gaan...ik vind het er eng uit zien!
Misschien zouden we een tas van haar moeten maken
Quellian schreef:Ik eet niet dagelijks vlees, heb jarenlang enkel vlees gegeten als ik merkte dat mijn lichaam het nodig had (ongeveer 2x per maand)