en als ze over me gazon gingen rijden
had ik gezegd wil je hier wel weglaten maar betaal je wel even me gazon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Zelf geen schade toebrengen aan de auto, dan heb je nl de poppen aan het dansen....
óf zo laten staan en wachten tot ze bij je aan de voordeur staan (of je plantenbakken omver rijden om weg te kunnen komen ) óf de politie bellen en weg laten slepen....
Als je voor de laatste optie kiest en ze het is idd visite van de buren, dan staan ze ook binnen notime buiten
Caira schreef:Inmiddels staat de auto van een vriend er ook achter, en mijn ouders komen ook zo dus dan staan er 3 auto's achter.
Punt is: wij hebben een heel groot erf, zijn heus de beroerdste niet maar dit is echt inbreuk op onze privacy en die asociaalheid hoef ik volgens mij niet te pikken. Ik zal geen eigendommen vernielen want dat vind ik niet kunnen. Maar het heeft flink geregend en de auto staat er al een paar uur dus ze zullen er ook niet zonder slipsporen uit komen en dat vind ik zonde van mijn gazon.
jori_X schreef:[***] schreef:Ik zou dus echt als ze straks aan de deur staan om te informeren van wie die jeep is een reactie geven als "Och jee, is er zómaar iemand zo brutaal geweest zijn of haar jeep op MIJN erf te parkeren?"
Kijken of er een kwartje valt
En dan moet je eigenlijk gewoon volhouden dat het niet jou auto is.. Laat ze maar een paar uur wachten tot de ''eigenaar'' van de jeep er is! Na een paar uur de buren bellen, situatie uitleggen en laten doen alsof ze de eigenaren zijn
Caira schreef:Nou krijg ik inmiddelss een beetje de indruk dat het visite van de buren is. Van dezelfde buurman waarvan de bouwvakkers vorig jaar onze voortuin als openbaar toilet gebruikten.
tessyke schreef:Janine1990 schreef:En het nummerbord opschrijven, mocht je ze missen?
Al staat de jeep er wel zo dicht op, dat ze geen fietsen meer op de twinny load zullen krijgen
als je de foto inzoomt zie je het bord dus daar heeft ze denk ik genoeg aan