Doordat ik geen studieschuld had, heb ik vrij vroeg een appartement kunnen kopen en tja dat is eigenlijk best een goede spaarpot geweest. Nu had het voor de hypotheekverstrekking misschien niet zoveel uitgemaakt, maar als starter met een max hypotheek is 50 euro per maand best veel.
(volgens mij moet je vaste lasten trouwens ook opgeven en dan zou het wel uitmaken voor je hypotheek)
Daarnaast is het een goede manier om de waarde van geld te leren kennen, iets dat veel jongeren tegenwoordig niet kennen omdat ze opgegroeid zijn in een tijd waarin het economisch erg goed ging en waardoor ze teveel gewend zijn te krijgen wat ze willen, hoewel je dat misschien beter een fout in de opvoeding kunt noemen..
(ojeetje wat klink ik oud
)
Geef zowat alles uit wat ik heb en kan amper sparen. ga vaak op vakantie naar verre landen en koop van alles.
en ik probeer dan ook 250 euro in de maand opzij te zetten 
) wel eens wat af, bijvoorbeeld voor een Camera, mijn laptop is hard aan vervanging toe en ik wordt ik juli 18 en wil dan mijn rijbwijs gaan halen, daar betalen mijn ouders wel een deel van, maar lang niet alles. Er staat nu toch weer 1100 op mijn spaarrekening, ben ik best wel trots op