Hoe onmenselijk kan je zijn..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ariana24

Berichten: 313
Geregistreerd: 10-03-09

Re: Hoe onmenselijk kan je zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 22:22

@ts

hoe is het vandaag gegaan ? hoop dat alles een beetje "rustig" verloopt.

Lieke_M

Berichten: 911
Geregistreerd: 26-05-07
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Hoe onmenselijk kan je zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 11:48

Sorry voor de late update, maar er is eigenlijk niet zoveel gebeurd.. We horen er opeens zelf niet veel meer over en da's misschien maar best zo.

Donderdag is de schoonbroer zogezegd gaan werken maar is gaan wachten bij de familie van de oudste dochter haar vriend.
Toen die vriend dus instructies kreeg van de moeder om te gaan helpen inladen is hij vertrokken en even later ook de schoonbroer.

Hij is er wel met gierende banden toegekomen, maar dat was meer voor het schrikeffect. Want even later zaten ze onder 4 ogen in de keuken te praten, rustig en volwassen.
Ze is daarna wel effectief in alle rust vertrokken naar haar nieuwe vriend.

De dochter die mee zou gaan, is die nacht bij een vriendin blijven slapen maar verdere details ivm het verdwenen geld enzo weet ik niet.
Is verder ook niet meer mijn zaak natuurlijk, nu beide partijen op de hoogte zijn.

Wat er met de kinderen gaat gebeuren weet ik ook niet, maar m'n man ziet de oudste vandaag, dus ze zullen wel even praten.

Blijkbaar is zuslief heel boos op ons (was ze toch al) en verdenkt ze meteen ons van het klikken. Pfff kan me niet echt schelen, ik hoef er ook de anderen niet mee te laten voor opdraaien. Het zij zo, ik sta volledig achter onze beslissing.

Bedankt voor jullie steun en medeleven.
Het is toch altijd interessant de mening te kennen van mensen die er volledig buiten staan.

RoodZonnetje

Berichten: 10858
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Hoe onmenselijk kan je zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 12:16

Pfff, gelukkig is het rustig verlopen! Hopelijk komt het hele gezin nu in een wat rustiger vaarwater, en jullie ook.

ariana24

Berichten: 313
Geregistreerd: 10-03-09

Re: Hoe onmenselijk kan je zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 16:34

gelukkig dat het zo rustig is verlopen en dat ze toch nog als volwassenen hebben kunnen praten en ze zonder veel ophef en bombarie is gegaan voor de kinderen ook alleen maar beter.

jammer dat ze boos is op jullie , jullie hebben voor de kids het juiste gedaan!

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Re: Hoe onmenselijk kan je zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:51

Fijn TS dat het toch nog rustig verlopen is gezien de omstandigheden.
Nu kan je even je gedachten laten rusten!