Muisbal schreef:Jouw manier van veilig rijden ligt duidelijk anders (heee zou het)
Maar ik ben er van overtuigd dat een slak op de weg gevaarlijkere soep is dan een gecontroleerde wat hogere snelheid, en daarbij praat ik niet over tientallen km/h te hard (als je dat de hele tijd dacht, verklaard dat je reacties)
Veel sterkte op de Duitse autobanen trouwens, dat moet vast een hel voor jou zijn met die hoge snelheden
Was dat nou voor een achterlijke en idiote opmerking
. Ik rij gewoon de toegestane snelheden en ben dan bang voor hoge snelheden? Ik rij daar gewoon 130 hoor, en als ik langzamer wil kruip ik lekker naar rechts....Ook tussen de vrachtwagens als het moet, waar ik me als slak helemaal thuis voel
.Hoeveel controle heb je nog over een auto waarmee je 170 rijdt, als je daarmee wat gebeurt ben je weg, dood als het je tegen zit....
Fatale fout in het verkeer: Je rijvaardigheden overschatten...
En nee, niet alleen 10-tallen kilometers te hard, maar 60 rijden waar je 50 mag is ook te hard, dat had ik mede voor ogen...En als ik dan volgens de teller 50 rijdt en er en of andere idioot onmogelijk inhaalt of gaat bumperkleven omdat hij zo nodig boven de max. moet gaan zitten ben ik wel de laatste die het verkeer in gevaar brengt...
Nou ja, gelukkig is de Justitie het helemaal met mij eens
)
)