Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(eerst maar gepost, voor ik 7 pagina's ging bijlezen
) Maar mening wordt dus gedeeld
.
Zulke dikke voeten heb ik nou ook weer niet
.
alles wat je besteld in een maand komt op die factuur
arans schreef:Ik wil heel graag gladiater sandalen, en het liefst met hak. Jammergenoeg zijn die bijna onmogelijk te rijgen in maat 42.
Die slippers van jou zien er echt leuk uit Roelke!
ik heb ook maatje 42 en valt dan idd niet mee om leuke schoenen te vinden.. _evelien_ schreef:arans schreef:Ik wil heel graag gladiater sandalen, en het liefst met hak. Jammergenoeg zijn die bijna onmogelijk te rijgen in maat 42.
Die slippers van jou zien er echt leuk uit Roelke!
hee nog iemand met maatje 42..
rot maat heik heb ook maatje 42 en valt dan idd niet mee om leuke schoenen te vinden..
Ik heb zelf niet zo'n grote maat maar mijn zus heeft het ook. Zij kan meestal wel slagen bij Manfield. Hoop dat jullie nog wat naar jullie zin kunnen vinden!
, en heb 2 paar. Gifgroen, en wit. Het nadeel is wel, bij die witte zie je al helemaal die zweetvoeten erin
hahah..

Maar afgelopen zomer heb ik dik 50 km door Rome geslenterd in 3 dagen op m'n Birkies zonder een centje pijn
Die teenslippers vind ik iets grof voor onder een rokje, die draag ik zelf eerder onder een short, spijkerbroek of driekwartsbroek, maar die met één band vind ik iets eleganter en kan bijv. best onder een spijkerrokje vind ik
Ik vind ze lang zo lelijk niet meer nu ik weet hoe héérlijk ik erop loop, en leuk combineren scheelt al een hoop
(ook hippe sandalen hoor
Hahaha)
BounceBabe schreef:Ik heb sandalen van Shellys london. Er zitten steentjes op en glitters (nou ja lijkt zo eigenlijk)
Beetje slangenleerachtig! Verkrijgbaar bij in ieder geval: House of Shoes
Zijn echt prachtig!
http://img11.imageshack.us/img11/8550/p4261425p.jpg http://img11.imageshack.us/img11/8335/p4261429.jpg
Mag ik vragen hoe duur? En of je ze toevallig ook nog ergens anders kan krijgen? Ze doen hier in Limburg namelijk niet aan House of Shoes