Lovely schreef:HC, hoe dan ook ga ik niet krom liggen om een vent tevreden te houden en vice versa ook niet. Het uitgangspunt van TS dat ze een manier zoekt om een man bij zich te houden, vind ik daarom al een beetje verkeerd, snap je
.
Exact
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Nee, het is níets ´nemen´. Het is geven en kríjgen. Klein, doch fundamenteel verschil.
hc
.Macusa schreef:Huertecilla schreef:Nee, het is níets ´nemen´. Het is geven en kríjgen. Klein, doch fundamenteel verschil.
hc
Juist ja. Je moet alleen daarbij wel in aanmerking nemen dat "geven" niet automatisch inhoud dat je ook iets terug krijgt. Met name daar hebben we denk ik de kern te pakken van wat een evenwichtige relatie zou moeten zijn.
Lovely schreef:Het uitgangspunt van TS dat ze een manier zoekt om een man bij zich te houden, vind ik daarom al een beetje verkeerd, snap je.
chipieke schreef:@HC: het is toch geweldig, dat gevoel dat jou partner het leuk vind als je dat bepaalde iets voor hem doet?
....
De juiste romantiek is toch geweldig he
Huertecilla schreef:Veel reacties op dit topic doen mij toch afvragen of die dames het eigenlijk leuk vinden iets voor hun partner te doen alleen omdat die dat leuk vindt.
Voor míj is dat op zich al moeite waard namelijk. Is het een waardevolle beloning als mijn lief blij verrast is.
Er is een oude smartlap over ´de glimlach van een kind´ van ik meen Adré Hazes. Dat is voor mij inderdaad zo met mijn zoontje, maar niet anders met mijn vriendin![]()
hc
Meer tekst en uitleg is dus gewenst 
Huertecilla schreef:chipieke schreef:@HC: het is toch geweldig, dat gevoel dat jou partner het leuk vind als je dat bepaalde iets voor hem doet?
....
De juiste romantiek is toch geweldig he
De waardering zit in de waardering. De inhoud meestal juíst in de details, in de zorg ervoor. Ook als het eens niet succesvol uitpakt. Dat is de kern niet![]()
Ik zal even zoeken naar een kiekje van wat de kern van geluk is. Dat is van mij met mijn zoontje maar is naadloos op mijn partner van toepassing...
hc
Ik heb het veel liever allemaal rustig en kalm dan me te frustreren omdat ik het zat ben. avaluna schreef:Tja, ik wil ook wel een huis vol met kinderen, een goedlopend bedrijf, een geweldig sociaal leven, een hartstikke leuke baan die me veel voldoening schenkt, een geweldige moeder en echtgenote zijn..., maar hoe realistisch is het voor mij om dit allemaal na te streven? Waar wordt je nou echt gelukkig van?
Ik heb een goed leven, waar ik heel erg mijn best voor doe, ik heb een superlieve man en vader voor onze dochter die doet voor ons wat hij kan en het is mooi zo!
Jasmijn76 schreef:avaluna schreef:Tja, ik wil ook wel een huis vol met kinderen, een goedlopend bedrijf, een geweldig sociaal leven, een hartstikke leuke baan die me veel voldoening schenkt, een geweldige moeder en echtgenote zijn..., maar hoe realistisch is het voor mij om dit allemaal na te streven? Waar wordt je nou echt gelukkig van?
Ik heb een goed leven, waar ik heel erg mijn best voor doe, ik heb een superlieve man en vader voor onze dochter die doet voor ons wat hij kan en het is mooi zo!
amen...
Huertecilla schreef:Had hem bij de halte van de schoolbus verrast door hem met paard op te halen.
Apetrots dat hij op het paard van papá naar huis kan rijden, happend van een door mamá naar zijn smaak gebakken cakeje.
Dit is alles wat je kan wensen. Meer heb je niet nodig. Een gelukkig kind of een gelukkige partner. Dat is zo goed als het komt, dat ís het![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UPUOTZAZ.jpg
En nee, dat komt niet uit de lucht vallen, daar moet je wat voor doén!
Is geen ´recht´ maar iets wat je kríjgt![]()
hc
chipieke schreef:Er moeten toch al eens woorden zijn, niet?
Jasmijn76 schreef:schitterende foto HC!
Erger jij je nooit eens aan je partner? Je kunt beter praten over je gevoelens, goed of niet goed. Is beter voor je relatie.