kimnytocize schreef:Overigens vind ik het wel hilarisch dat sommige bokkers het oud vinden om na je 30e kinderen te krijgen!haha, we leven inmiddels in 2009, waarin de gemiddelde levensverwachting van mensen in NL rond de 75 is (wat per decennia weer hoger wordt). Hoe 'oud' ben je nou eigenlijk, als je op je 35e een kindje krijgt terwijl mensen makkelijk 80 jaar kunnen worden?
Wat mij drijft om niet al te ver in de 30 nog kinderen te willen krijgen, is het verhoogde risico op complicaties.
Maar ook ik ben al achterin de 20 als ik afgestudeerd ben, dus ik sluit niet uit dat ik dan eerst nog zo lang mogelijk aan mn carriere wil bouwen.
Ach op deze leeftijd kan ik dat ook nog helemaal niet zeggen, de eerste pakweg 10 jaar nog geen kinderen voor mij!
haha, we leven inmiddels in 2009, waarin de gemiddelde levensverwachting van mensen in NL rond de 75 is (wat per decennia weer hoger wordt). Hoe 'oud' ben je nou eigenlijk, als je op je 35e een kindje krijgt terwijl mensen makkelijk 80 jaar kunnen worden? 

. Helaas moet ik wel weer gaan werken over een tijdje, maar dan zal het nog parttime zijn en hopelijk ook zo, dat ik na school gewoon thuis kan zijn (bv alleen de ochtenden gaan werken). Ik voel er ook helemaal niets voor om mijn kind structureel bij instanties of anderen onder te brengen. Ze is MIJN kind en IK voed haar op (en haar vader natuurlijk) en niemand anders. 
Hahah, voel ik mij even stom; ik las 'ouder worden, als in 'een oudere leeftijd' krijgen. Negeer die opmerking maar