Broertje van vriend ....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ushi

Re: Broertje van vriend ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:10

Nou ben benieuwd... Heeft hij nog een hoop te regelen voor morgen! ;)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:19

hier een stille meelezer,

Super dat jullie em er uit gaan zetten, want dit kan zo niet.
En super dat je vriend nu achter je staat

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:31

Jeetje dat je het zolang hebt volgehouden! Ik had m'n vriend na 2 weken al voor de keuze 'hij eruit of ik eruit' gesteld!
Succes morgen/overmorgen, ik hoop dat hij niet de hele wijk op stelten zet!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:31

Jammer, nu is het pas maandag...... -O-
Ik ben benieuwd! *\o/*

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:33

Heel Bokt wacht met smart op morgen, en kan niet wachten op een verslag met alle sappige details :Y) :+ Heb je de champagne al klaar staan voor als hij morgen weg is TS? :D

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:15

Kan je niet een leger aan webcams neerzetten zodat we alles 3D kunnen volgend ;) Haha :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:17

Of bel alvast Hart van Nederland of zo, voor een cameraploeg :)

"Jong verliefd stel eindelijk verlost van huis-parasiet" lijkt me een mooie titel voor het nieuws item.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:32

Denkt niemand vanuit de positie van het broertje? Alsjeblieft zeg! Ik heb zelf 4 jaar bij mijn broer gewoont omdat ik echt nergens heen kon! ja eens een nachtje bij vrienden of bij mijn oma maar verder kon ik nergens heen! Hebben jullie enig idee hoe dat voelt? Dat je daaraan echt kapot gaat? En jullie met die onzin van het is een parasiet..ik heb ook een tijd geen inkomen gehad maar ik had tenminste mijn broer nog, die dan voor mij kon zorgen! In die 4jaar ben ik elke dag bezig geweest voor een huis en pas na 4 jaar had ik die! Lekker makkelijk zijn jullie zeg, ik hoor jullie wel anders piepen als je zelf op straat staat!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:36

Ik denk dat de situatie van de TS toch wel iets anders is dan die van jou.
Heb jij al die tijd van jou broer geprofieert? De rommel niet achter je kont opgeruimd? Ondanks andere afspraken zijn eten opgegeten?

Ik snap dat het moeilijk is als je niks kan vinden en geen andere optie hebt, maar als je er ook geen moeite voor doet (zoals ik begrijp uit het verhaal van TS) hoef je van mij geen medelijden te verwachten.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:37

breezy302 schreef:
Denkt niemand vanuit de positie van het broertje? Alsjeblieft zeg! Ik heb zelf 4 jaar bij mijn broer gewoont omdat ik echt nergens heen kon! ja eens een nachtje bij vrienden of bij mijn oma maar verder kon ik nergens heen! Hebben jullie enig idee hoe dat voelt? Dat je daaraan echt kapot gaat? En jullie met die onzin van het is een parasiet..ik heb ook een tijd geen inkomen gehad maar ik had tenminste mijn broer nog, die dan voor mij kon zorgen! In die 4jaar ben ik elke dag bezig geweest voor een huis en pas na 4 jaar had ik die! Lekker makkelijk zijn jullie zeg, ik hoor jullie wel anders piepen als je zelf op straat staat!

Je geeft hier zelf het verschil al aan. TS zegt juist dat de broer in kwestie helemaal niets doet. Ik neem aan dat jij die 4 jaar ook niet maar wat op de bank gehangen hebt, zonder je bijdrage te leveren aan het huishouden?

Nood breekt wet, uiteraard, ik zou ook heel blij zijn als ik bij familie terecht kan als ik geen woonruimte heb, maar dan zou ik wel zorgen dat ik daar welkom blijf: rommel opruimen, helpen met het huishouden, en er zo hard als ik kan aan werken om weer zelfstandig te kunnen wonen!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:40

Daantjuh88 schreef:
nightlover schreef:
Inmiddels waren wij net 2 dagen klaar in ons huisje en stond tante lief met broertje en 2 tassen ranzige spullen voor de deur .
Hij zou voor 2 maanden bij ons komen wonen zodat hij een plekje voor zichzelf zou kunnen vinden .

Zoals ik hieruit kan wijsmaken heeft een tante hem bij jullie "gedumpt" bij wijze van spreken! Hij is 22... hij moet ondertussen zijn eigen boontjes kunnen doppen!! Ik zou zeggen, pak zijn tassen en ga na die tante toe met de mededeling dat het hun beurt is om op te passen!

haha dit vind ik wel een geniale oplossing
zij dumpt 'm bij jullie
nou dan dump je hem toch lekker terug?
jammer genoeg ligt het wat gecompliceerder, want het blijft het kleine broertje van je vriend.

ik zou 'm gewoon echt zeggen dat dat joch op z'n minst moet gaan werken en mee gaat betalen aan het huis, omdat je 'm anders echt op straat zet. het is ook jouw huis en jouw leven!

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:41

breezy302 schreef:

TS heeft al gezegd dat deze jongeman werkt en wel degelijk een inkomen heeft... als ie elk weekend €100 kan verbrassen in het cafe

vind het wel echt super goed dat je vriend nu ook echt achter je staat en jullie actie gaan ondernemen :D

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:15

@ Breezy302, misschien moet je het topic even wat beter doorlezen. Deze jongen voert werkelijk geen donder uit in huis. Eet zonder pardon het eten van hun op, levert geen bijdrage in het huishouden, is niet op zoek naar een andere woonruimte oftewel:parasiet :+

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:49

ik duim morgen heeeeel hard voor je!

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:52

Ik duim mee!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:45

Ook ik duim voor je mee! Dat word genieten voor jullie 2 als jullie je eigen huisje voor jezelf hebben! Have Fun! :D

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 23:27

Heel veel succes morgen! En hoop dat je echt doorzet...want hier wordt niemand gelukkig van natuurlijk!

Mooi oud hollands spreekwoord:
Wie niet horen wil, moet maar voelen.

@Breezy:
Zou ik eerst het topic maar eens gaan lezen. Want is waarschijnlijk een heel andere situatie.

Enne...als je ergens wilt wonen dan kan je dat binnen een week geregeld hebben. Ga maar eens zoeken op anti-kraak. Overal staan lege kantoorpanden. Is ook nog eens supergoedkoop (rond 150 per maand all-in)

Dus TS, als hij gaat piepen:

http://www.anti-kraak.nl
http://www.interveste.nl/
http://www.123beheer.nl/over123beheer.asp
http://www.antikraak.nl/
http://www.devastgoedbeschermer.nl/
http://www.adhocbeheer.nl/
http://nl.cameloteurope.com/

En ga zo maar door.... hij hoeft dus niet eens in het park te slapen. Waar een wil is, is een weg.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 07:15

of www.alvast.nl, dat heeft hier in slikkerveer ook al die huizen die gesloopt zijn/worden in beheer :P

Meis, succes vandaag! Ik duim heel hard voor je!

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 07:38

Nou, ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt!
Ik hoop voor je dat het vanaf vandaag gewoon helemaal afgerond is, dan kunnen jij en je vriend eindelijk eens weer van elkaar genieten!

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 07:49

Spanning en sensatie iedereen duimt vreselijk en wilt eigenlijk dat t morgen is zodat alle updates hierop staan :D

Edit: Trek je mooie paardenschoenen aan als je gaat schoppen :D

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 07:58

Heel veel succes vandaag.

Laat je niet oml*llen hoor. Hij heeft genoeg kansen gehad.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:01

Suc6 vandaag meid !!! ik volg dit :j

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:01

Hier ook nog een stille meelezer!
goed bezig hoor :D
Heel veel succes vandaag, ben benieuwd hoe hij reageerd hahaha :P

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:09

Succes vandaag, en zorg dat je hoe dan ook bij je standpunt blijft he!?

Maggie_Eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 09:17

Succes!!!! Gooi m er uit en hou vol!! :Y)