Ik heb net een half uurtje mijn eerste les er op zitten! Was super zenuwachtig, maar het was echt leuk! Van goed of niet goed kan ik niet zoveel zeggen. Opzich vond ik het niet slecht gaan voor een eerste keer, maar er waren nog zat dingen die niet goed gingen natuurlijk. Hij is iig niet afgeslagen
Net m'n 5e les gehad. Ging goed. Alleen kan ik nog steeds écht niet de breedte van die auto inschatten. Donderdag gaan we helling trekken.. En dan de les daarna naar Nijmegen.
ik rijdt meestal in den haag.. om 6 uur vanavond vanaf mijn eigen huis rijden.. daar is het in ieder geval een stuk rustiger op de weg
Tallout
Geplaatst: 20-03-09 14:23
Hallo!
Ik mag in September pas beginnen met lessen, maar ben me wel aan het orienteren op rijscholen in de buurt van zwanenburg (tussen haarlem en amsterdam in). Wil het liefst een zoveeldaagsecursus doen.
Hinke
Geplaatst: 20-03-09 14:31
Dat lijkt me ook wel wat, zo'n weekcursus ofzo. Ik neem me nu al 7 jaar voor mijn rijbewijs te gaan halen maar het komt er maar niet van. En als ik op google zoek naar rijscholen vind ik er zoveel dat ik niet weet welke ik moet kiezen.
Ik wil iig niet 2 jaar lang gaan lessen, ik wil er niet langer dan een paar maanden mee bezig zijn. En ik wil er meteen achteraan het E-rijbewijs doen.
Zijn de anwb rijscholen aan te raden? Ik vind ze wel duur..
2e Les gehad. Morgen de stad Amersfoort in. Ik moet écht écht rustiger gaan rijden. Ik was nu heel ontspannen maar reed te lomp en te hard. Veel te hard door de bochten, hij had het idee dat we een circuit reden. (vond hij niet erg maar was niet zo praktisch). En zovaak afgeslagen menn, eerste les geen een keer en nu constant.
Morgen weer. Ik vind het zó leuk, helemaal nu ik lekker ontspannen in die auto zat.
Heb vanochtend intest gehad bij ANWB Heb er natuurlijk nog niet zoveel ervaring mee maar tot nut oe wel alleen maar goede ervaring. Je krijgt dan eerst les in een simulator. Je kunt er kiezen, een 10daagse opleiding of gewoon verspreid.
Ik heb bij de ANWB ook anderhalf uur in een dimulator 'gereden' kwam omdat ik geen 18 was toen, en nu nog niet (A) Ik ga bij de ANWB de theorie cursus doen, in het weekend van Juni, en week 30 en 31 auto rijlessen en praktijk examen En gelijk dag erna, aanhanger Ik zit trouwens bij ANWB Arnhem
aatjuh12
Geplaatst: 20-03-09 15:53
nou mooi toch! dat beheerst rijden komt nog wel! ik moet zeggen dat ik ook nog weleens door de bochten cross
Cindy: en wat wil je gaan doen?
blupie
Geplaatst: 20-03-09 16:37
ik meld me ook!
Ik heb zometeen me 2de les. De eerste les ging goed kmocht gelijk sturen,remmen,gas en schakelen.
Ben wel benieuwd wat er in mijn instructeurs' hoofd omgaat als ik weer eens met piepende banden door die bochten ga. Ook op een gegeven moment heel droog; 'Neem maar ietsje gas terug, je rijdt 100'. Oeps.
Nainkey
Geplaatst: 20-03-09 17:59
Waarschijnlijk is hij het wel gewend. Te hard rijden is iets wat bijna alle beginnende lessers doen Kan me het ook nog goed herrineren haha.
Oh kijk dan is er nog hoop. Morgen nieuwe les nieuwe kansen.
Nainkey
Geplaatst: 20-03-09 18:04
Toen ik tijdens het lessen mn 1e boete heb gereden ben ik er maar eens op gaan letten Nee hoor, dat gaat vanzelf beter, je gaat er steeds meer opletten. Leuk dat je de stad in gaat, altijd even spannend. Succes!!
Ik heb net me 2de les gehad. Het ging echt slecht haha telkens te klote met die rem en koppeling. Ik liet telkens de rem te vroeg los en het schakelen ging in het begin ook diep triets haha. Nou ja dinsdag maar een 3de poging wagen.
Ik moest direct sturen, gassen, schakelen, remmen... Wel goed voor je, maar pfoee dat was ingewikkeld! Volgende keer maar gewoon op dezelfde voet verder, hopelijk gaat het dan beter
Whaa pa en ma hadden verrassing voor me, ik krijg 30 maart me eerste proefles Hun betalen het voor me
NiNa_14
Geplaatst: 21-03-09 00:54
had vandaag rijles moest in een straat keren door een straat te gebruiken, dus achteruit die straat in en dan weer eruit in andere richting.. 6 keer overnieuw moeten doen ... verder kan ik heus heeel goed autorijden