Typisch audi rijders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:31

liedje89 schreef:
Volgens mij moet je echt heel hard gaan wil je opstijgen, zeker met de airodynamische ontwikkeling van de laatste jaren. De meeste auto's drukken zich tegenwoordig vanwege hun vorm wel op de weg (seleen s7 een na snelste productie auto heeft bijv. geen spoiler nodig). Ik vind het ook altijd heel sip als die auto's dan wel een mooie glimmende spoiler, van die uberlelijke opzet bumpers en vier uitlaten heeft, maar de deurknoppen en spiegels er gewoon afvallen :P .
Dan zie je ook nog wel eens dat er dan gaten in de bekleding zitten, stoffering is van het plafon geflikkerd etc, maar wel een spoiler en vier uitlaten.

Maar nou scheer je bijna alle pimp my car rijders over 1 kam |( Terwijl er genoeg jongens en meiden zijn die echt wel in een mooie auto rondrijden hoor, en hier veel geld en tijd in steken. Het klopt idd. dat er veel sjit rondrijd, maar dat is niet met alle getunede auto's zo. En dan ook, smaken verschillen ;)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:45

ik vind tunen meestal zoiezo niet zo mooi, Vooral niet wanneer het echt om pimpen gaat. Inderdaad smaken verschillen. Er staat hier in de buurt ook een mooi getuned mazdatje, maar daar past het ook veel beter bij dan bij zo'n oude golf. Je kan zo'n blokkendoos ook niet in een mooi sportieve wagen veranderen. Al die nutteloze zooi aan je auto, word die alleen maar zwaarder van gaat ie meer zuipen, alleen maar slecht voor het milieu.

Ik snap op zich best dat je een mooie auto een beetje je eigen smaak en karakter mee wil geven. Maar er rijd echt veel meer sjit dan mooi rond. Vooral de doe-het-zelfers en er zijn echt veel mensen die eerst de buiten kant en dan de binnen kant tunen(op de belachelijke boxen en subwoofers na dan).

(ik word momenteel gestoord van idioot die op de parkeerplaats zijn belachelijke boxen en subwoofers op het max volume draait :( dus dat stemt me ook al niet milder naar de 'tuners')

Amaryllis

Re: Typisch audi rijders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:56

Volgende week zondag!! Duitse dagen op Assen :j

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:58

liedje89 schreef:
Volgens mij moet je echt heel hard gaan wil je opstijgen, zeker met de airodynamische ontwikkeling van de laatste jaren.
Goh echt :Z

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:03

Petulan schreef:
Volgende week zondag!! Duitse dagen op Assen :j

JJJAAAAAHHH!! Daar gaan wij ook heen :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:11

ManonR_ schreef:
liedje89 schreef:
Volgens mij moet je echt heel hard gaan wil je opstijgen, zeker met de airodynamische ontwikkeling van de laatste jaren.
Goh echt :Z

nee, ik maakte een grapje ze worden zo licht tegenwoordig met al die lichtmetalen onderdelen dat ze meestal al vanzelf opstijgen, zelfs in stilstand. Daarom moeten er ook spoilers op natuurlijk :+ , gewoon om het geheel een beetje te verzwaren :P .

dat zij ik dus om de onzin van spoilers aan te tonen maarja, je kan ook niet alles lezen, laat staan een hele post quote ipv een halve zin

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:21

Ik post geen hele post omdat het zo duidelijk is waar ik op in ga :)

nienkemoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:23

Das niet hard rijden, das laag vliegen ;)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:29

ManonR_ schreef:
Ik post geen hele post omdat het zo duidelijk is waar ik op in ga :)

ja daarom snap ik het ook niet :+ .

@niekemoes: Zou slimmer zijn als ze wat hoger vliegen, dan hoeven ze ook niet te kleven.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:09

Ik ga misschien ook naar de duitse dagen *D

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:09

Chiqa schreef:
Sterre; Ik heb overigens zelf geen 500PK aan board hoor moet er niet aan denken, dat wordt mijn dood :D
Nee de auto's die ik rijdt zijn hier soms wel eens mee uitgerust en dat is heel leuk speelgoed. :) Zeg maar gerust dat je een andere belevinsgwereld krijgt

Don´t tell me :D ; de vorige auto van mijn man had 380 pk en als je daar mee aan kwam rijden ging iedereen vanzelf aan de kant. Hoefde ik nog niet eens knetterhard voor te rijden :)) .

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:18

Mmmmm dacht van de week t zelfde over audi rijders iss (heb niet het hele topic doorgelezen hoor) Ik word 's ochtends op de Drentse Mondenweg heel vaak ingehaald omdat ik er gewoon netjes 80 rijd, en bijna altijd is het een audi (niet dezelfde) of een VW golf. Ik vroeg me toen ook al af of a-sociaal rijgedrag merkgebonden was :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:52

crazycactus schreef:
Ik vroeg me toen ook al af of a-sociaal rijgedrag merkgebonden was
:P

Vind ik wel, over het algemeen vind ik de Golf 2 en 3 typjes met Tupperware all over the place ronkende
Tepperuitlaat, en banden die te breed zijn voor de kassen het ergst.
Zie je ze zitten mt hun petje achterstevoren, neus in het bijrijderskastje, echt zo triest, kan maar één ding hopen dat ze zonder brokken snel volwassen worden.

Sterre schreef:
Don´t tell me ; de vorige auto van mijn man had 380 pk en als je daar mee aan kwam rijden ging iedereen vanzelf aan de kant.

Ligt eraan in wat voor soort auto die PK's liggen :D

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 11:06

Ik werk bij de texaco langs de A2 dus zie heel wat auto's en typetjes voorbij komen.

Wat mij opvalt; hoe duurder de auto, hoe meer de bestuurder loopt te zeiken.

Vorige week gooit iemand zijn auto helemaal vol met diesel er zat een bedrag van ongeveer 95 euro in.
Meneer komt naar binnen en meld dat hij zijn portomonnee niet bij heeft maar toch de auto alvast vol gegooit heeft?!

Waarop ik op mijn beurt meld dat ik hem een uitgestelde betaling kan aanbieden. Daar komen wel kosten bij 7,50 wanneer het contant binnen 24 bij ons voldaan word en 15 euro wanneer het later of via de bank overgemaakt word.

En wil niet weten hoe erg hij tekeer ging dat hij 7,50 bij moest betalen.

Mannen in compleet pak die gewoon voordringen bij de kassa terwijl er nog 2 man voor hun is. ('Ja, maar ik kom te laat op mijn werk'.)

Zelf iemand die binnen een hoop heisa stond te maken dat hij wou tanken maar dat alle diesel pompen bezet waren. Tja, spits he.
Gelukkig had meneer zelf een briljante oplossing.

Afbeelding

Hij heeft uiteindelijk moeten wachten tot 2 takelwagens zijn auto weer netjes met alle wieltjes op de grond heeft gezet. :=
Laatst bijgewerkt door Chocotof op 18-03-09 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 11:09

Whahahahaha god straft meteen }>

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 11:39

:o Dat is geen Bentley, dat is een Chrystler 300c O:)

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 11:40

Petulan schreef:
:o Dat is geen Bentley, dat is een Chrystler 300c O:)

Dan heb ik de verkeerde foto van onze site afgeplukt. :+
We hadden ook nog een bentley die ook vastgezeten heeft.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 11:43

Hihihi := O:) Echt ernstig dat mensen zo dom zijn soms he!

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 12:31

Ik rij ook met een audi (a3tje), maar ik probeer er toch wel een punt van te maken zo hoffelijk mogelijk te zijn naar voetgangers, fietsers en andere autobestuurders.. tenzij 't slakken zijn..

Ik heb echt een grondige hekel aan slakken. Als je niet snel wil rijden blijf dan van de snelweg. :D
En van al die linksrijders krijg ik het helemaal op mijn heupen, ze moeten dan maar niet verbaasd zijn als ik ze rechts zachtjes inhaal :D
Oh en nog zo'n verschijnsel: "er is een scheet mist en ik steek mijn mistlichten aan" -> haat ik ook :D

En ik druk graag mijn gaspedaal in ja, maar ik kijk wel uit waar & wanneer. ;)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 12:34

Sin schreef:
Ik rij ook met een audi (a3tje), maar ik probeer er toch wel een punt van te maken zo hoffelijk mogelijk te zijn naar voetgangers, fietsers en andere autobestuurders.. tenzij 't slakken zijn..

Ik heb echt een grondige hekel aan slakken. Als je niet snel wil rijden blijf dan van de snelweg. :D
En van al die linksrijders krijg ik het helemaal op mijn heupen, ze moeten dan maar niet verbaasd zijn als ik ze rechts zachtjes inhaal :D
Oh en nog zo'n verschijnsel: "er is een scheet mist en ik steek mijn mistlichten aan" -> haat ik ook :D

En ik druk graag mijn gaspedaal in ja, maar ik kijk wel uit waar & wanneer. ;)

Nou inderdaad! Brengt me meteen weer op het volgende punt: Dan hebben mensen een dimlicht kapot overdag. In plaats van dat je dan gewoon de stadsverlichting voert en de verlichting dan zo snel mogelijk maakt, is er niets aan de hand. Neeeeee, je doet dan juist ál je verlichting aan, inclusief mistverlichting. Dan zien mensen tenminste dubbel zo goed dat je verlichting defect is :+

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 12:38

@sin maar wat vind jij een slak??? Ik rijd normaal op de snelweg gewoon zo rond de 120 (pas me wel een beetje aan t verkeer aan als het erg druk is) en dan heb je van die irritante lui die hard aan komen rijden, even kort achter je blijven zitten en dan vervolgens in gaan halen en met het zelfde tempo voor je gaan zitten grrrr... Of als je inhaalt en dan t zelfde doen arrrrggghhh. Dan krijg ik de neiging om even op mijn rem te gaan staan, maar ja t zijn geen botsautootjes he :P

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 13:06

een slak : iemand die 100 rijdt op het linkse rijvak , en iedereen die niet op tijd terug uitwijkt zoals dat in feite wettelijk verplicht is..

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 13:33

Ik vind stadlicht en dimlicht en weet ik het wat echt de grootste onzin!! Is het wat donker of zien ze je niet goed genoeg: 'gewoon' licht aan (het groene lampje :') )
Rij je in je uppie en wil je meer licht? Groot licht aan!
En is het heeuull mistig, dan je mistlampen aan..

Ik vind mensen die voor de lol met mistlampen aanrijden echt kneuzen, sorry :P

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:18

't is waar :)
"kijk naar mij, ik had geld voor mistlichten" :D

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:25

Sin schreef:
een slak : iemand die 100 rijdt op het linkse rijvak , en iedereen die niet op tijd terug uitwijkt zoals dat in feite wettelijk verplicht is..

Hoe kan je verwachten dat iemand altijd de wet volgt als je dat zelf ook niet doet?