Wat zeg je?!! (in je slaap)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:24

ik heb een keer gehad dat ik 's avonds laat met met pyjama naar beneden ging, deed hem onder de kraan.
mijn moeder: wat doe je?
ik: pyjama droogmaken :+

en mijn zus heeft een keer gehad dat ze 's nachts naar de wc ging, toen zou ze weer terug naar haar kamer en volgens haar lag ik daar ineens in haar bed. zij boos naar mijn ouders, bleek ik gewoon in mijn eigen bed te liggen :') en ze is er nog steeds van overtuigd dat ik gewoon snel naar mijn eigen bed was gegaan, juist :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:29

Ik ben ziek en heb koorts... Ging gisteren vroeg slapen, en uiteindelijk is mijn vent bij me in bed komen liggen...

Heel vaag kan ik me herinneren dat ik hele verhalen tegen hem heb afgestoken... Geloof dat ik hem nog maar even moet vragen wat ik allemaal gezegd heb... Staat me vaag iets bij van een opmerking over een panda >;)

manutjuh

Re: Wat zeg je?!! (in je slaap)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:58

Ik heb een keer keihard liggen gillen in bed. Rechtop en vol volume alles bij elkaar gegild. Ik werd pas wakker toen mijn ouders mijn kamer in kwamen stormen.

Zoals in films, dan vind je die mensen zo overdreven omdat ze zo gillen, en dan doe je het zelf :P.

Ik heb ook een keer tegen een vriendin in mijn slaap geroepen 'E.! Laat die kooi nou is dicht joh!!'
Ze was mee op vakantie en wilde elke keer mijn degoe uit zijn kooi halen, wat ik dus een beetje zat was. Hoorde ik de dag erna van haar dat ik dat gezecht had in mijn slaap. XD

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 11:01

Mijn vriend komt uit Hattem, en zijn zwager heeft appartementen in Zwolle. Daar konden we evt goedkoop gaan wonen, maar ik wil niet uit deze buurt weg.

Dus op een nacht heb ik in mijn slaap geroepen: IK HAAT ZWOLLE!!!!!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 11:02

Mijn vriend en ik zijn beide heel druk in ons slaap, paar keer per week dat een van beide wel door het huis wandelt, rechtop zit en hele verhalen afsteekt.

Gisteravond lag mijn vriend op de bank te slapen, ik zat aan de telefoon en ineens zei hij wat. Dus ik vroeg wat hij zei en hij zei heel gepikeerd 'Ajax!'. Degene die ik aan de telefoon had lag in een deuk, ik zei dat dat normaal is bij ons thuis. Toen hij wakker was vroeg ik: 'hoe heeft Ajax gespeeld?'. Hij vond het een rare vraag en snapte niet waar ik het over had :+

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:21

Ik ging laatst mijn oorbellen zoeken in mijn broers kamer. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:47

Haha, ik heb ooit een een hele andere versie gezongen van 'een grote padestoel.....' in mijn slaap volgens een vriendin :P

En ook toen ik bij mijn oma in bed sliep, heb ik haar 3 x getrapt, en 4x geslagen in mijn slaap :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:49

Haha ik ben zelf heel goed in mensen uitschelden in mn slaap, vooral als ze me ''wakker'' maken, weet ik later niks meer van als ik wel echt wakker ben :+

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:51

Wat niet ? :+

Betrapte mezelf pas dat ik bij een kast stond, toen werd ik ineens wakker..
Of in de gang!
Praten, najaa voornamelijk brabbelen ben ik ook goed in! Ik doe zelfs aan zingen! 8-)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 08:28

Ik hoorde gistermiddag een mooie van mezelf, ik praat dus ook in mezelf. En ik en een vriendin van mij werken bij de c1000. Dus ze vertelde dat ze over de c1000 had gedroomd, dat ze aan de kassa zat en dat er een probleem was ofzo, dus ik haar héél hard uitlachen, 'zó boeiend is de c1000 toch niet?' :') Komt een andere vriendin gelijk, 'zeg maar niks, laatst zat jij in je slaap, "6,95 alsjeblieft."'

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 08:36

ik heb het al 2x voorgehad :P en telkens zet ik m'n vriend aan het werk
de eerste keer riep ik dat Remco (paard) en m'n ratten ontsnapt waren
dus hij gaan kijken := zei hij van niet en ik bleef dan maar volhouden dat ze weg waren (ik gaf echt domme redenen :o ) tot ik ineens weer ging liggen en verder sliep
de 2de keer ging ik weer ineens rechtop zitten en vroeg hem of al m'n ratten wel in hun kooien zaten
toen is ie opgestaan om te gaan checken of ze er allemaal in zaten :=
en dan hups weer in slaap
's morgens vertelt hij me dan in geuren en kleuren wat er gebeurd is...majah me know nothing }:0
hij vindt het maar eng :=

edit: en ohjah ik slaag ook af en toe nr onzichtbare spinnen :P
soms zoek ik ernaar en begin ik onder alle kussens te kijken :P
ook kwam ik eens om 1u snachts (m'n ma was nog wakker) aanzetten, helemaal aangekleed en met rugzak, om naar school te vertrekken :P
Laatst bijgewerkt door Passowa op 24-03-09 09:03, in het totaal 2 keer bewerkt

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 08:48

Heb mijn arme vriendje afgelopen nacht bijna gesmoord. Eerst 2x op z'n neus getikt en toen mijn hand laten liggen over neus en mond.
Schijn boos te zijn geworden dat hij aan mijn kant van het bed lag, terwijl het juist andersom is.

lizatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:28

Ik brabbel soms wat in mijn slaap, maar ik weet niet wat ik zeg. :P Het is ook onbewust, ik weet het alleen van anderen die zeiden dat ik iets zei, maar ze weten niet precies wat...

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:39

ik doe dit niet maar me moeder doet het heel erg!!!
zo sliep ik bij haar 4maand terug (was dood ziek en viel steeds flauw) en was angstig dus ben bij haar gaan liggen ze heeft mooi groot bed ;)
en zei ze ineens snachts miranda!!!!!! maak nou geen handstand in de kamer alles is van glas je maakt alles kapot :+

IK ZO UH WAT DOE IK?

zei brabbel brabbel *SNURK* hahaahahaa :D

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:41

Ik word van mezelf wakker omdat ik aan het lachen ben, ook heel irritant :+

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:00

Dit weekend sliep mijn vriend bij me, en die begon ook ineens te babbelen:

Hoe kan dat dan?... Nee... Nee toch?!!....(eerst geschrokken en verbaast, en toen heel schijnheilig:) Iiiikkk??? Dus ik zeg terug: Ja, jij! En hij weer: Oh.. Goh.. (alsof het hem geen fluit interesseert) *snurk*

Ik moest zooo lachen :+

Ik praat zelf ook heel veel in mijn slaap, zo kwam ik vroeger bijna elke nacht bij mijn zus op de kamer: HET LICHT MOET AAN!!! En dan zei ze: oke, druk maar even op het knopje dan. En dan liep ik zonder iets te doen weer naar mijn kamer en ging gewoon weer liggen. :+

ElzA_NT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 18:03

Volgens mijn vriend slaap ik ehm vrij onrustig, ben lichtelijk geweldadig ( O:) ) en steek hele verhalen af. Zo ook van de week;
Ik: Verzich!
Hij: Ehh wat? >;)
Ik: Ja ik ben klaar!
Hij: Wat zeg je nou..?
Ik: Rich ik heb die emmers niet meer nodig, ik ben klaar!
Hij: Oke, volgens mij ben je aan het dromen en moet je even wakker worden..
Ik: Ik droom helemaal niet!

En toen sliep ik weer :')
En zo krijg ik vrij regelmatig dingen te horen die ik verteld heb in m'n slaap.. of word ik zelf wakker met schaafwondjes en blauwe plekken omdat ik niet erg rustig in mn bedje lig O:)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 18:10

Ik praat ook in mijn slaap :+ En dan ook gewoon hele serieuze gesprekken met mijn ogen open en rechtop zittend in mijn bed :D
Zo riep ik wel eens midden in de nacht als mijn broer terug kwam van het stappen en hij kwam langs mijn kamer opgelopen; en hoe was het stappen? En daar wist ik de volgende ochtend nooit meer wat van terwijl hij hele gesprekken met me had gehad.
Mijn vriend port me gewoon wakker met zijn elleboog als ik onzin uitkraam. Zondag-maandag hadden we allebei nogal veel gezopen en hij heeft me tot 2 keer toe wakker geport omdat ik lag te praten. Gevolg was alleen dat ik dan wakker was en vervolgens naar zijn gesnurk mocht luisteren :7

cyrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:37

Buiten dat ik dus mijn man in mijn slaap gebeten heb O:) ben ik ook wel eens mn bed uitgekomen om naar de wc te gaan dus toen mn moeder (ik woonde toen nog thuis) vroeg waarom ik beneden naar de wc ging in plaats van de wc in de badkamer zei ik dat de wc beneden lekkerder zat :+ , enne ja de volgende ochten wist ik dit dus nog.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 00:04

Zaterdag op zondag nacht werd ik wakker van mijn vriend. Hij was zo erg aan het hoesten. Dacht dat hij zowat stikte :\ Dus ik vroeg wat er allemaal aan de hand is.
Zegt hij: 'jaa ik ben aan het krabben maar mijn nagels zijn te kort..'

:? Uuh, ja schat slaap lekker 8)7

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 00:07

Haha wat een topic dit!
Ik heb een keer tegen mijn vriend in mijn slaap gezegd 's ochtends (ik woon op mezelf) :

Als je zo gaat douchen mag je wel een schone handdoek pakken hoor!

:=

En een keer midden in de nacht:
Ik moet geld hebben om een loopbrug te bouwen!!! :)) :?

Trouwens, bedenk me er nu nog een.
Een keer midden in de nacht schreeuwde ik heel hard tegen hem uit het niets: NEEEEEE! ECHT NIET! ILSE HEEFT HET OOK NIET GEDAAN! brabbel brabbel en toen sliep ik weer :D

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:55

twas weer van dat vannacht :=
ik droomde dat ik een ratje kwijt was in m'n bed en dat ie tussen m'n knuffels was gekropen...
najah vandemorgen werd ik wakker en lagen m'n knuffels een beetje overal :P
blijkbaar heb ik echt zitten zoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:57

het blijkt dat ik alleen heel hard snurk.
ik woel veel en schop en sla in mn slaap :)

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:58

Ik vloek echt heel verschrikkelijk in mijn slaap :o Daar lusten de honden geen brood van :=

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:24

Splash_ schreef:
Ik word van mezelf wakker omdat ik aan het lachen ben, ook heel irritant :+

Ik word heel vaak wakker van mezelf als ik aan het huilen ben :=
Vaak heb ik dan gedroomd dat iemand dood ging of zo.
Mijn hele keel is dan rauw, en gezicht betraand, dat ik zeker ben dat ik keihard heb liggen janken.
Ik word altijd wakker van mn gesnik dan. :\