Hallo. Hier weer even een berichtje. De paarden zijn nog niet terug maar wel hebben ze 2 van de 3 op dat adres aan kunnen houden, het is voor ons weer een stap in de goeie richting. Ik ben eigenlijk net terug van de verloskundige en heb de kleine weer even gehoord, wel werd er gezegd aan me van heb je momenteel stress of stress gehad? Ik zo jaja best wel maar probeerde me rustig te houden, maar alles is wel goed gelukkig.
Met m´n vriend gaat ook wel goed alleen hebt ie aardig wat pijn maar hij moet rust houden nu vooral.
We weten in ieder geval weer wat meer en als goed is zullen we straks nog wel gebeld worden of we langs mogen komen of niet. Maar we hopen in ieder geval dat ze voor de avond (het liefst) weer lekker op stal zijn terug gekeerd.
Ik zal nu maar even proberen een boterhammetje te eten ook al lukt het niet het moet wel even.
Ik dank jullie allemaal zeer groot voor dat jullie zo met ons mee leven.
En voor degenen we wonen in de provincie Drenthe. Waarom ik geen woonplaats bekend maakte is er meer om dat kennissen en vrienden van haar soms ook wel eens hier op mee lezen begrijpen jullie, en ons adres is al voor velen zo goed als geheim.