Hmm ben even héél pissed en bang tegelijk:@

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:01

Wat een horror storie zeg, dit geloof je toch niet.Hopen dat deze nachtmerrie snel ten einde is?

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:13

wat een vreselijke situatie. Heb ook soort gelijk iets meegemaakt alleen kregen ze niet de kans iets mee te nemen, omdat ik inderdaad ontplofte van woede. Was dan ook niet zwanger ik vind dat je enorm goed en verstandig heb gereageerd.
Ik ben niet een angstig persoon en dacht dat het allemaal wel goed zat , maar het is me toen niet in de koude kleren gaan zitten.
Raad je dan ook aan om zeker iets van slachtofferhulp oid in te schakelen.
De klap komt later pas als alles voorbij is en dan zal je merken dan je in je eigen bedrijf op eieren loopt en zeker als je een kindje krijgt is dat een naar gevoel.
Ik had toen een rottweiler en die zat helaas op dat moment in het kantoor. Sindsdien had ik hem 24 uur per dag om me heem :-)

Ik wens jullie heel veel sterkte!

koetjeboe

Re: Hmm ben even héél pissed en bang tegelijk:@

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:16

Jeeee, wat brutaal zijn mensen toch.
Ik zou me ook kapot schikken.
Nou sterkte en hoop dat je paarden zo weer in hun stal staan.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:20

jeeetje wat heftig!!
Ontzettend knap hoe je gereageerd hebt zeg! Bah daar krijg je toch de kriebels van! Camera's en waakse hond lijkt me nu geen overbodige luxe idd....
Hopelijk vinden ze je paarden snel terug, helemaal nu ze 1 persoon vasthebben die er waarschijnlijk (of al zeker?) mee te maken heeft.

renskje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:22

hoop dat je je paarden snel terug hebt... dit is wel een hele sneue actie... denkt zei soms dat ze op deze manier haar ex terug krijgt? dan ben je echt heel sneu... ziek in je hoofd...
opsluiten allemaal en lekker poep laten scheppen als taak straf maar dan niet banketstaaf 24uur ofzo maar maanden achter elkaar dag in dag uit!

hoop dat jij je vriend en natuurlijk jullie baby er niets aan over houden lichamelijk en geestelijk...

ik duim voor je dat je je paardjes terug krijgt!!

sterkte!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:22

Heftig verhaal hoor! Hoop dat je kind onder deze stress niks lijd. En hopelijk vinden ze je paarden nu was sneller terug...

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:24

Jeetje zeg, dat is niet niks!
Heel veel sterkte ermee.

cyrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:26

Tja wat kan je hier nou op zeggen? Vreselijk, ziek, triest en ga zo nog maar even door helaas drukken deze woorden niet uit wat het daadwerkelijk is.

Super hoe je reageerde, vind het erg knap om zo ogenschijnlijk cool te blijven +:)+ .
Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat je je paarden snel weer ongeschonden op stal hebt staan.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:28

Ik hoop dat je je paardjes snel terugvindt. Wat een idioot wijf zeg, je bent er maar klaar mee zo'n ex.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:41

Ik duim voor je dat het het goede adres is :j

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:51

Is het het goed adres?
ik hoop het zo!
maar waren die 2 paarden eigen paarden of van jou?
Maar dat die vrouw een adres noemt, hoeft niet perse te betekenen dat zij het ook gedaan heeft, ze kan gewoon een adres noemen om ervan af te zijn, alhoewel, dat zou wel een beetje dom zijn als je onschuldig bent...
Maar ik vind het heel goed dat je zo hebt gehandeld in deze situatie, en beterschap voor je vriend en jezelf.

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:53

Jeetje , ook nog een "bekende".. :n
Hopelijk heb je snel je paarden terug..

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:56

Jeetje, ben echt heel benieuwd of het het juiste adres is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:05

Jeetje...wát een horror zeg! De brutaliteit, niet te geloven!
Hopelijk hebben jullie de paarden snel terug... :(:)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:07

wow wat veschrikkelijk... wel knap dat je zo rustig bent gebleven, ik had het werkelijk uitgeschreeuwd...

gelukkig zijn je paarden gechipt, dat is alweer een voordeel...

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:18

dit is echt te ziek voor woorden! dat zijn ex hier achter zit! hoop zo dat ze het goede adres hebben en dat je volgende post zegt dat je ze terug hebt!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:24

wat een idioten lopen er op de wereld rond! Gelukkig was je zo verstandig om je rustig te houden. Maar wat erg dat die ex zo gestoord is. die zou je het liefste...........
grrrrr wat een..........

meid heel veel sterkte met alles, ben je al bij de verloskundige geweest? die maken vast wel een extra echo als je dat wilt.Wat een gedoe alleen omdat zo'n meisje niet los kan laten hoe ziek ben je dan?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:31

Meid wat goed van je dat je zo rustig bent gebleven! Helaas hebben ze toch nog 2 paarden mee kunnen nemen, maar jij bent ongedeerd gebleven. Misschien een idee om altijd (ja klinkt stom) een mobiele telefoon bij je te dragen? Wat bestaan er toch ontzettend stomme mensen! Kan me goed voorstellen dat je zo pissed bent. Waar halen ze het gore lef vandaan? Ode aan de buurman, die zo oplettend was! Wat zullen jullie monden open gevallen zijn toen jullie zagen/hoorden wie dat meisje was! Laat dit een goede les voor haar zijn, zodat ze jullie nooit meer lastig zal vallen. Hopelijk kleeft er nog een flinke straf aan vast, want dit zal jullie nog lang achtervolgen ben ik bang. Ik duim dat jullie paarden snel gevonden gaan worden!!!

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:36

Oh mens,wat ellendig!
Als mensen toch ongevraagd aan je beesten komen....ik zou niet voor mezelf instaan! -:(-
Wens je veel sterkte maar misschien kun je jezelf ,maar ook ons,zo al verblijden met het goede nieuws dat je paarden weer staan waar ze horen!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:42

het wordt nu wel erg spannend....

Liesje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:44

Wat lopen er toch een rare mensen rond op deze wereld!!
Ik hoop dat het het goede adres is en je jouw paardjes heel snel weer in hun vertrouwde stalletje staan!

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:47

iK Hoop dat het het goede adres is.!!

Bolletje_05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 12:48

Hallo. Hier weer even een berichtje. De paarden zijn nog niet terug maar wel hebben ze 2 van de 3 op dat adres aan kunnen houden, het is voor ons weer een stap in de goeie richting. Ik ben eigenlijk net terug van de verloskundige en heb de kleine weer even gehoord, wel werd er gezegd aan me van heb je momenteel stress of stress gehad? Ik zo jaja best wel maar probeerde me rustig te houden, maar alles is wel goed gelukkig.

Met m´n vriend gaat ook wel goed alleen hebt ie aardig wat pijn maar hij moet rust houden nu vooral.

We weten in ieder geval weer wat meer en als goed is zullen we straks nog wel gebeld worden of we langs mogen komen of niet. Maar we hopen in ieder geval dat ze voor de avond (het liefst) weer lekker op stal zijn terug gekeerd.

Ik zal nu maar even proberen een boterhammetje te eten ook al lukt het niet het moet wel even.

Ik dank jullie allemaal zeer groot voor dat jullie zo met ons mee leven.

En voor degenen we wonen in de provincie Drenthe. Waarom ik geen woonplaats bekend maakte is er meer om dat kennissen en vrienden van haar soms ook wel eens hier op mee lezen begrijpen jullie, en ons adres is al voor velen zo goed als geheim.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:48

Heel veel sterkte! Wat een bizar verhaal. Hoop dat ze je paarden snel terugvinden.

sassie76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:50

ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk zijn de paarden snel weer thuis!