Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ipv de 130 euro die ik daarvoor uit gaf.
En bevalt me eigenlijk beter, want met die 130 euro hadden we veelsteveel lekkere dingen die we MOESTEN eten anders ging het over de datum. 
Geweldig.
Armaris schreef:Ik let ook op de boodschappen, vriendlief iets minder
Bij ons is het gemakkelijk: mijn ouders geven vaak veel soep, overschotten en kipfilets(die zij zeer goedkoop kunnen krijgen) mee. Een kilo gemengd gehakt? Kunnen wij aan 1€ krijgen
Een eetmaal bij ons:
Kipfilet(gratis van ouders)
rijst(nog geen 50cent)
wortels(1,50euries voor een kilo?)
Dus dat is ruw geschat 2€Wij komen daarmee toe, hebben een volle maag en onze lunch en ontbijt kost ook niet veel meer
Kwestie dus van sparen en aanbiedingen te bekijken
Maar ook al ga ik op het werk eten, doe ik met 7€ ook voor een hele dag

We kunnen er dus weer een week tegen en hebben ook gelijk eten voor op het werk, dus hoeven ook niet meer 25 euro p.p. deze week aan lunch te halen op het werk
Nathalie schreef:Dat doet mijn vriend ook. Soms best irritant.
Stuur hem weg voor 2 flessen drinken en hij komt terug met 2 flessen, ijsjes, donuts, chips...... Pfff. Gelukkig hoeft hij bijna nooit boodschappen te doen.
Door dit topic ben ik eens een beetje op gaan letten en de afgelopen week hebben we het met 60 euro gedaan.Ipv de 130 euro die ik daarvoor uit gaf.
En bevalt me eigenlijk beter, want met die 130 euro hadden we veelsteveel lekkere dingen die we MOESTEN eten anders ging het over de datum.
Zometeen ga ik weer de weekboodschappen doen,maar ik heb zelfs nog over van vorige week! Vlees heb ik zelfs nog genoeg.Geweldig.