Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:En er zijn toch ook buurtbussen die kinderen naar school brengen, kost lang niet zoveel.
Hoever zit je van de school verwijderd?
In het topic waar je verteld dat je denkt dat je een gebroken been heb )Wat ik toen ooit eens las) staat overigens dat er wel dat er een auto in het gezin is, een caddy, leg eens uit waarom kan die jou dan niet even naar school brengen?

SuperLiesje schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje gek dat je de bus niet kan betalen maar wel een pony? Ik probeer je hiermee niet af te kraken of wat dan ook, maar dit vind ik wel een beetje krom. Verder vraag ik me nog steeds af wat voor schoenen je droeg toen je viel?
Citaat:k heb een kat, een jack russel pup van 3 maand, een bordercollie van een jaar, 5 pony's, en een konijn.
oja en nog een aantal ezels, die je evt ook op de foto kunt zetten

Chiqa schreef:Volgens mij is TS een beetje hyperchonder....Of hoe je dat ook schrijft. Kan me plots allemaal verhalen herinneren van gebroken en gekneusde botten, Daphne is echt een pechvogel!
Ik houd niet van klikken maar in dit geval had ik het rode uitroepteken snel gevonden. Daphne__ schreef:zeg maar hoe we dat moeten doen, als je geen auto heb, je 18 kilometer van school af woont en geen geld hebt voor de bus.
ben benieuwd

) heb je er wel recht op... Liezel1 schreef:Daphne, hebben jullie al iemand ingeschakeld die jullie van juridische hulp voorziet?
Als een advocaat werkelijk denkt dat hier wat uit te halen valt, dan had het allemaal niet zo lang hoeven duren..... Dan was er allang een rechtzaak geweest.
. Chiqa schreef:Volgens mij is TS een beetje hyperchonder....Of hoe je dat ook schrijft. Kan me plots allemaal verhalen herinneren van gebroken en gekneusde botten, Daphne is echt een pechvogel!