Relatie.. zonder een relatie te hebben.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: Relatie.. zonder een relatie te hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:59

Heel herkenbaar Mandy.. en heel goed wat je nu hebt gedaan.
Super goed zelfs. :j Voor jezelf opkomen, je bent mooi duidelijk
geweest.. echt heel goed.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:23

Super Man! :+:

Maar dat wist je wel geloof ik :)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:27

Go Mandy Go Mandy GO!

Remember: verloochen jezelf NOOIT!

Dikke kuzz

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:03

Heb nog nooit in zo'n situatie gezeten maar het lijkt mij echt lastig ja. Maar ik krijg eerlijk gezegt de indruk dat hij niet verlieft op je is. Anders had die zich wel anders gedragen. Aan de ene kant snap ik wel dat hij na een relatie van 3 jaar even rust wil.. maar als hij echt gevoelens voor je zou hebben zou dat ook niet hoeven uitmaken.
Toen ik nog wat met me ex had leerde ik me vriend kennen (4 dagen daarna ging het uit met mij en me ex, was sowieso allang van plan er een punt achter te zetten). Die periode erna was ook even moeilijk voor me, relatie van 2 jaar achter de rug en toen had ik meteen al een andere leuke jongen leren kennen.
Ik wist niet wat ik ermee aanmoest, en had dat ook tegen hem gezegd, dat ik het even rustig aan wou doen.. maar omdat ik hem zo leuk vond zijn we na een maand daten toch een relatie begonnen.
Bij iedereen is dat anders natuurlijk, iedereen doet het op zijn eigen manier maar ik krijg niet de indruk dat hij je echt ontzettend leuk vind. Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk! Misschien is hij gewoon niet zo dat hij zijn gevoelens makkelijk uit en draait het daarom uit op zo'n situatie.
Wie weet weet die even niet wat die ermee aanmoet en wil die even afstand.. maar durft het niet zo letterlijk tegen je te zeggen.
Miss heeft ie even de tijd nodig om erover na te denken, maarja dat weet je maar niet.
Loop hem iig niet teveel achterna, dan kan het bij hem lastig worden en dan laat die dadelijk al helemaal niet zoveel of niks van zich weten omdat die zich onderdruk voelt.
Het is moeilijk te zeggen omdat wij deze jongen niet persoonlijk kennen, maar jij wel.
Wat is meestal adviseer is om een brief te schrijven, dat hoeft nog niet eens naar hem toe te zijn maar wel naar hem toe gericht. Schrijf alles op wat je hem wilt laten weten, en schrijf alles op wat je voor hem voelt.
Dat schrijft ook even lekker van je af, daarna zul je je ook wat opgeluchter voelen. Miss kan je die brief daarna aan hem geven zodat hij hem kan lezen.

Heeft hij wel gezegt tegen je wat die voor je voelt/voelde? Volgensmij wel, en ik naam aan dat een jongen daar niet over gaat liegen.
De meeste jongens zijn al niet makkelijk wat betreft hun gevoelens en uitte die ook niet, of niet snel.

Veel succes ermee

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:17

Hmm, toch geen happy end. Jammer, maar wel beter zo, als ik lees hoe hij reageerde..

tiesjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:01

Super dat je voor jezelf hebt gekozen! Lopen echt nog meer leuke mannen rond.. Al duurt het misschien ff voor je ze gevonden hebt :+

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:20

ik zit ook in ongeveer het zelfde schuitje |(
ik heb net een relatie van 5 jaar achter de rug..
en ik zat al jaren met een jongen te msnnen..
altijd heel gezelig geweest en we hadden elkaar al meerdere keren gezien!!

maar toen ik jarig was (18 maart) kwam hij op me verjaardag..
en sinds dien zien we elkaar elke week en spreken we elkaar elkedag op msn of via skype..
ook smssen we de heledag zowat!!
hij is sportverslaafd en doet ook die sportopleiding Cios..
ook ik ben bij hem blijven slapen met koninginnedag!!
was ook heel gezellig en de dag erna ben ik naar huis gegaan ik moest werken om 2 uur!
daarna nog veel gesproken over hoe en wat we nou willen..
ik heb "nog geen" behoefte aan een relatie..
en hij heeft er geen tijd voor..
nu zit hij een week in frankrijk voor examens in de buitensport..
en in juni gaat hij voor 2 MAANDEN en in december gaat hij ook weer 2 weken weg!
en ik mis hem echt!!
maarja hij heeft geen tijd voor een "echte" relatie..
dus we hebben afgesproken dat we gewoon van elkaar genieten door alleen de lusten maar geen lasten..
het klinkt heel erg maar het valt best mee ;)
en als we echt verliefd zouden worden dat we dan eerlijk zijn tegen elkaar!!

dus ja wat is slim :o

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 16:29

Hier nog een "slachtoffertje" ... Leren kennen via gemeenschappelijke kennis. Klikte wel ... Was leuk en in het begin moest het ook geen echte relatie zijn voor mij.
Maar als je elke vrije avond samen bent, je tandenborstel in de kast staat enz dan begint het toch wel tijd te worden - voor mij dan toch - om er een naam op te plakken.
Hij kon het niet, hij durfde niet. Het is iemand die hoopt dat er op een dag engeltjes en bordjes uit de lucht vallen met pijltjes die aangeven "dit is ze trouw ermee". (ja hij is de dertig voorbij)

Na een maand of tien is hij iemand tegengekomen met - denkbeeldige - bordjes. Ik had toen nog steeds geen bevestiging en was eigenlijk doodongelukkig als hij er niet was. Toen was alles dan ook ineens voorbij, ondertussen zit die "relatie", want dan kon hij wel per direct zo noemen erop. En heb ik hem een paar keer terug gezien. Het klikt enorm, maar k ben bang en hij kan nog steeds niet zeggen dat hij met me verder wil. Ik weet dan ook niet goed wat ik er nu mee aan moet. Gewoon vrienden zijn hebben we geprobeerd, maar het werkt niet teveel energie :).

*opgelucht*

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 14:56

Ik zie ineens dit topic en bedenk me dat het misschien wel leuk is om toch even een update te geven.
In de laatste maanden is er een hoop veranderd. Ik liet los, hij zocht contact.
Thuis ging het wat minder, ik ben daar een weekend geweest.
Daarna een week lang niets van hem gehoord, ik was woest.. Had dat niet van hem verwacht. :n
Ben erg tegen hem uitgevallen, gezegd dat ik hem nooit meer wilde zien en/ of spreken.
Na een week spijt, mijn reactie was te heftig.. ik deed te bitcherig, dit voelde niet als een 'goed' eind.
Ik smsde hem dat het niet zo bedoeld was als ik deed, maar dat hij het ook wel een beetje moet begrijpen.
Een week lang hoorde ik niets, toen kreeg ik een mailtje dat hij het nog steeds raar vond.
Ben er niet op ingegaan, hij zocht meer contact via MSN (hij had m'n telefoonnummer verwijderd).
Hij probeerde met allerlei hints m'n nummer te krijgen, die heb ik gegeven, daarna veel smsjes gehad.
Aantal keer afgesproken, was gewoon gezellig..

Ik ging 2 weken terug op vakantie en kreeg elke dag smsjes, ik merkte dat hij me miste.
Hij wilde me de dag dat ik terugkwam gelijk zien, 2 dagen later alweer.
Ben dit weekend bij hem wezen slapen. We hebben het erg gezellig samen.
Hebben het niet meer gehad over het relatie-onderwerp. Ik maak me er op het moment ook niet meer druk om, we hebben het de laatste maanden gezellig en we zien wel hoe het loopt.
We hebben het zo gezellig dat we zelfs een aantal dagen samen op vakantie gaan. :D
Wie had dat ooit gedacht?

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 15:02

Wat fijn om te horen. Weet je, het komt zoals het komt, en geen relatie is hetzelfde. Gewoon doen waar je je goed bij voelt, en dan zie je wel waar het schip strandt.

Succes!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 15:20

is fijn dat je samen op vakantie gaat,
maar zorg er wel voor dat die onduidelijkheid je niet eeuwig vast houdt he...
succes ;)