Ik zie ineens dit topic en bedenk me dat het misschien wel leuk is om toch even een update te geven.
In de laatste maanden is er een hoop veranderd. Ik liet los, hij zocht contact.
Thuis ging het wat minder, ik ben daar een weekend geweest.
Daarna een week lang niets van hem gehoord, ik was woest.. Had dat niet van hem verwacht. 
Ben erg tegen hem uitgevallen, gezegd dat ik hem nooit meer wilde zien en/ of spreken.
Na een week spijt, mijn reactie was te heftig.. ik deed te bitcherig, dit voelde niet als een 'goed' eind.
Ik smsde hem dat het niet zo bedoeld was als ik deed, maar dat hij het ook wel een beetje moet begrijpen.
Een week lang hoorde ik niets, toen kreeg ik een mailtje dat hij het nog steeds raar vond.
Ben er niet op ingegaan, hij zocht meer contact via MSN (hij had m'n telefoonnummer verwijderd).
Hij probeerde met allerlei hints m'n nummer te krijgen, die heb ik gegeven, daarna veel smsjes gehad.
Aantal keer afgesproken, was gewoon gezellig..
Ik ging 2 weken terug op vakantie en kreeg elke dag smsjes, ik merkte dat hij me miste.
Hij wilde me de dag dat ik terugkwam gelijk zien, 2 dagen later alweer.
Ben dit weekend bij hem wezen slapen. We hebben het erg gezellig samen.
Hebben het niet meer gehad over het relatie-onderwerp. Ik maak me er op het moment ook niet meer druk om, we hebben het de laatste maanden gezellig en we zien wel hoe het loopt.
We hebben het zo gezellig dat we zelfs een aantal dagen samen op vakantie gaan. 
Wie had dat ooit gedacht?