Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:En in het verhaal van TS is dr niets aan de hand. Niets.
Chiqa schreef:Shadow, die conclusie reffereer ik meer naar de opmerking van Masuca die beweerd dat je in Spanje al voor zo'n opmerking op wordt gepakt, en dat is hier niet aan de orde in Nederland. (Gelukkig maar)
kruimeltje3 schreef:Vind dat je het juiste heb gedaan!! Er erg knap van je dat je de stap genomen hebt. probeer ook echt werkelijk geen enkel contact met die jongen meer te onderhouden.
Ook ik zit draai al wat jaartjes mee als agent en de politie zit werkelijk te springen om deze informatie! mensen die zeggen dat je niet te overhaast naar de politie moeten rennen met zo'n verhaal weten werkelijk niet waar ze het over hebben. Doordat burgers vaak denken dat het niets is of het of simpelweg niet geinteresseerd zijn in de medemens loopt de politie zoveel belangrijke informatie mis. Vooral in deze zaken is het moeilijk aan informatie te komen omdat de meeste meisjes het niet durven te zeggen. Er moet een beeld gecreeerd worden van een persoon en daar heeft de politie hulp bij nodig. Onze hulp! Uiteindelijk kan er wel degelijk actie ondernomen worden.
Anoniem schreef:Ben het met je eens Macusa maar wil er wel een kanttekening bij plaatsen...
Er zijn ook meiden(en ik refereer hier NIET aan de ts)die de boel nogal eens verdraaien of omdraaien. En dus een zeer onschuldig verhaal zo weten te verdraaien dat de man in kwestie afgeschilderd wordt als minstens een serieverkrachter.
babbii_lief schreef:heb jij het moeilijk thuis of zit je in een situati waar je het zwaar mee hebt wat je zwakker maakt
want de meeste uitdrukking op de meeste pakken zwakke meisjes die zijn makkelijker om te praten omdat ze tog al thuis wegwillen
Chiqa schreef:VivaLaVida schreef:loverboys gaan wel degelijk zo te werk!!!
Vertel mij dan eens wat deze jongen verkeerd heeft gedaan waarom hij beschuld zou moeten worden (volgens jou) dat het een loverboy zou zijn?
Heb dit drie keer doorgelezen en vidn het eigenlijk een dood normaal verhaal.
elbeauty schreef:babbii_lief schreef:heb jij het moeilijk thuis of zit je in een situati waar je het zwaar mee hebt wat je zwakker maakt
want de meeste uitdrukking op de meeste pakken zwakke meisjes die zijn makkelijker om te praten omdat ze tog al thuis wegwillen
Nee ik heb het helemaal niet moeilijk thuis. Maar ik merk wel dat hij daar veel over vroeg. Hij vroeg dan van wat vind je moeder ervan dat je met mij bent. Ik zei altijd dat ze het goed vond als hij maar lief voor mij was. En dat vond hij een beetje vreemd leek het wel. Wat ik ook merkte was dat hij soms negatief was over mijn beste vriendin die de eerste keer met mij mee naar hem toe ging. Dan zei hij van ja zij is gewoon jaloer. En dan dacht ik ja jaloers waarop??
Anoniem schreef:Klopt,maar ik reageerde meer ten aanzien van de post die jij plaatste naar aanleiding van een reactie van Chiqa.
De politie heeft als taak dit serieus te nemen,en dat zullen ze ook ongetwijfeld doen,maar ze kunnen pas iets als er bewijzen zijn.
elbeauty schreef:Ja dat jij dit niet erg vind fijn voor jou. Maar ik had zo mijn vermoedens en de meerderheid is het met mij eens dat dit niet normaal is.
Waar in vredensnaam staat vermeld in mijn eigen woorden dat ik dit niet 'erg' zou vinden?Chiqa schreef:Anoniem schreef:Klopt,maar ik reageerde meer ten aanzien van de post die jij plaatste naar aanleiding van een reactie van Chiqa.
De politie heeft als taak dit serieus te nemen,en dat zullen ze ook ongetwijfeld doen,maar ze kunnen pas iets als er bewijzen zijn.
Presies, en dat probeer ik ook te veruidelijken, en dat dit helemaal niet zo verkeerd is.