hoe is jou VALENTIJSDAG begonnen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:18

De mijne is zo begonnen :D :
Afbeelding

Met dit als resultaat:

Afbeelding

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:20

Mijn dag begon vroeg, bij de paarden, ff gauw rijden en om half 1 stond mn schatje alweer voor de deurrr.
Twas echt leuk met hem, en zeker gezellig, eerst ff weze zwemmen, nja 'zwemmen' hihi
toen daarna ff thuis bij me ouders gezeten en ff wat eten. toen boven op bed gaan 'leggen en tv kijken' haha :o
En toen gingen me ouders weg naar een feestjee, toen zijn we beneden op de bank tv gaan kijke maar de film was niet zo leuk, dus toen ff half uurtje ofzo boven op bed 'gelegen' hehe, daarna hond uitgelaten en de valentijnskado's kwamen toenn hihi, heb van hem een hartjes kussen gehad van Kwikki (dat beertje) met er op; I love you so much
en dan dat beertje erop, en 2 kleine hartjes hangen eraan. en een merci doooss.

t was gewoon echt super gister... zo anders, en zo ontzettend veel liever dan andere jongens, just special :+:

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:21

Dat is een leuk valentijn kado! Mijn dag begon gewoon zoals elke zaterdag uitslapend. Vriendje is op vakantie :(

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:25

werd naast me vriendje wakker :P

plagom

Re: hoe is jou VALENTIJSDAG begonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:44

Mijn vriend is ook op vakantie, maar toen ik gisteren thuis kwam stonden er 5 mooie rozen, een flesje wijn en chocolaatjes op me te wachten. Chocolaatjes had hij laten versturen en de rest had hij als opdracht aan een vriendin van me meegegeven! Wat een schatje, allebei!

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:45

Mijn valentijnsdag is saai begonnen, en savonds hebben mijn vriend en ik onze relatie beeindigd..Niet heel leuk dus..
Maar wel de juiste beslissing!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:22

Mijn Valentijnsdag begon als een gewone dag samen met mijn lief en bleef dat ook, met uitzondering van een kaartje door de bus voor hem (van mij ;) ) en een roos die bezorgd werd voor mij (van hem :D ).

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:26

nou, dit is echt de meest geweldige, romantische valentijns day after OOIT..

mn vriend zei net (inmiddels alweer 1.5 uur geleden) dat ie dinsdag wil praten. en uit t gesprek blijkt dat ie t zeer waarschijnlijk gaat uitmaken :(

misspingping

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:32

Mijn Valentijnsdag begon heel normaal, maar eindigde wel heel fijn. In de ochtend was er niks meer dan 'gewoon vrienden' (die alleen een beetje verdacht gek op elkaar waren.), en die avond wel.

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 08:07

Ik heb op valentijnsdag gewerkt.. Moest 9uur beginnen en werd half 9 wakker ;) Had de vorige dag een verjaardag gehad.. Vriendje sliep bij mij en zou me lief naar me werk brengen.

Ik was gelukkig nog redelijk op tijd en hij zou me om kwart over vijf ophalen. Ik heb al mijn pauzes gerend en gevlogen om cadeautjes te halen aangezien ik die week een griepje te pakken had.
Kwart over vijf stonden we buiten en mijn vriend was er nog niet. Heb eventjes gewacht en heb hem daarna opgebeld.
Hij was in slaap gevallen en was mij vergeten... :+ Meneer was daardoor ook vergeten om eventjes in de stad wat te halen..

Uiteindelijk wel een leuke avond gehad.. Samen lekker filmpje gekeken met wat kaarsjes aan. Maar vond mezelf wel zielig, dat mijn vriend me na 3jaar vergat, op valentijnsdag :(:)
;)

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 09:51

Half 8 opstaan, naar de manege naar al mijn valentijnen (de paardjes :o ), manen van een paar pony's getrokken, 11 stallen gedaan (met z'n 3en), uurtje gereden, paardje loslaten, voeren, meehelpen met kinderfeestje op de manege, 8 uur thuis, film gekeken en slapen :D

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 09:55

Mijn dag begon zoals ieder ander. Verder de hele dag geleerd maar heb wel een extra kusje gekregen ;)

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:06

Naast mijn vriendje in bed met cadeautjes :D

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:43

Ik heb een heerlijke valentijnsdag gehad. Ik werd wakker naast mn vriendje, toen gingen we naar duitsland om te winkelen. Een hoop dingen van hem gekregen(vooral heel veel ondergoed :+ ) en daarna bij zijn vader gegeten. Naar huis gereden en in zijn armen weer in slaap gevallen. :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:52

Geen Valentijnsdag voor ons. Stiekem leek het me wel leuk, maar hij vindt het allemaal maar commercieel gedoe, dus het werd niets.
Die dag had hij ook zijn verjaardagsfeest(poolen, bios), ik ben ook mee geweest. Wel gezellig, maar hij had alleen maar aandacht voor de anderen en niet voor mij. De hele dag niet. Best wel jammer. :\

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:54

De mijne begon met een lekker ontbijtje op bed hihi :)

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:39

Ik heb de meest beroerde valentijnsdag gehad hahaha

Half 1 werd ik een keer wakker en kreeg een sms van een vriendin of ik met de mee ging naar der paard. Ze ging na buiten maar ik kon op de fiets ernaarst. Heb 10 km gefiets op een vouwfiets!

Geweldige valentijnsdag, heb niet eens een kaartje, sms of zo n fout kaartje via de mail gehad!! Echt waardeloos wahahaha

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:56

Ik kwam s'avond in het appartement van mijn vriend... tafel versierd met rode roze en witte rozenblaadjes, zilveren servies, lichtrode borden, 2 van die gigantische wijnglazen + 2 kleinere wijnglazen en een fles champagne, 2geurkaarsen en chocoladefondue in het midden (l)
Ik kreeg het er benauwd van

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:09

De mijne is begonnen met het zachtjes naar boven komen van dochterlief, cadeautjes pakken en met papa en dochter richting kamer van zoon sluipen. Die deed alsof hij sliep (had hem allang gehoord hahaha).
Deur open gedaan en we zijn gaan zingen van:

2 violen en een trommel en een fluit!
Want STEFAN die is jarig en de vlaggen hangen uit!!!

Ja sinds 7 jaar is Valentijnsdag ZIJN dag!
We hebben een huis vol visite gehad en vele pannenkoeken gebakken.
We hadden een soort menu gemaakt a la restaurant. Mijn man was de kok en zoonlief de ober. Echt geweldig.
Pannenkoek nr 14 was uiteraard de Valentijnspannenkoek. Die heb ik ook gekregen van mijn man: pannenkoek met melkchocolade (extra veel) en slagroom en hij hed speciaal voor mij het gerecht met hartjes bestrooid...

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:08

Mijn valentijn begon vrijdag al toen mijn vriend me als verassing meenam naar een hotelletje aan het strand :+: en superromantisch weekend gehad daar! Op valentijn hadden we namelijk 3 jaar verkering. Ik heb hem waardebonnen gegeven voor massages enzo :P

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:35

Mijn valentijnsdag was de raarste ever! Gewone dag leek het, heb geen vriend, hooguit serieus sjans, maar van hem had ik niks verwacht! Boodschappen doen, paarden rijden etc... Wel een x extra in de brievenbus gekeken, maar helaas!! Geen valentijn voor mij dit jaar... "s avonds toch maar lekker opstap met mijn vriendinnen, had er al de p in toen mijn vriendinnen begonnen te zeuren op "hij" wel wat had gestuurd!! Nee, anders was ik wel wat vrolijker geweest! Heb me avond niet laten verpesten, maar tegen 12 uur liep ik hem toch tegen het lijf! Na wat over en weer geflirt kwam het hoge woord eruit! Of ik niet wat ontvangen had vandaag? Hij had dus een bos rozen gestuurd, alleen dus na het verkeerde huisnummer, ze lagen dus bij de buren 2 km verderop! Ik zag de lol er wel van in, hij niet! Hij was dus lichtelijk sjaggo op zichzelf en op mij omdat ik in de lach schoot! (en ik ondertussen maar hopen dat mijn buurman niet heel jalours is, als ze gaan scheiden weet ik waarom :o )

Na wat over een weer gemopper van zijn kant hebben we de dag toch nog gezellig onder het genot van een borreltje afgesloten!! ) Het was voor mij dus een valentijn om niet te vergeten, ook al heb ik niks ontvangen!! :D

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:28

Wat een rare, leuke en vervelende valentijnsdagen lees ik hier. Wel echt vervelend voor de mensen die net op deze dag hun relatie verbroken hebben. :(:)

Mijn Valentijnsdag begon met werken en eindigde met een feestje van een goede vriendin, die is dan namelijk jarig. Heb mijn vriendje die hele dag niet gezien, wel jammer maar wij doen niet aan Valentijnsdag. Toch hebben we zondag samen nog wat gedronken en gegeten, toch nog een beetje "late Valentijn" gehad. :)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:34

We hadden de wekker vroeg gezet om naar duitsland te gaan om een tent te kopen. Hebben een mooie tent gekocht en s'avonds bleek dat hij een tafel in het pannenkoekenhuis gereserveerd had. (ik ben gek op pannenkoeken, mag je me s'nachts voor wakker maken) Zo lief :+: We hadden afgesproken er nieks aan te doen. Dat zeggen we ieder jaar, maar dan kan ik het niet laten om toch iets te doen, een roos, een gedichtje, een kaart etc. Doe ik een keer echt niks had hij iets liefs gedaan!!

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:07

ik heb niks gehad :roll:
we zijn smiddags gaan shoppen, en ik heb alles betaald hihi
daarna boodschappen gedaan(ikke betaald)dus dan is het karretje zo vol door vriendlief 8-)
en toen naar de shoarmaboer,lekker pizza gehaald en shoarma schotel speciaal..
toen na pinautomaat 250 euro gepint voor de stroom hahaha
ik ben dus een heel stuk armer geworden met valentijns dag
en ik heb niet eens een roosje gehad ofzo Y;( dus ik was s'avonds niet te genieten :7