meest bizarre flirt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

claudia_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:02

zwieke schreef:
claudia_lady schreef:
Zwieke : Nou hij vertelde mij dat hij er mooie ritjes mee kon maken hier in Nederland en er een boel geld mee kon verdienen ... }:0

Maar zoals je ziet .....Ik ben er nog !! *\o/*
Na 70 kamelen een fiets en een hooipers ben ik nog steeds op en top in Nederland :j _/-\o_

Haha, super :D Nu kan hij tenminste nog wat ritjes op wat anders maken :+

Hahah ik weet niet of je dat andere topic ook volgt maar ik ben VMBO er dus kan je me dat even uitleggen ?? :P :P :P :+

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:07

claudia_lady schreef:
Hahah ik weet niet of je dat andere topic ook volgt maar ik ben VMBO er dus kan je me dat even uitleggen ?? :P :P :P :+

En daar snap ik ook niet alles van := Welk ander topic en wat is VMBO? :o?

Mijn uitleg is dat hij dus in plaats van de ritjes op zijn 70 kamelen, thuis toch lekker zijn eigen 'kameel' sorry voor die oh zo onsmakelijke vergelijking := heeft om op te rijden :P

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:08

ik kreeg al mijn eerste pb _O- :')

Noukie

Zaterdag, feestje gehad, 4u gaat de tent sluiten, dus volop alle lichten aan (je weet wel, dat moment van de avond waarop je je op je mooist voelt :')) "So, are you from Australia?"
ehm, ja, want das logisch als je in Amsterdam zit? :')
Maja, hij dus wel, tijd gezellig zitten praten tot ik écht naar buiten gesmeten werd door de security, maar wel snel contactgegevens uitgewisseld.. we'll see

Noukie

foxy80 schreef:
ik kreeg al mijn eerste pb _O- :')

O:)
klein beetje nieuwsgierig maar :D

claudia_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:12

zwieke schreef:
claudia_lady schreef:

En daar snap ik ook niet alles van := Welk ander topic en wat is VMBO? :o?

Mijn uitleg is dat hij dus in plaats van de ritjes op zijn 70 kamelen, thuis toch lekker zijn eigen 'kameel' sorry voor die oh zo onsmakelijke vergelijking := heeft om op te rijden :P

Haha oke laat maar ja ik snap wel wat je bedoeld , ik kom uit groningen en daar gaat het over niks anders :Y) Ik bedoelde dat topic over die 13 jarige jongen die vader is geworden , daar beweerden ze dat mensen die een VMBO opleiding volgden niet zo goed weten wat sex inhoud haha

Dat topic is natuurlijk erg genoeg , maar om dat stukje met die VMBO ers moest ik erg lachen :Y) .

Ndewilde

Re: meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:23

van het weekend komt er een jongen naar me vriendin en mij toe, en hij praatte best wel bekakt, dus mijn vriendin vraagt of hij homo is zegt die doodgewoon ja.. en maakt hij een heel verhaal ervan.. en dat hij paard heeft gereden omdat wij zeiden dat we ook paardreden! zo irritant

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:32

Ndewilde schreef:
van het weekend komt er een jongen naar me vriendin en mij toe, en hij praatte best wel bekakt, dus mijn vriendin vraagt of hij homo is zegt die doodgewoon ja.. en maakt hij een heel verhaal ervan.. en dat hij paard heeft gereden omdat wij zeiden dat we ook paardreden! zo irritant

Ik ben op zo een moment niet echt sociaal :+ Dan draai ik mij altijd subtiel om of dan stap ik gelijk verder :D

Ndewilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:44

haha ja ik vond het zo banketstaaf want ik liep de hele tijd al weg voor hem haha! heb weleens weggerend voor een jongen die allemaal wou zoenen en me vriendin ook, op het laatst zijn we op de wc gaan zitten haha!

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:48

Ndewilde schreef:
haha ja ik vond het zo banketstaaf want ik liep de hele tijd al weg voor hem haha! heb weleens weggerend voor een jongen die allemaal wou zoenen en me vriendin ook, op het laatst zijn we op de wc gaan zitten haha!

Haha ik zie jullie daar al zitten wachten en piepen door de kier of hij al weg is :+ Goddank hebben wij onze reddend al heb ik daar soms toch m'n twijfels bij :P gezelschap in de buurt. Gaan we lopend/strompelend naar hen en zeggen we dat we worden lastig gevallen. Ofwel lachen die ons vierkant uit ofwel zijn ze zo hoffelijk om ons te helpen }:0 Ach, ze hebben toch al hun dienst bewezen :=

Edit: onze reddende engels zijn de buitenwippers (of hoe jullie ze ook noemen, portiers? :D) en de garcons.

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:45

Hij (moddervette vent): "lekkere tieten!"
Ik: "Dankje, jij ook!" :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:47

Plagom: _O- :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:48

'meine freundin findest du ganz toll'

was geen knap meisje en ik ben al voorzien van een partner met wormvormig aanhangsel...

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 00:56

take_one schreef:
HAHA ik had trouwens 2 weken geleden ook een mooie.
Ik zat aan de bar te borrelen met vrienden.. ik dacht.. ik hang ergens met m'n haar aan vast..
Dus ik draai me om.. zit er gewoon iemand aan m'n haar te vreten. }:0

Ik zeg.. heb je honger ofzo??????
Ja nee zegtie.. ik wou even proeven of je ook zo lekker smaakte als hoe je eruit ziet.

8)7

Ik word er nog steeds mee uitgelachen, leuk is dat. :Y)

deze vind ik tog nog echt de beste die erbij zit tot nu toe, heb om veeeeel dingen in een scheur gelegen, maar deze slaat alles!

Hoe verzint je t zeg?! 8)7

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 18:20

First_Unique schreef:
take_one schreef:
HAHA ik had trouwens 2 weken geleden ook een mooie.
Ik zat aan de bar te borrelen met vrienden.. ik dacht.. ik hang ergens met m'n haar aan vast..
Dus ik draai me om.. zit er gewoon iemand aan m'n haar te vreten. }:0

Ik zeg.. heb je honger ofzo??????
Ja nee zegtie.. ik wou even proeven of je ook zo lekker smaakte als hoe je eruit ziet.

8)7

Ik word er nog steeds mee uitgelachen, leuk is dat. :Y)

deze vind ik tog nog echt de beste die erbij zit tot nu toe, heb om veeeeel dingen in een scheur gelegen, maar deze slaat alles!

Hoe verzint je t zeg?! 8)7

Hij is origineel x]

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 18:29

marie83 schreef:
Ik werkte toen ik 15 was in een pannenkoeken restaurant. Daar kwam op een bepaalde dag altijd dezelfde klant, die al het personeel altijd zat na te gapen. Zo ook die ene keer. Toen hij eenmaal betaald had en weg was, ging ik de tafel afruimen. Lag er een klein briefje op zijn koffie schoteltje :
'Ik ben een buitenaards wezentje in de vorm van dit briefje, ik heb nu seksueel contact met je vingers en je vind het lekker want je glimlacht.'

:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:07

Ik stond een keertje ops school bij mijn kluisje. Komt er een jongen naast me staan, slaat z'n arm om me heen, en zegt: 'Zozo, dat ziet er goed uit.' En loopt weg.

:S

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:08

Babico3 schreef:
Ik stond een keertje ops school bij mijn kluisje. Komt er een jongen naast me staan, slaat z'n arm om me heen, en zegt: 'Zozo, dat ziet er goed uit.' En loopt weg.

:S

Haha :D Die zal je wel met een open mond hebben nagekeken _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:57

Ja nogal ja. xD

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 00:07

ik ga morgen stappen := Daar zijn ze ook altijd lekker bezig.. :=
Dus ben benieuwd morgen kom ik wss wel met een verslag, anders overmorgen :D
haha! heb er nog wel 1. hij had geen openings zin, maar was een jongen die op het podium ging staan, dr afsprong precies voor mijn neus op zn knieen, : Wil je met me dansen.. :D?
Euhh?! needankje xD?! ( hij was net al te aantrekkelijk :P en de sigaret uitdrukken voor mn voeten heeft hem ook niet erg geholpen xD ) ehm :P

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 00:22

plagom schreef:
Hij (moddervette vent): "lekkere tieten!"
Ik: "Dankje, jij ook!" :D

Géniaal! _O- :') _O-

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 08:03

Geweldige verhalen komen hier voorbij! :D

AsKaBaNMaNoN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:46

ik heb er 2 :+

alweer een tijd geleden, toe je nog wel mocht roken in de horeca
Ik was met een vriendin in een discotheek ,en ik steek net een sigaret op.
kom t er jongen aan ( met op zijn achterhoofd heel groot 50 en achter zijn oor ct geschoren,je al maar fan zijn :P )
en hij zegt : "kan ik jou een sigaretje aanbieden?"
ik :"nou ik steek er net een op dus bedankt"
hij: "maakt niet uit dan rook je hem zo"en hij legt hem voor me op tafel neer, en hij blijft staan en zegt verder niets.
op een gegeven moment is mijn sigaret op ,en op het moment dat ik hem uitdruk ,zegt hij: "rook je mijn sigaret niet op ??"
mijn vriendin moest ineeens acuut naar de wc en trok me me om vervolgens heeeel hard te gaan lachen

2e: Mijn ex en ik gaan al 1,5 gewoon goed met elkaar om,vaak kontakt en nog regelmatig bij hem op visite, maar je merkt wel dat er al die tijd toch nog wel een vonk is tussen ons twee.
vorige week maandag zaten we allebei zonder internet (en dus geen msn) Ik was die dag ervoor ook bij hem geweest en wou nog wat vragen.
Uit verveling bleven we maar smsen,allemaal onzin.
hij maakte toen een echte flirterige opmerking waarop ik antwoorde : pas maar op anders krijg jij zaterdag ook zo'n superkleffe valentijnskaart :P (hij had de dag ervoor zitten vertellen dat ie een hekel had aan valentijn,,omdat er altijd van de man wordt verwacht dat ze een kaartje sturen)
zijn antwoord: ooow nou ga ik echt uitkijken naar zaterdag. nog een beetje zitten geinen van : wedden dat je niet raad wie je geheime aanbidster is??
dus ik,de stad in een gigantische valentijnskaart gekocht en zaterdag in zijn postvakje gepropt en naar stal gegaan
dus daar sta ik ,,lekker de stal uit te mesten : smsje.
Ik kijk net in mijn postvakje en wat vindt ik??een super lieve valentijnskaart van een geheime aanbidster :D nu maar hopen dat ze vanavond met me uit wilverder afgesproken,eerst bij hem thuis gegeten en toen gaan stappen.
uiteindelijk wij naar buiten roken,,maar er was een afstapje,en hij struikelt
"zo ,,nou zit ik toch al op mijn knieeen, manon ik heb afgelopen tijd steeds aan jou moeten denken..wil je het alsjeblieft nog een keer met mij proberen?"
dus ik ben weer helemaal happy in love O:)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:50

Bier laten vallen en je dan een nieuwe aanbieden :+

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 18:15

@Askabanmanon: aaaahww :D :+: echt lief!! :D haha!