Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VivaLaVida schreef:Wikipedia schreef:Veenendaal is gelegen in de zogeheten Bijbelgordel. De gemeente heeft relatief (naar landelijke maatstaven) veel inwoners met een christelijke geloofsovertuiging.
wikipedia is dom.... ik woon dr al 20 jaar en het is zoooo veranderd.... er is een groot deel moslim en ook heeel veel die niet gelovig zijn.
denk dat van alle mensen die ik ken in veenendaal (dat zijn er veel) er misschien 5 % gelooft.
de omliggende dorp (achterberg,rhenen minder opzich, kesteren heeel erg opheusden) zijn wel zeer revomatorisch.
Danielle_1 schreef:Gaat het om deze zin?
"Ik hoop dat jij later kinderen krijgt die homofiele gevoelens hebben en ongelukkig zijn, dan weet je hoe het is."
Want dan sluit ik me volledig bij haar aan.
Sterker nog, ik hoop dat je zelf deze gevoelens krijgt![]()
Ik vind dit niet voor schut zetten,jouw opmerking daarentegen,vind ik,is wel neerbuigend.
Je weet pas hoe iets is als je het hebt meegemaakt van dichtbij.
Jouw opvatting overdat ze homosexueel zijn om aandacht te trekken is toch ook ronduit belachelijk,en dat in het jaar 2009,je zou toch beter moeten weten.
En nee,ik ben zo hetero als maar kan,maar heb wel een homosexuele neef.
En geloof me,er wordt nog steeds vreselijk gediscrimineerd naar deze groep,dus ze kiezen er echt niet voor om zo te zijn.
Zo dit was mijn mening over de situatie en aangezien we in een democratie leven,mag ik dat.
Touche!
plagom schreef:Mystica schreef:Dwaallicht: ze zegt niet dat iedereen het doet voor de aandacht, maar dat sommigen het daar voor doen. En dat klopt.
Ik mis de bronvermelding. Wiki telt niet..
Volgens mij hebben sommige van jullie teveel lessen maatschappijleer gespijbelt. Dat wordt weer biechten zondag....
Mystica schreef:Dwaallicht: ze zegt niet dat iedereen het doet voor de aandacht, maar dat sommigen het daar voor doen. En dat klopt.
Daarnaast kan iedereen op wikipedia schrijven, dus niet alles wat er op staat is waar, lekker belangrijk ook in dit geval.
VivaLaVida schreef:nee idd maar ik denk dat het door opheusden e.d komt..veenendaal is veranderd hoor.. als je hier leeft merk je weinig van die kerken enzo.. vind ik. hier gaan ook heeel veel mensen uit en zuipen en drugscriminaliteit enzo ...
komt ecxht over alsof veenendaal een heilig durp is!
dwaallicht schreef:Mystica schreef:Dwaallicht: ze zegt niet dat iedereen het doet voor de aandacht, maar dat sommigen het daar voor doen. En dat klopt.
Daarnaast kan iedereen op wikipedia schrijven, dus niet alles wat er op staat is waar, lekker belangrijk ook in dit geval.
Of jij het belangrijk vindt boeit mij dan weer erg weinigIk kennelijk wel, dus zeg ik dat.
Dat mensen homo zijn voor de aandacht, ook al zegt ze "sommigen" vind ik zelf nogal ontactvol en ongepast, maar van mij mag ze die mening hebben. Of dat klopt kun jij ook niet weten, aangezien jij niet in iemand zijn hoofd kunt kijken. Subjectief dus.
Mystica schreef:plagom schreef:
Ik mis de bronvermelding. Wiki telt niet..
Volgens mij hebben sommige van jullie teveel lessen maatschappijleer gespijbelt. Dat wordt weer biechten zondag....
Ik ben de bron, ik heb het namelijk zelf gedaan.
plagom schreef:Mystica schreef:Ik ben de bron, ik heb het namelijk zelf gedaan.
Wat heb je gedaan? Homo-voor-een-dag-zijn voor de leuke aandacht die je ervan krijgt? Of gewoon aannames maken en deze als waarheid op het internet pleuren?
Mystica schreef:dwaallicht schreef:
Of jij het belangrijk vindt boeit mij dan weer erg weinigIk kennelijk wel, dus zeg ik dat.
Dat mensen homo zijn voor de aandacht, ook al zegt ze "sommigen" vind ik zelf nogal ontactvol en ongepast, maar van mij mag ze die mening hebben. Of dat klopt kun jij ook niet weten, aangezien jij niet in iemand zijn hoofd kunt kijken. Subjectief dus.
Lees eens een stukje terug en zeg dan nog eens dat ik dat niet kan weten. Ik mag toch hopen dat ik in mijn eigen hoofd kan kijken.
SONY schreef:Maar komt dat omdat het een christelijke school is dat de meeste mensen op jou school (zoals je zelf aangeeft) net zo over homo's denken als jij? Dat het een aangeboren afwijking o.i.d. is? Deze gedachten door het geloof.
Heb zelf vroeger ook op een christelijke school gezeten maar was toch wat anders als jij beschrijft..