Picassox schreef:Mijn ouders hebben ook geen hele vette banen hoor! Ze hebben allebei een eigen bedrijf, we hebben een middenklasse koopwoning, 3 eigen auto's en 4 auto's voor de rallysport van m'n vader. We gaan één of twee keer per jaar op vakantie. Mijn moeder loopt ook graag in vrij dure en vooral exclusieve kleding, mijn middelste zusje maakt het allemaal geen zak uit en m'n jongste zusje loopt alleen maar in Ralph Lauren. We hebben een stel paarden, maar even eerlijk: het is niet zo dat ik drie keer per jaar een nieuw zadel krijg. Ik krijg de hoognodige dingen voor mijn paarden, en ik krijg €110 kledinggeld in de maand, daarbij heb ik een klein bijbaantje zodat ik aan het begin van de maand €110 + €100 over heb. Dus ik heb per maand €210 te besteden. Benzine voor m'n scooter, en dingen die hoognodig zijn (handcrème, deo, etc.) etc. krijg ik van m'n ouders.
-3 eigen auto's
-4 auto's voor rallysport (wat dus ook gewoon hobby auto's zijn)
-1 à 2 keer per jaar op vakantie
-Een stel paarden. 2? 3?
-110 euro kleedgeld
-benzine voor de scooter = kosten van je ouders
-verzoringsproducten = kosten van je ouders
En dan nog zeggen dat het niet zo'n vetpot is? De opmerking 'maar even eerlijk: het is niet zo dat ik drie keer per jaar een nieuw zadel krijg' is dan weer hilarisch en getuigt iig van humor...