wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:51

what doesn't kill makes you stronger, heel toepasselijk en dat vind ik verdedigen en geen wraak zsazsa, wraak vind ik zwangerschapstesten opsturen etc, en dat is LAAG. ik zou er in iedergeval alleen maar om kunnen lachen, blijkt toch maar weer dat me ex er dan heel erg mee zou zitten als hij maar met me bezig zou blijven toch.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:56

Haha, wat een prachtige verhalen!

Die blog is helemaal fantastisch!

Mijn ex heeft zich ook niet netjes gedragen, maar had heb geen wraakactie genomen..

Wel bij de ex van een vriendin overigens! Na een relatie van 4 jaar ging meneer ineens vreemd met 'carnaval'. Hij was verkleed als matroos en ik heb zijn muts even 'geleend'. Hij was ontzettend trots op zijn muts en laaaiend dat ik hem afgepakt had.Toen ik hem 10 minuten later weer netjes terug gaf, was hij ontzettend blij en heeft de hele avond trots met zijn muts op het hoofd gelopen.

Hij wist alleen niet dat we met zijn allen in de WC over zijn 'muts' geplast hebben!

Jaren later liggen mijn vriendinnen en ik nog steeds in een scheur bij iedere 'matroos' die we tegen komen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:59

Tja, ik vraag me dan weer af hoe afhankelijk je wel niet was van diezelfde "lage ex" als je zo'n idiote geintjes moet uithalen :(:)

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:04

Eej reageer dan lekker niet, en ga ergens in een "hoog" topic plaatsen. Wij vinden dit leuk/terecht.
En met ons een hele hoop mensen! Anders moet je maar ergens degelijke topics gaan zoeken.

Wat een gejank weer zeg!!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:07

Men kan bij mij heel ver gaan, mijn ex gaat te ver.
Als je er ziektes en miskramen uit het verleden bij gaat halen, vráág je erom om terug gepakt te worden.
Ik heb een paar vrienden moeten afremmen omdat ze in staat zijn mijn ex te molesteren na al die rotgeintjes van hem.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:14

Bij mijn weten mag ik net zo tegen wraakacties zijn als dat jullie er voor zijn :(:) vrijheid van meningsuiting noemt men dat... Opgenomen in de grondwet. :j

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:17

Ik zeg niet dat je dat niet mag, maar leg uit waarom ik bij deze ex wel wraak neem. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:18

Mag je gerust hoor :) maar ík zou het niet doen. Simpelweg omdat ik me al die moeite niet zou omdat je, voor iemand die je dusdanig slecht behandeld, sowieso al te veel moeite hebt gedaan in de relatie.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:24

Dus zit je in het verkeerde topic? Mogen wij nou weer verder gaan zonder dat we de hele tijd te horen krijgen hoe 'laag' we wel niet zijn?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:25

Ik snap je hoor, maar wil hem zo langzamerhand eens flink te kakken zetten, want wat hij kan, kan ik veul beter.
Geloof me, hem erop aanspreken werkt niet, het negeren ook niet.
Ben het zo onderhand echt kotsbeu dat hij mij zo zwart maakt enzo, nu is het mijn beurt om hem terug te pakken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:25

_Zsazsa_ schreef:
Dus zit je in het verkeerde topic? Mogen wij nou weer verder gaan zonder dat we de hele tijd te horen krijgen hoe 'laag' we wel niet zijn?

ai ai, zo heetgebakerd zeg :(:)

Ik weet niet of het zal helpen, maar als je er een beter gevoel door krijgt, ik heb er geen last van en zal je al evenmin kunnen tegen houden dus ga je gang, kan je het dan niet gewoon wettelijk en volwassen oplossen door er politie bij te halen? Smaad en laster willen ze nog wel eens gevoelig voor zijn... Iig hier word dat echt wel serieus genomen.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:27

Ja sorry dat ik zo reageer hoor, maar bokt is echt aan het omlaag gaan met de leuk heids graad. Heel de dag word alleen maar gez*ken, gezeurd en gezegd dat mensen iets niet leuk vind, niet vinden kunnen en ga maar door.

Als ik een topic tegen kom wat me niet bevalt.. Pijltje terug en ik ben weer weg.
maar blijkbaar hebben veel mensen de neiging om dan de lol van zn topic te gaan verpesten.

Word daar echt heel moe van!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:29

Ik los het liever zelf op, vooral nu mijn vrienden bezig zijn mijn geld terug te halen. ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:30

er is geen lol aan andere kwetsen,de grond in boren, leven verwoesten.
maarja andermans leed...

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:33

de meeste hebben hier flauwe grapjes, dus niet echt levensverwoestend lijkt me..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:35

_Zsazsa_ schreef:
Ja sorry dat ik zo reageer hoor, maar bokt is echt aan het omlaag gaan met de leuk heids graad. Heel de dag word alleen maar gez*ken, gezeurd en gezegd dat mensen iets niet leuk vind, niet vinden kunnen en ga maar door.

Als ik een topic tegen kom wat me niet bevalt.. Pijltje terug en ik ben weer weg.
maar blijkbaar hebben veel mensen de neiging om dan de lol van zn topic te gaan verpesten.

leuk he, mensen bewust dingen aan doen?

Gek, want je word gedreven door de pijn die jou ooit is aangedaan... Vind het een krom idee dat je dan andere dezelfde pijn gaat aan doen... Als je dat een beetje uitvergroot kom je bij "als jij mijn moeder dood schiet, schiet ik die van jouw dood!"

Een volgende relatie naar de **** helpen vind ik geen flauwe grapjes maar een ziekelijke onverwerkte jaloezie.....
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 10-02-09 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:35

Denk idd dat een jongen echt niet dood gaat omdat ie 1 of ander vaag iets met de post thuis gestuurd krijgt..

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:36

briljant TS echt waar! ik ga toch wel onthouden haha

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:38

Ik moet mij ook wreken..

Ik ga morgen daten met een 'vriend' van hem waar hij nu de pest aan heeft. := Maar die is ook zo leuk! :') Dus eigenlijk is de wraakactie alleen maar mooi meegenomen. :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:40

DQ:
Das jouw mening.
Als mijn ex zich gedragen had als een volwassen vent en mij met rust had gelaten, had ik hem nu ook met rust gelaten. ;)

Een andere ex van me bleek nog getrouwd te zijn.
Ben gelijk met hem gekapt en we zijn nu drinkmaatjes in de kroeg, ondanks dat hij me toen pijn heeft gedaan met zijn gedrag.
Juist doordat hij zich volwassen gedraagt kan ik nu nog zo goed met hem.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:44

dat is idd mijn mening lor, net zoals mijn mening is dat exen niet voor niets exen zijn ;) het is uit, get over it, ga verder! dán heb je ze pas :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:48

Dat zal best, maar elke week weer wat walgelijks te horen krijgen is niet iets wat je kunt blijven negeren. ;)
Geloof me, ik heb hem 13 maanden genegeert, tot hij het lef had om me voor kankerhöer en babymoordenaar enzo uit te schelden.
Dat ging mij veel te ver en dat laat ik zeker niet op me zitten. :n

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:56

Goof schreef:
Wow, wat ben jij inventief!! geweldig!!! Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind je verhalen echt om van te smullen :D

Heb overigens ook eens van een bokker een verhaal gelezen die als wraakactie (vriend ging vreemd geloof ik) alle knopen van zijn kleding los had gehaald, in een zakje had gedaan en een briefje erbij had gestopt met:"Ik hoor dat je zo goed kan naaien..."
Vond ik ook een prachtige!!

uhm dat was ikke :o
mijn man ging vreemd, heb toen alle knopen van blouse en broeken afgehaald, in een zakje gedaan en erop gezet:
als je wilt naaien, mag je naaien.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:57

_Zsazsa_ schreef:

Helemaal mee eens

Ontoppic: TS vind het 2 briljante actie's en ik kende ze nog niet.

Ik heb in mijn jongere jarenheb het over 5 jaar geleden :D de caravan van me ex gesloopt.
Meneer al meerdere keren gevraagd of hij nou vreemd ging met de dochter van zijn baas.
Uiteraard niet, heb hem bij de laatste keer medegedeeld dat als ik erachter kwam ik zijn caravan de plomp in zou rijden(ding stond bij ons op het terrein).
Na een week kreeg ik van een vriendin een foto gemaakt met haar tel te zien van hun 2e in de stad.
Helaas voor hem lag er een hamer bij de caravan.
Hem toen een smsje gestuurd succes met je pakketje je kan hem komen halen.
Hier begreep hij helemaal niets van maar toen hij bij mij kwam en zijn caravan was heb ik hem nooit meer gezien.
overigens is hij met de dochter van zijn baas naar belgie verhuisd en zit hij zonder werk flink onder de plak bij haar je zal maar huispa zijn zonder kinderen omdat zij carriere wil maken :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 00:23

geweldig topic :+