Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
vrijheid van meningsuiting noemt men dat... Opgenomen in de grondwet.
maar ík zou het niet doen. Simpelweg omdat ik me al die moeite niet zou omdat je, voor iemand die je dusdanig slecht behandeld, sowieso al te veel moeite hebt gedaan in de relatie. _Zsazsa_ schreef:Dus zit je in het verkeerde topic? Mogen wij nou weer verder gaan zonder dat we de hele tijd te horen krijgen hoe 'laag' we wel niet zijn?

_Zsazsa_ schreef:Ja sorry dat ik zo reageer hoor, maar bokt is echt aan het omlaag gaan met de leuk heids graad. Heel de dag word alleen maar gez*ken, gezeurd en gezegd dat mensen iets niet leuk vind, niet vinden kunnen en ga maar door.
Als ik een topic tegen kom wat me niet bevalt.. Pijltje terug en ik ben weer weg.
maar blijkbaar hebben veel mensen de neiging om dan de lol van zn topic te gaan verpesten.
Word daar echt heel moe van!
Maar die is ook zo leuk!
Dus eigenlijk is de wraakactie alleen maar mooi meegenomen.

het is uit, get over it, ga verder! dán heb je ze pas

Goof schreef:Wow, wat ben jij inventief!! geweldig!!! Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind je verhalen echt om van te smullen
Heb overigens ook eens van een bokker een verhaal gelezen die als wraakactie (vriend ging vreemd geloof ik) alle knopen van zijn kleding los had gehaald, in een zakje had gedaan en een briefje erbij had gestopt met:"Ik hoor dat je zo goed kan naaien..."
Vond ik ook een prachtige!!

_Zsazsa_ schreef:Ja sorry dat ik zo reageer hoor, maar bokt is echt aan het omlaag gaan met de leuk heids graad. Heel de dag word alleen maar gez*ken, gezeurd en gezegd dat mensen iets niet leuk vind, niet vinden kunnen en ga maar door.
Als ik een topic tegen kom wat me niet bevalt.. Pijltje terug en ik ben weer weg.
maar blijkbaar hebben veel mensen de neiging om dan de lol van zn topic te gaan verpesten.
Word daar echt heel moe van!
de caravan van me ex gesloopt.