.Wat een leedvermaak!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.Ing__ schreef:bollebeer schreef:-Ik was een keer aan het stappen en had daarvoor een beetje ruzie gehad met mijn toenmalige vriend. In dezelfde tent wasde beste vriend van mijn vriend. Toen ik te dronken was om zelf maar huis te komen besloot hij mij te brengen. Maar toen hij mij voor de deur afzette bedacht ik me ineens dat het wel een mooie manier van wraak zou zijn als ik met hem zou zoenen. Dus ik wierp me zo ongeveer op hem en probeerde op elke mogelijke manier mijn lippen op de zijne te drukken. Toen hij me eindelijk van zich af had weten te werken smste ik vriendlief dat zijn beste vriend maar een saaie was, hij wilde niet eens met me zoenen...![]()
Geweldig! Wat smste vriendlief terug

Eponastable schreef:Tjonge tjonge wat een verhalen!!!!![]()
Vriendlief was eens zo zat...
Waren weg met het werk op 2 daagse, hij had zich verkleed als ouwe vrouw en hij was zoooo zat dat hij midden in de zaal zijn rok omhoog trok en in de vuilbak plaste...
Dan schaam je je dood

LauraMc schreef:Ik lees hier trouwens wel heel veel verhalen waar ik echt geen hol van geloof

van de trap af vallen in een overvol cafe hihi

steeff2 schreef:wat ik ook nog heb gehad was echt heel erg
ik was al best wel dronken en was allemaal bier aan het atten met een vriend, geeft iemand een biertje om te atten, zaten er blijkbaar allemaal peuken en kaarsvet enzo in. Heb er gelukkig niets van geproeft of gemerkt
_Denise_ schreef:steeff2 schreef:wat ik ook nog heb gehad was echt heel erg
ik was al best wel dronken en was allemaal bier aan het atten met een vriend, geeft iemand een biertje om te atten, zaten er blijkbaar allemaal peuken en kaarsvet enzo in. Heb er gelukkig niets van geproeft of gemerkt
Hoe kan je dat nou niet merken
)