dronken bloopers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tammietjeeh

Re: dronken bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:39

Ik heb nu alles doorgelezen, en jullie zijn ge-wel-dig :D.
Wat een leedvermaak!

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:42

Ing__ schreef:
bollebeer schreef:
-Ik was een keer aan het stappen en had daarvoor een beetje ruzie gehad met mijn toenmalige vriend. In dezelfde tent wasde beste vriend van mijn vriend. Toen ik te dronken was om zelf maar huis te komen besloot hij mij te brengen. Maar toen hij mij voor de deur afzette bedacht ik me ineens dat het wel een mooie manier van wraak zou zijn als ik met hem zou zoenen. Dus ik wierp me zo ongeveer op hem en probeerde op elke mogelijke manier mijn lippen op de zijne te drukken. Toen hij me eindelijk van zich af had weten te werken smste ik vriendlief dat zijn beste vriend maar een saaie was, hij wilde niet eens met me zoenen... |o

:= := Geweldig! Wat smste vriendlief terug _O-

Eerst dacht hij dat ik een grapje maakte, maar nadat zijn beste vriend de volgende ochtend verslag had gedaan was hij wel aardig pissig. Heb het ook nog heel lang, bij elke ruzie moeten horen.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 15:06

Eponastable schreef:
Tjonge tjonge wat een verhalen!!!! :D

Vriendlief was eens zo zat...
Waren weg met het werk op 2 daagse, hij had zich verkleed als ouwe vrouw en hij was zoooo zat dat hij midden in de zaal zijn rok omhoog trok en in de vuilbak plaste...

Dan schaam je je dood :o

hmm ik had hem aan zijn "geval" mee naar buiten getrokken }>

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 15:11

van een hellinkje af fietsen op een fiets met terugtrap rem en ik maar zoeken naar de handremmen tot uiteindelijk een muur mij liet remmen.

of toen ik net een paar maanden iets had met me vriend op een feestje over zijn schoenen heen kotsen

maar gelukkig ben ik niet vaak dronken dus niet te veel gekke dingen gedaan. maar dankzij mijn grote (muziekanten) vriendengroep gelukkig genoeg gekke dingen gezien.
hoef het daarom ook niet zelf te doen heb lol genoeg door naar hun te kijken

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:13

*Heeft echt even zware leedvermaak.. x]*

Nee k ben éen keer héel erg aangeschoten geweest, en toen gingen we naar het pannekoeken huisje, en toen ben ik.. :
- tegen 2 tafeltjes aangebotst, en vervolgens vand e wc afgepleurd, en de o zo leuke jongen die me zen nummer gaf, bleek een meisje te zijn.. x]
Dat was écht vernaggelt..

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:15

Ik lees hier trouwens wel heel veel verhalen waar ik echt geen hol van geloof :+

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:18

LauraMc schreef:
Ik lees hier trouwens wel heel veel verhalen waar ik echt geen hol van geloof :+

Same here.

Ik ben maar één keer echt dronken geweest, toen was ik met mijn ouders op stap en toen ik thuiskwam ging ik in de garage zitten om mijn schoenen uit te doen, het lukte niet en toen ging ik maar liggen met de melding "Mam, ik slaap hier wel vannacht."

Ben uiteindelijk wel in mijn bed beland hoor (:

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:38

een bedrijfsfeestje met als thema carbian nicht en allkemaal coctails drinken, waren er net iets teveel
paar collegaa shadden de jas in mijn auto gelegd, en wilden die graag hebben. Ik proberen de deur open te maken, lukte niet, de rest ook geprobeerd, lukte echt niet
totdat we erachter kwamen dat we bij de verkeerde kleur auto stonden
diezelfde avond blijkbaar wedstrijdje rennen doen, en erachterkomen dat er een stoeprand was, 6 man op een rij pats boem de struiken in, en dag erna maar afvragen waar die kapotte knieen en handen toch van komen
met een neger de salsa dansen, ronddraaien en ineens ""diezelfde " neger aan de andere kant van dansvloer zien staan en met die verder dansen
Ik dacht dat er maar 1 was op dat feestje

moeten plassen en de struikjes inlopen om te plassen, alleen bleek dat een helling van paar meter te zijn, rol rol rol, en daar lag ik beneden
zo erg de slappe lach krijgen omdat ik gewoon echt niet meer die helling op kon komen en iedereen mij maar aan het roepen wat ik aan doen was

op een avond bij een feestje bij mn ex gaan staan en hele avond heeft hij me vastgehouden en ik tegen hem aangehangen, vergeten dat het mijn ex was ( vriendlief stond er vlakbij en was niet erg blij met mij)

pffff nog veel meer verhalen maar kom er even niet op

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:49

En vriend van mijn broer ging eeen keer midden op de stoep in het centrum zitten poepen! :')
Toen kwam een andere vriend er aan, en die ging er nog eens overheen plassen :+
Toen had mijn broer er een foto van gemaakt :P

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:47

Oooh ik heb ook zoveel meegemaakt!

Op een verjaardag zijn en er komt een groep binnen. Vervolgens keihard een naam roepen 'HEEEEEEEEEEEY ******' iedereen stil, kijkt om. Blijkt het die persoon helemaal niet te zijn. De jongen zelf draaide zicho ok om van, huh, mis ik wat?!

Een vriendin van mij was ooit zo dronken, ze moest zooo nodig plassen onderweg naar de stad dat ze dr fiets aan de kant gezet heeft en in de bosjes is gaan zitten. Broek naar beneden en plassen maar. Wat zij niet wist, en ook niet gekeken, dat er aan de andere kant van de bosjes gewoon een weg was waar net een groep fietsers langs kwam :') :')

Oooh ik heb echt in m'n broek geplast (bijna) van het lachen :+

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:50

Op een trampoline springen en me vervolgens afvragen hoe die muur ineens in mijn gezicht komt en waar de trampoline gebleven was.. :oo

steeff2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:52

in mijn broek plassen :o van de trap af vallen in een overvol cafe hihi
met mijn ex zoenen
in een volle sloot rijden
achterop de fiets willen springen en er gewoon naast springen

vriendin van mij was laatst ook echt dronken ( ik zelf toen ook) en ik moest plassen dus gingen we ergens een paadje in met bosjes. Ik hoorde ineens zo van "help!!" Was ze op de grond gevallen tijdens het plassen _O-

wat ik ook nog heb gehad was echt heel erg
ik was al best wel dronken en was allemaal bier aan het atten met een vriend, geeft iemand een biertje om te atten, zaten er blijkbaar allemaal peuken en kaarsvet enzo in. Heb er gelukkig niets van geproeft of gemerkt

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:54

steeff2 schreef:
ik was al best wel dronken en was allemaal bier aan het atten met een vriend, geeft iemand een biertje om te atten, zaten er blijkbaar allemaal peuken en kaarsvet enzo in. Heb er gelukkig niets van geproeft of gemerkt

Dat is ook niet aardig :=

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:58

steeff2 schreef:

Hoe kan je dat nou niet merken _O-

steeff2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:02

Ik heb trouwens nog echt iets ergs. Ik had een feestje in de zomer, en ik liep op krukken want had hechtingen in mijn voet. Het feestje was alleen ergens in een zaal op de bovenste verdieping, gelukkig was er wel een lift (zo'n glazen, waar iedereen je in ziet zitten). Mijn lover en ik daarin, en we waren aan het zoenen en had per ongeluk op het alarm gedrukt ofzo, en die lift bleef hangen en ging niet meer verder. Je hoorde overal in het gebouw een onwijs hard alarm dus iedereen ging kijken. Ik stond daar met die jongen in en schaamde me echt kapot, moest ik uit de lift gaan klimmen (hij hing halverwege). Daarna heb ik heel de avond op een stoel gezeten omdat ik neit kon lopen, en het bier vloog voorbij. Ik stond op en was helemaal weg. MIjn moeder had een taxi voor me geregelt, dus ik naar de taxi gegaan (met krukken). Ik was een illegale taxi in gestapt, dus kwam thuis moest ik 30 euro afrekenen (terwijl het normaal 9 euro is naar mijn huis). Daarna moest ik de trap op kruipen en ondertussen had ik al mijn kleren uit gedaan (die lagen door heel het huis verspreid). Toen kwam mijn moeder kijken want het was zo'n lawaai. ik schaamde me dood!

oh wacht en nu heb ik nog een mooie:

Ik stond heel de avond in het cafe lekker biertjes te drinken met de beste vriend van een jongen waarmee ik bezig was. Rond half 4 was ik echt onwijs dronken en kon niet meer fietsen of achterop een fiets zitten. Een vriendin en die vriend van die jongen gingen met me mee naar huis en ik ging achterop bij die jongen. Ik was alleen heel de avond vergeten dat ik ongesteld was en ik had een witte legging aan. Ik sprong op de fiets en in een bocht viel ik er af (op mijn hoofd en rug). Maar ik viel zo dat je zag dat ik heeeeeeelemaal doorgelekt was. Geen klein vlekje, maar echt een suuuuuuuuuuper grote! Ik word er nu nog steeds mee gepest hihi

steeff2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:03

_Denise_ schreef:
steeff2 schreef:

Hoe kan je dat nou niet merken _O-

hihi ja op de een of andere manier ben ik heel goed in atten en heb ik het in een slok op.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 18:35

Nu ga ik even een blonde opmerking maken, maar wat is atten? :o?

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:35

in 1 x leegdrinken

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:36

zwieke schreef:

In 1 x je glas achterover gieten ;)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 18:36

klinkt eigenlijk wel logisch }:0 advundum dus :P

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:38

Echt geweldig die verhalen hier! Zelf heb ik eigenlijk niet zon erge alleen maar met de verkeerde jongens zoene en onzin vertellen tegen iedereen... en ik ben dan altijd overtuigd dat mijn mening de juiste is ;)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:41

In 1 x achterover slaan :)

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:50

Ik moet zeggen dat ik trouwens een keer zo zat was dat ik niet meer kon fietsen en naast mijn fiets ben gaan zitten, alleen maar lachen en naar iedereen zwaaien! Weet niet precies meer hoe ben thuis gekomen maar volgens mij heeft vriendin van me mij en mijn fiets lopend thuis afgezet (was voor haar maar 4 kilometer om :+ )

steeff2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:52

zwieke schreef:

ik dacht altijd dat dat een heel erg gebruikelijk woord was zegmaar, maar misschien komt dit uit brabant ofzo?

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:54

dat dacht ik eigenlijk ook ;)