Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. De rechtswinkel zou ik overigens zeker ook eens bellen, ik vind het wel heel ernstig wat die "dame" doet... 
maar de laatste boeking hebben ze terug kunnen storten. (heb de bank gebeld) de andere 2 was ik te laat voor met bellen. snap er niks van, want heb nooit iets besteld, en nooit pakketjes ontvangen. echt vaag. zou toch op zijn minst verwachten dat ik dan ook wat binnen zou krijgen via de post? tgaat om 3 keer een bedrag van rond de 50 euro. wel steeds een ander bedrag... 
_Susan_ schreef:Jee wat erg..
Maar 1 ding snap ik niet helemaal, misschien is de vraag al wel geweest maar dan heb ik daar overheen gelezen.
Je moet eerst geld betalen alvorens het bestelden product word verzonden.
Als jij dit weigerd te betalen binnen het gestelde termijn, komt de bestelling dan niet gewoon te vervallen?

timilon schreef:_Susan_ schreef:Jee wat erg..
Maar 1 ding snap ik niet helemaal, misschien is de vraag al wel geweest maar dan heb ik daar overheen gelezen.
Je moet eerst geld betalen alvorens het bestelden product word verzonden.
Als jij dit weigerd te betalen binnen het gestelde termijn, komt de bestelling dan niet gewoon te vervallen?
bij de meeste bedrijven(ligt ook aan het bedrag van het bestelde spul)is een betaling achteraf niet vreemd.
alleen neckermann werkt met een betaling vooraf,maar dat ging dan ook om een bedrag van dik 800,-.