Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

kazary schreef:Ik vind het spuug lelijk. Een mooi lief klein snoetje en dan die bellen (hoe klein ook) er in.
Ik zou ook bang zijn dat ze er ergens mee achter blijven haken en dan kunnen ze zich nooit losmaken. Ook een beginnende ontsteking zie je niet meteen en zo'n kleintje kan het niet zeggen.
Quellian schreef:Ik vind het altijd een beetje ordinair staan
Nee, voor mij zou het geen optie zijn.

Kan me ook niet meer herinneren dat het pijn deed.

Prinslover schreef:Ik had ze ook al op jonge leeftijdBen er blij mee ook! Ik heb nu een soort van naaldenfobie, dus ben dolblij dat ik ze al heb! Herinner me er niks meer van
mocht ik later een dochtertje krijgen, dan zou ik ook zeker knopjes bij d'r laten schieten als ze een paar maanden oud is. Dorée schreef:Ik vind het ook heel ordinair, en niet alleen bij baby's maar bij alle jonge kinderen.
Dat filmpje van een paar pagina's terug vind ik echt verschrikkelijk, dat vasthouden van dat hoofdje alleen al. Maargoed, de moeder en filmer vallen ook bij mij in de categorie 'ordinair' dus wat dat betreft past het wel...
Lous schreef:Sorry, maar dit is toch gewoon te erg voor woorden:
http://nl.youtube.com/watch?v=ztmn_Q7La ... re=related
xMendy schreef:Prinslover schreef:Ik had ze ook al op jonge leeftijdBen er blij mee ook! Ik heb nu een soort van naaldenfobie, dus ben dolblij dat ik ze al heb! Herinner me er niks meer van
Haha precies hetzelfde hier. En ik vind het schattig staan bij babys, gewoon kleine knopjesmocht ik later een dochtertje krijgen, dan zou ik ook zeker knopjes bij d'r laten schieten als ze een paar maanden oud is.
) moet toch wel minimaal een jaar of 12 zijn voor ze gaatjes mag laten schieten. Misser schreef:xMendy schreef:Haha precies hetzelfde hier. En ik vind het schattig staan bij babys, gewoon kleine knopjesmocht ik later een dochtertje krijgen, dan zou ik ook zeker knopjes bij d'r laten schieten als ze een paar maanden oud is.
Het is een baby! Geen pop!
Mijn kind (stel dat) moet toch wel minimaal een jaar of 12 zijn voor ze gaatjes mag laten schieten.
Ik heb wel nog heel lang alleen maar knopjes mogen dragen, pas toen ik werkte en dus echt mijn eigen geld had, ben ik ook ringen en hangers gaan dragen. Maar mijn moeder vindt dat eigenlijk tot op de dag van vandaag stiekem een beetje 'ordinair'.
wemkelover schreef:Verder zou ik het zelf niet doen als ik een baby zou hebben zo jong, ik wil het niet op me geweten hebben dat het kind ergens blijft hangen en haar hele oor stuk. Oortjes scheuren zomaar.
mick75 schreef:Mijn ouders hebben me totdat ik 18 was verboden om gaatjes te laten schieten... Ze vinden nog steeds dat ELK sierraad ordinair is, hoe klein en beschaafd ook. Mijn zusje die ze op haar 12e heeft laten schieten kreeg daarvoor een half jaar huisarrest en moest ze er meteen weer uithalen, mijn ouders wensten niet met zo'n ordinair kind met gaten in haar oren over straat te lopen.
Dat is wel het andere uiterste, heb dus op mijn 18e verjaardag in elk oor 3 gaatjes laten schieten en me volgehangen met andere sierraden...
Dorée schreef:Helemaal mee eens. Volgens mij heb ik ze na heeeeeel veel zeuren op mijn 12e verjaardag gekregen, maar eigenlijk mocht ik ze pas als ik 16 was geloof ik. Mijn ouders waren eigenlijk alsnog heel erg tegen toen ik ze kreeg, maar ik zat toen in de 1e klas van de middelbare school en ál mijn klasgenootjes hadden gaatjes, dus toen zijn ze uiteindelijk overstag gegaan.Ik heb wel nog heel lang alleen maar knopjes mogen dragen, pas toen ik werkte en dus echt mijn eigen geld had, ben ik ook ringen en hangers gaan dragen. Maar mijn moeder vindt dat eigenlijk tot op de dag van vandaag stiekem een beetje 'ordinair'.
.