Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets van het grofvuil heb meegenomen, maar ik zóu het wel kunnen doen.
Als er iets moois en bruikbaars bij staat, waarom niet?? Prima voor het milieu ook nog, zo beland het niet op de afvalberg...
Ik heb wel eens meegemaakt dat men allemaal rommel neergooide op het terreintje achter ons huis. Die berg werd steeds groter en de gemeente gaf geen thuis... Op een dag stonden daar twee van die blauwe schelpen bij, die ze voor kinderen gebruiken... van die zandbak-schelpen.
Die heb ik toen wél meegenomen... de honden hebben er nog heel veel plezier van gehad als ''badjes''.

Ik heb nog regelmatig gekeken op het terreintje, maar niemand die ze miste. Ze waren er echt gedumpt....
Van de kringloop heb ik eens een HELE mooie kooi vandaan gehad... voor een habbekrats. Echt een héél erg zacht prijsje. Ik heb er heel veel plezier van gehad, en hem later verkocht... ik kreeg er toen nog meer voor dan ik ervoor had betaald...!! Ik had de kooi wel netjes en schoon gehouden en natuurlijk ook gereinigd voor hij verkocht werd, hij was de prijs ook driedubbel en dwars waard... (de koper had nooit een dergelijke kooi voor zo'n laag bedrag gehad..) maar toen was ik echt even verbaasd hoor... Dat had ik nog nooit meegemaakt.
Sommige mensen gooien echt hele goede spullen weg... of doen ze naar de kringloop.