In de steek gelaten tijdens het stappen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:58

En dan nog! Als je er voor kiest om voorzichtig met gevoelens en intimiteit om te gaan, in plaats van je lichaam voor hun neus te werpen, ben je in eens preuts?
Vriendinnen van mij zijn 20 en nogsteeds maagd! Gewoon omdat ze er nog niet aan toe zijn en omdat ze niet met de eerste de beste lopen te bekken en het bed induiken! Ik vind dat meer dan normaal en DAAR heb ik pas respect voor.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:59

Rens_ke schreef:
Ik dacht dat jij ook tegen het schelden was? Maar ik geloof dat je dat zelf net hebt gedaan!

Oh, dit is bij mij echt tegen het zere been hoor!!

Waar heb ik getypt dat ik tegen het schelden was :?

Nee haar uitschelden voor slet en prutsmuts dat is wel wat erger dan schapen! :(

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:59

Biebabeloeba schreef:
Blondie_ schreef:
Dit zijn weer typische bokt-reacties. Preuts dus.
En als je niet zo'n typische bokt-reactie plaatst dan ben je dom, naief, geen zelfrespect etc etc
Zou leuk zijn als jullie ook eens reacties uit eigen ervaring plaatsen ipv maar achter de schapen aan te rennen.
Stelletje schapen achter de geraniums.

Wat ik heb geschreven, komt uit eigen ervaring!
Ex-klasgenoten hebben nu nog steeds moeite om serieus genomen te worden, laat staan een serieus vriendje te vinden.
En een hele goede vriendin van mij heeft is in een hele dronke, zatte bui 8 jongens op 1 avond gekust (op vakantie), man wij hebben haar daar maanden mee zitten pesten en uitlachen (niet slecht he ;)) en als we nu nog contact opnemen met die mensen van vakantie, is die avond het enige waar ze over spreken, en op niet zo'n goede toon over haar, ook al was dit maar eenmalig en is zij hier veel braver :P
Enja, tuurlijk kus je wel is met iemand die je niet kent als je uitgaat, maar euhm dan hou ik het wel bij 1 en zo'n zaken gebeuren meestal als je wat te veel hebt gedronken enzo ende dag erna lachen we met de vriendinnen dan wat af om onze domme acties, maar ik weet zeker dat als het er meer dan 1 zou zijn, ik de volgende dag de wind van voren zou krijgen van hen dat dt echt niet kan en dit en dat...en daar ben ik blij voor, ik doe dit ook met hen.
Uit zelfrespect willen we niet dat andere mensen slecht over ons denken, terwijl we braaf zijn.
En zelfrespect krijg je echt niet door iedereen af te lebbern hoor.....dan toon je juist dat je geen zelfrespect hebt.

_/-\o_ Dat zouden mijn vrienden ook doen! :j

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:00

Volgens mij heeft het niets te maken met preuts, of dom of zelfrespect. Ik heb er geen last van als anderen zich zo vrijwillig aanbieden, maar voor mij hoeft hiet niet zo nodig. Iedereen heeft wel eens een one night stand gehad, daar hoor je mij niet over. Maar ik snap niet dat TS het in dr bolletje haalt om boos te worden op die vriend van haar, terwijl zij toch echt degene is die hier fout zit. Zo ga je gewoon niet met vrienden om. Als je samen uit gaat, wilt dat echt niet zeggen dat je de hele avond naast elkaar moet zitten, maar zoals ik het hier lees is TS bij binnenkomst direct bij haar vriendinnen gaan zitten, heeft ze vervolgens heel even bij zijn vrienden gestaan en is ze de rest van de avond aan de andere kant van de tent gaan zitten. Daarbij werkt ze ook nog eens de halve disco af, als hij echt gevoelens voor haar heeft zal dat zeker weten de druppen zijn geweest, maar als ik hem was zou ik echt wel genoeg hebben gehad van dat pruts-gedrag van haar. Respect voor anderen heet dat geloof ik....

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:00

Daar heb IK mij in ieder geval niet schuldig aan gemaakt.

Ik denk dat je even bij jezelf te rade moet gaan of de toon die je aanslaat wel terecht is, en of je dat hier wel kunt maken?!

Of is niemand het het daar mee eens?!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:01

LimaMambo schreef:
TS.. als je zo snel die andere jongens op hun bek pakt.. had je op z'n minst die B ook wel ff kunnen zoenen..

:+

Ja, daarom, vriendendienstje :Y)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:01

Rens_ke schreef:
En dan nog! Als je er voor kiest om voorzichtig met gevoelens en intimiteit om te gaan, in plaats van je lichaam voor hun neus te werpen, ben je in eens preuts?
Vriendinnen van mij zijn 20 en nogsteeds maagd! Gewoon omdat ze er nog niet aan toe zijn en omdat ze niet met de eerste de beste lopen te bekken en het bed induiken! Ik vind dat meer dan normaal en DAAR heb ik pas respect voor.

Daar zet ik me petje voor af. =:)
Daar heb ik nou echt respect voor.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:02

Adil18 schreef:
LimaMambo schreef:
TS.. als je zo snel die andere jongens op hun bek pakt.. had je op z'n minst die B ook wel ff kunnen zoenen..

:+

Ja, daarom, vriendendienstje :Y)

ja toch?? :+
als het bij die andere 2 zo makkelijk gaat.. waarom dan zo moeilijk doen bij B??

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:03

LimaMambo schreef:
ja toch?? :+
als het bij die andere 2 zo makkelijk gaat.. waarom dan zo moeilijk doen bij B??

'Om zijn gevoelens te sparen'.
Maar als ze dat bovengenoemde zinnetje echt zo nauw nam, had ze ook niet met
meerdere jongens moeten gaan zoenen.. :O Vind het niet netjes.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:04

Rens_ke schreef:

Ik had ook op 20 jarige leeftijd voor het eerst sex met de jongen waarmee ik nu nog samen ben. Ik zou het heel erg mooi vinden als hij de enige in mijn leven blijft waarmee ik zulke ervaringen heb kunnen delen :)

Kimonoo

Als ik het goed begrijp, heb je voor de lol met twee jongens gezoent, die je voor die avond nog niet eens kende? Terwijl je uit ging met een jongen die blijkbaar hardstikke gek op je is? En je vind het raar dat hij weg is gegaan toen? Sorry maar die jongen heeft blijkbaar meer zelf respect als jij ;) wat goedkoop zeg
Laatst bijgewerkt door Kimonoo op 25-01-09 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Rens_ke

Juist..zoenen is voor haar blijkbaar voor de lol.

Alleen ben ik wel blij dat ze het niet gedaan heeft. Het zou B perongeluk valse hoop kunnen geven..

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:05

Ik ben liever preuts dan dat ik met jan en alleman in bed lig te kloten. Ik krijg dan teminste geen slechte naam en heb tenminste mijn eigen eer nog. En de kans dat ik dan een lieve betrouwbare vriend krijg is veel groter.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:06

Adil18 schreef:
Rens_ke schreef:

Ik had ook op 20 jarige leeftijd voor het eerst sex met de jongen waarmee ik nu nog samen ben. Ik zou het heel erg mooi vinden als hij de enige in mijn leven blijft waarmee ik zulke ervaringen heb kunnen delen :)

_/-\o_ +:)+
Dat is ook vaak wat jongens willen, niet jan en alleman die 'erover heen' is geweest!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:06

hoort dit topic niet bij Jeugdhonk?? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:07

Rens_ke schreef:
Juist..zoenen is voor haar blijkbaar voor de lol.

Alleen ben ik wel blij dat ze het niet gedaan heeft. Het zou B perongeluk valse hoop kunnen geven..

Ben ik het idd mee eens! Zou het sneu voor hem vinden als ze hem ook voor de lol had gezoend.. :n

Hermelijn

De TS heeft met 2 jongens GEZOEND, ze is niet meteen met de halve disco in bed gaan liggen. Jeetje, waar gaat dit over? Een paar minuten speeksel uitwisselen? Goh, en dan is er meteen sprake van moraalverlaging, is ze een slet, en heeft ze geen zelfrespect?

Terug naar de jaren 50?

Kan iemand me uitleggen waarom je geen zelfrespect zou hebben als je met meerdere jongens zoent op een avond?

Biebabeloeba

Melanie_B schreef:
Rens_ke schreef:

Daar zet ik me petje voor af. =:)
Daar heb ik nou echt respect voor.

Jup ik ook en ben blij dat ik er ook zo een paar ken :)
Want geloof me, een jongen vindt het veeeel leuker en specialer om de 1ste te zijn (zeker als je al ouder bent, want dan toon je tenminste dat het voor jou iets betekent en je het niet zomaar zal doen, dus is het natuurlijk veel specialer ;)), dan dat je al bent afgewerkt door de halve wereld :P
Mijn vriend (al 2 jaar :D) voelde zich the king of the world omdat hij mijn 1ste was, enja soms had ik liever wat meer ervaring gehad, maar ach...aan de andere kant ben ik blij dat ik alles met mijn liefde heb kunnen leren :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:08

Tja, als ik dat voor de ogen van een goede vriend deed sleurde hij me mee naar buiten vrees ik, en niet omdat hij verliefd is maar omdat hij me wil beschermen :\

Zonde dat mensen met zelfrespect tegenwoordig preuts zijn.... Ik heb nooit jongens gezoend op fuif, had daar geen behoefte aan, kon me prima amuzeren samen met mijn vriendin. Had daar echt geen geile bokken voor nodig die enkel aan je zitten voor je gat en je t*eten. Maar goed, ken er ook die elkaar, en elke gast die ze tegenkwamen zoende. En die vonden het gek dat ze bekeken werden als "one night stands" door elke gozer in de klas.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:09

Melanie_B schreef:
_/-\o_ +:)+
Dat is ook vaak wat jongens willen, niet jan en alleman die 'erover heen' is geweest!

Ja, absoluut, hij gaf ook aan het heel erg bijzonder te vinden en voelde zich op een of andere manier zeer vereerd....Vond dat zo lief toen hij dat zei :D

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:09

Ik ben niet heel erg strak gehouden in mijn opvoeding hoor, ik mocht best wel uit (met een avondklok welliswaar en ik werd gehaald en gebracht) en 's avonds met vriendinnen wat drinken was ook oke, maar wat intimiteit en gevoel betreft hebben mijn ouders altijd heel goed op me gelet! Hoe irritant dat soms ook is, ik ben ze er nu eeuwig dankbaar voor.
Ik ben me nu namelijk bewust van het feit dat het niet altijd aan de ander ligt, dat ik ook wel eens een fout maak en dat je dan gewoon je excuses aanbied. Dat je zorgt dat het hart van een ander heel blijft en je daar met alle voorzichtigheid mee omgaat. Gewoon omdat het niet van jezelf is..;)

Ook op intiem gebied. Een one night stand? Ja, soms maak je een fout in je leven of ga je even helemaal uit je panty (what's in the name?! :P ) maar dan nog zorg je dat het met plezier gebeurd en er achteraf geen scheve gezichten komen.
Sex en zoenen is iets waarbij je 'jezelf' geeft. En dat lijkt me het kostbaarste wat je hebt..

Amen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:10

Hermelijn schreef:
De TS heeft met 2 jongens GEZOEND, ze is niet meteen met de halve disco in bed gaan liggen. Jeetje, waar gaat dit over? Een paar minuten speeksel uitwisselen? Goh, en dan is er meteen sprake van moraalverlaging, is ze een slet, en heeft ze geen zelfrespect?

Terug naar de jaren 50?

Kan iemand me uitleggen waarom je geen zelfrespect zou hebben als je met meerdere jongens zoent op een avond?

ja Ikke :D :D

zoenen is net zo intiem als brommeren.......... zo niet intiemer :D :D

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:11

Och, van een beetje zoenen op een feest lig ik echt niet wakker.

Maar als de TS met één bepaalde vriend op stap gaat en vervolgens met drie jongens op rij gaat staan zoenen... Tja, nogmaals: in zo'n geval zou ik me ook erg overbodig voelen als gezelschap, dan zou ik mezelf wel gaan vermaken of naar huis gaan.

Hermelijn

Maar wat heeft het te maken met zelfrespect, KiWiKo? Dat blijft me niet duidelijk. Waarom zou de TS minder zelfrespect hebben dan een van jullie die niet met een vreemde zoenen?

Intiem is 't pas als er gevoelens bij komen kijken, IMHO. Als het voor allebei een lolletje is, is het toch helemaal niet intiem?
Laatst bijgewerkt door Hermelijn op 25-01-09 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Martine123

ik snap Ts wel hoor,, maar ik snap B ook...
Heb gisteravond ook iets stoms gedaan omdat ik me dan ook niet helemaal goed in de hand heb als ik iets op heb :(