Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Biebabeloeba schreef:Blondie_ schreef:Dit zijn weer typische bokt-reacties. Preuts dus.
En als je niet zo'n typische bokt-reactie plaatst dan ben je dom, naief, geen zelfrespect etc etc
Zou leuk zijn als jullie ook eens reacties uit eigen ervaring plaatsen ipv maar achter de schapen aan te rennen.
Stelletje schapen achter de geraniums.
Wat ik heb geschreven, komt uit eigen ervaring!
Ex-klasgenoten hebben nu nog steeds moeite om serieus genomen te worden, laat staan een serieus vriendje te vinden.
En een hele goede vriendin van mij heeft is in een hele dronke, zatte bui 8 jongens op 1 avond gekust (op vakantie), man wij hebben haar daar maanden mee zitten pesten en uitlachen (niet slecht he) en als we nu nog contact opnemen met die mensen van vakantie, is die avond het enige waar ze over spreken, en op niet zo'n goede toon over haar, ook al was dit maar eenmalig en is zij hier veel braver
Enja, tuurlijk kus je wel is met iemand die je niet kent als je uitgaat, maar euhm dan hou ik het wel bij 1 en zo'n zaken gebeuren meestal als je wat te veel hebt gedronken enzo ende dag erna lachen we met de vriendinnen dan wat af om onze domme acties, maar ik weet zeker dat als het er meer dan 1 zou zijn, ik de volgende dag de wind van voren zou krijgen van hen dat dt echt niet kan en dit en dat...en daar ben ik blij voor, ik doe dit ook met hen.
Uit zelfrespect willen we niet dat andere mensen slecht over ons denken, terwijl we braaf zijn.
En zelfrespect krijg je echt niet door iedereen af te lebbern hoor.....dan toon je juist dat je geen zelfrespect hebt.
Dat zouden mijn vrienden ook doen!
Rens_ke schreef:En dan nog! Als je er voor kiest om voorzichtig met gevoelens en intimiteit om te gaan, in plaats van je lichaam voor hun neus te werpen, ben je in eens preuts?
Vriendinnen van mij zijn 20 en nogsteeds maagd! Gewoon omdat ze er nog niet aan toe zijn en omdat ze niet met de eerste de beste lopen te bekken en het bed induiken! Ik vind dat meer dan normaal en DAAR heb ik pas respect voor.
Rens_ke schreef:En dan nog! Als je er voor kiest om voorzichtig met gevoelens en intimiteit om te gaan, in plaats van je lichaam voor hun neus te werpen, ben je in eens preuts?
Vriendinnen van mij zijn 20 en nogsteeds maagd! Gewoon omdat ze er nog niet aan toe zijn en omdat ze niet met de eerste de beste lopen te bekken en het bed induiken! Ik vind dat meer dan normaal en DAAR heb ik pas respect voor.
wat goedkoop zeg Adil18 schreef:Rens_ke schreef:En dan nog! Als je er voor kiest om voorzichtig met gevoelens en intimiteit om te gaan, in plaats van je lichaam voor hun neus te werpen, ben je in eens preuts?
Ik had ook op 20 jarige leeftijd voor het eerst sex met de jongen waarmee ik nu nog samen ben. Ik zou het heel erg mooi vinden als hij de enige in mijn leven blijft waarmee ik zulke ervaringen heb kunnen delen
Melanie_B schreef:Rens_ke schreef:En dan nog! Als je er voor kiest om voorzichtig met gevoelens en intimiteit om te gaan, in plaats van je lichaam voor hun neus te werpen, ben je in eens preuts?
Daar zet ik me petje voor af.![]()
Daar heb ik nou echt respect voor.

), dan dat je al bent afgewerkt door de halve wereld 
) voelde zich the king of the world omdat hij mijn 1ste was, enja soms had ik liever wat meer ervaring gehad, maar ach...aan de andere kant ben ik blij dat ik alles met mijn liefde heb kunnen leren

) maar dan nog zorg je dat het met plezier gebeurd en er achteraf geen scheve gezichten komen. Hermelijn schreef:De TS heeft met 2 jongens GEZOEND, ze is niet meteen met de halve disco in bed gaan liggen. Jeetje, waar gaat dit over? Een paar minuten speeksel uitwisselen? Goh, en dan is er meteen sprake van moraalverlaging, is ze een slet, en heeft ze geen zelfrespect?
Terug naar de jaren 50?
Kan iemand me uitleggen waarom je geen zelfrespect zou hebben als je met meerdere jongens zoent op een avond?