Hoe waren die extra vragen van gevarenherkenning??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie16 schreef:Suuszels schreef:Heey!
Dan kom ik hier ook maar eens binnenvallen. Ohoh.. wat een talent heb ik voor autorijden
Ik zit nu al over de 40 lessen en het einde is nog niet in zicht
Ik heb gelukkig wel al mijn theorie.
Naja straks weer rijden, hopen dat ik weer vrachtwagens voorbij mag crossen op de snelweg
Komt wel goed meis, opeens snap je het
- waar les je?
Kimmie_girl schreef:MissBonny schreef:Ik moest vandaag ook afrijden. Moest begin januari ook al, maar toen werd het op het allerlaatste moment afgelast door dat het te glad was.
Rijden ging echt drama! Had in tijden niet zo bagger gereden.. Moest een punt rijden, waar ik een afslag te vreog had genomen om de rijksweg op te gaan, dus ik kwam heeel ergens anders uit.. En toen stuurde m'n examinator me echt naar allemaal rot punten, had ook 2 ingrepen. Gezakt dus!
Baaal enorm! Weet dat het m'n eigen schuld is en ben blij dat ik terecht ben gezakt.. Maar het zit mij nou nooooit eens mee! M'n theorie niet, áutorijden niet.. Wordt er gek van!
He balen maris.
waar rij je als ik vragen mag?
merel90 schreef:Ik ben vandaag voor de derde keer opgeweest, en ben wéér gezakt![]()
Ik moest om 8 uur dus het was superdruk in de stad, heel veel fietsers. Alles ging supergoed, alle kruispunten netjes enzovoorts.. Toen moest ik op een parkeerplaats gaan parkeren, en hij zei dat ik achteruit in moest parkeren. (eigenlijk mogen ze dat zo helemaal niet vragen toch? je mag zelf bepalen hoe je parkeert met het nieuwe rijden) Nouja, ik draaide dus vooruit een vak in, en wilde toen recht achteruit een ander parkeervak in steken. Dat was dus fout, ik had met een bochtje achteruit in moeten parkeren. En met de stopopdracht zette ik de auto achter een stoepje met boom erin (in een soort inham, dus ik moest wel met een bochtje wegrijden). Dat was dus ook fout volgens mijn examinator, ik had achter een auto moeten stoppen, een stoepje of kliko of weetikwat mag niet volgens hem.. Nouja, op die twee dingetjes ben ik dus gezakt, verder ging het super.. Echt zwaar onterecht vind ik, mijn instructeur is ook heel kwaad geworden dat hij me liet zakken..
Maarja, dat wordt dus weer opnieuw aanvragen en wéér op.. word er een beetje moedeloos van!
Succes verder iedereen die binnenkort op moet!
Kimmie_girl schreef:spannend kim ben blij dat ik je heb kunnen helpen met mijn rijschool.
Kmoet deze week elke dag rijden volgende week 3 dagen dan nog 2 dagen en dan daar ergens afrijden
__Esther__ schreef:Meld me ook
Nu is het afrijden nog láng niet inzichtEerst nog even 18 worden maar ik ga alvast wel het topic volgen!
Mijn moeder geeft autorijles dus dat is erg handig voor mij! 4 maart word ik 18. 11 maart theorie examen dus ik ben al het boekje aan het doornemen en het eeste proefexamen op de CD-rom is ook al gemaakt. Eind april TTT (Mijn moeder vond het onzin voor mij maar ik wilde het graag) en dan eind mei examen. Gaat allemaal best rap!
Per 1 maart gaat het nieuwe theorie examen in en ik moet zeggen.... dat klinkt niet grappig
knabbelgirl schreef:Vorige les zei hij dat we gisteren een examendatum gingen vastzetten, en door 1x de motor afslaan moet ik nu mijn hele pakket uitrijden en warss meerhij zei zelfs dat het alleen daarom was
Joto schreef:Niemand wist dat ik theorie had vanmorgen.. Moest om 9 uur.. bij vraag 15 wou ik weg lopen.. Ik denk dit word niks meer.
GESLAAGDDDDDDDDDDDD!:D 1ste x, 2 vragen fout en 1 gemist (verbeteren was te laat)
Ben toch niet zo dom als dat ik dacht haha.. Moet zeggen vond het 100% mee vallen..als ik sommige verhalen zo hoor..
Suusjwah schreef:Suusjwah schreef:Op dit moment is het vriendje van mn zusje aan het afrijden..
En hij is helaas gezakt