Afrij stress, We kunnen het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:10

Gefeliciteerd! +:)+

Hoe waren die extra vragen van gevarenherkenning??

Joto

Re: Afrij stress, We kunnen het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:13

Ja lekker gevoel.. Heb nog al wat pech in mn leven gehad, dus ben blij dat ik hier in elk geval van af ben, nu de praktijk nog..
Zat ook nog eens op tafel nummer 1 +)..

Hmm ik vond het geen moeilijke vragen, maar ik zat schuin voor het beeld en moest binnen 4 sec antwoorden, maar voor de gene die in maart moeten, tis gewoon logisch na denken wat je in een bepaalde situatie zou doen.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:14

kimmie16 schreef:
Suuszels schreef:
Heey!

Dan kom ik hier ook maar eens binnenvallen. Ohoh.. wat een talent heb ik voor autorijden :n
Ik zit nu al over de 40 lessen en het einde is nog niet in zicht ;)
Ik heb gelukkig wel al mijn theorie.
Naja straks weer rijden, hopen dat ik weer vrachtwagens voorbij mag crossen op de snelweg O:)

Komt wel goed meis, opeens snap je het
- waar les je?

Ja ik begin het nu eindelijk door te krijgen *gelukkig*
Ik les trouwens bij Avanti :) (in Rotterdam)

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:16

die extra vragen vond ik echt verschrikkelijk! Ben ook blij dat ie toen niet meetelde.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:33

Suusjwah schreef:
Op dit moment is het vriendje van mn zusje aan het afrijden.. :+

En hij is helaas gezakt :+

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:34

Hidalgo24 schreef:
die extra vragen vond ik echt verschrikkelijk! Ben ook blij dat ie toen niet meetelde.

Ja dat vind ik ook, ik had er geloof ik 4 van de 5 fout :o

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:36

Suusjwah schreef:
Suusjwah schreef:

OEII ZONDE!

Die extra vragen heb ik niet ingevuld aangezien ze zo snel gingen haha en eer ikklaar was met lezen kwam de volgende al dus bij de eerste had ik zoiets van ja daag!

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:37

ik volgens mij allemaal !

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:38

Dus dat beloofd wat in maart -O-

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:43

Pff... Ik moet 5 maart ook op examen en zie er nu al tegenop := Maar ik wil dat rijbewijs zooooo graag hebben!

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:51

Ik was zooooo blij dat ik die vragen niet hoefde te maken ... Kreeg 5 proefvragen

Bij 3 had ik twijfel, je moet overal naar kijken ... 1 de vraag, 2 de snelheid, 3 de situatie, 4 je spiegel(s) maar ook al flits je voorbij al die dingen is de tijd al om ... 1 vraag wist ik zeker en bij 1 was ik al te laat :P

Net weer les gehad, ging wel aardig :) Komt nu al snel dichterbij de datum :P Spannend ...

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:05

Kimmie_girl schreef:
MissBonny schreef:
Ik moest vandaag ook afrijden. Moest begin januari ook al, maar toen werd het op het allerlaatste moment afgelast door dat het te glad was.

Rijden ging echt drama! Had in tijden niet zo bagger gereden.. Moest een punt rijden, waar ik een afslag te vreog had genomen om de rijksweg op te gaan, dus ik kwam heeel ergens anders uit.. En toen stuurde m'n examinator me echt naar allemaal rot punten, had ook 2 ingrepen. Gezakt dus!
Baaal enorm! Weet dat het m'n eigen schuld is en ben blij dat ik terecht ben gezakt.. Maar het zit mij nou nooooit eens mee! M'n theorie niet, áutorijden niet.. Wordt er gek van!

He balen maris.

waar rij je als ik vragen mag :) ?

In Dordt.
Weet je al wanneer jij moet?

Bedankt voor de reacties van iedereen! :)
Mensen die zijn geslaagd voor theorie, zag er net een aantal voorbij komen; GEFELICITEEEERD! En natuurlijk ook voor de gene die het roze papiertje binnen hebben! 8-)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:11

merel90 schreef:
Ik ben vandaag voor de derde keer opgeweest, en ben wéér gezakt :(

Ik moest om 8 uur dus het was superdruk in de stad, heel veel fietsers. Alles ging supergoed, alle kruispunten netjes enzovoorts.. Toen moest ik op een parkeerplaats gaan parkeren, en hij zei dat ik achteruit in moest parkeren. (eigenlijk mogen ze dat zo helemaal niet vragen toch? je mag zelf bepalen hoe je parkeert met het nieuwe rijden) Nouja, ik draaide dus vooruit een vak in, en wilde toen recht achteruit een ander parkeervak in steken. Dat was dus fout, ik had met een bochtje achteruit in moeten parkeren. En met de stopopdracht zette ik de auto achter een stoepje met boom erin (in een soort inham, dus ik moest wel met een bochtje wegrijden). Dat was dus ook fout volgens mijn examinator, ik had achter een auto moeten stoppen, een stoepje of kliko of weetikwat mag niet volgens hem.. Nouja, op die twee dingetjes ben ik dus gezakt, verder ging het super.. Echt zwaar onterecht vind ik, mijn instructeur is ook heel kwaad geworden dat hij me liet zakken..

Maarja, dat wordt dus weer opnieuw aanvragen en wéér op.. word er een beetje moedeloos van!

Succes verder iedereen die binnenkort op moet!

Jeetje zeg, dat is wel heeel erg zwaar stinkmodder!
Al klopt het wel, dat je met een stopopdracht achter een auto moet stoppen. Maar geod, als je verder gewoon prima hebt gereden, mag hij je hier idd niet op laten zakken.
Kan me voorstellen dat je er erg moedeloos van wordt! (je portemonnee wss ook!)
Vind het zulke achterlijke bedragen, €200 voor een halfuurtje dat er een ander mannetje naast je zit, toch niet normaal meer?!

Heel veel succes de volgende keer meid!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 13:16

Kimmie_girl schreef:
:= spannend kim ben blij dat ik je heb kunnen helpen met mijn rijschool.
Kmoet deze week elke dag rijden volgende week 3 dagen dan nog 2 dagen en dan daar ergens afrijden :D

er was bij mij iets tussengekomen, dus hij zal vanaf bellen voor nieuwe tijden.
moet nog 4x 2 uur en dan weer afrijden, erg spannend
ja echt een fijne rijschool :D

__Esther__ schreef:
Meld me ook :wave:

Nu is het afrijden nog láng niet inzicht :n Eerst nog even 18 worden maar ik ga alvast wel het topic volgen!

Mijn moeder geeft autorijles dus dat is erg handig voor mij! 4 maart word ik 18. 11 maart theorie examen dus ik ben al het boekje aan het doornemen en het eeste proefexamen op de CD-rom is ook al gemaakt. Eind april TTT (Mijn moeder vond het onzin voor mij maar ik wilde het graag) en dan eind mei examen. Gaat allemaal best rap!

Per 1 maart gaat het nieuwe theorie examen in en ik moet zeggen.... dat klinkt niet grappig :oo

Handag dat je ma rij instructeur is, scheelt een hoop centjes 8-)
Succes

knabbelgirl schreef:
Vorige les zei hij dat we gisteren een examendatum gingen vastzetten, en door 1x de motor afslaan moet ik nu mijn hele pakket uitrijden en warss meer :x hij zei zelfs dat het alleen daarom was -:(-

rare reactie van je instructeur, kan iedereen een keer gebeuren toch..
Joto schreef:
Niemand wist dat ik theorie had vanmorgen.. Moest om 9 uur.. bij vraag 15 wou ik weg lopen.. Ik denk dit word niks meer.

GESLAAGDDDDDDDDDDDD!:D 1ste x, 2 vragen fout en 1 gemist (verbeteren was te laat)

Ben toch niet zo dom als dat ik dacht haha.. Moet zeggen vond het 100% mee vallen..als ik sommige verhalen zo hoor..

De 1 is moeilijker dan de andere, Maar gelukkig heb je hem gehaald! *D

Suusjwah schreef:
Suusjwah schreef:

Baalen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:26

Joto zal je dan is niet voor een andere rijschool kijken :=

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:31

Huh waarom? :P

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:37

Ik wil me ook graag melden in dit topic. Lekker mee kletsen en jullie stress een vreugde delen :D
Over een uur heb ik weer rijles. Dat zal zo ongeveer nu wel mijn 14e les worden? Probeer 1x in de week te lessen. Wil straks 2x in de week, want dit schiet niet op :+

Heb er helemaal geen zin in }:0 Was nooit zenuwachtig of gestresst voor mn rijles. Had er altijd zin in maar dit is nu een stuk minder geworden. Er is altijd wel weer wát mis. Mijn les van vorige week begon al met een drama. Zette de gene die voor mij les had af bij haar huis. Willen weer weg rijden. Staan voor het stoplicht om de provinciale weg op te rijden. VLAK voor me neus frontale botsing :wow: . Ze kwamen met ongeveer 60 km/h vol tegen elkaar aan. Leuk begin van de rijles. Zat meteen de rest van de les veeeelste gespannen achter het stuur. En zo gaat het steeds eigenlijk. Wil t té graag goed doen dat ik het overzicht mis en alles door elkaar gaat. Als een soort ritje in een op hol geslagen goederentrein die elk moment de bocht uit kan vliegen :Y)

Hoop dat deze les beter gaat. Nu weer midden op de dag les. Dus hoop dat t een beetje rustig op de weg is zodat k alles in alle rust kan gaan oefenen.

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:41

oew nog een paar weekjes en dan ben ik aan de beurt.. was alleen zo dom om gister mn rijles te vergeten... daar gaat je geld dan... mooi zonde :P

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:45

Ja dat heb ik ook, als er alleen maar IETS fout gaat gaat gelijk alles fout..
dan schakel ik terug voordat ik afrem of zet ik hem in zn 4 op een rotonde of vergeet weer een knipperlicht,naja verzin het maar, ik zit me dan altijd helemaal op te vreten..
Maar natuurlijk ook niet fijn dat vlak voor je neus 2 auto's op elkaar vliegen!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:52

o0marije0o dat is niet niks inderdaad heftig hoor.
Ikheb een keer gehad dat een man voor me auto neer viel, kon gelukkig op tijd remmen maar we dachten in eerste instantie een hart aanval maar bleek dat de die stil stond lang de weg geparkeerd de deur open gooide en de fietster niet gezien met als gevolg dat de man dus voor mijn les auto terecht kwam. Was ook heel de dag van slag man had een flinke hoofdwond en is per trauma heli afgevoerd :\

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:54

Oei, je rijles vergeten, duur grapje !
K ga zo maar eens richting de bank, centjes er vanaf plukken.. daar gaat mn nu nog zo hoog lijkende banksaldo :(:) }:0

Gelukkig zijn de wegen droog vandaag. Want inderdaad, als er ook maar IETS fout gaat gaat gelijk alles fout. En als er iets tegen zit, zit meteen alles tegen..Vorige les was het namelijk ook zo'n feest met de laaghangende zon op het natgeregende wegdek. Zag geen hand voor ogen, instructeur ook niet. Zit je dan...hier ergens komt een bocht van 90 graden toch?!?! :+ Daarna zie je 5 min lang groene vlekken in je ogen :+

Oeeh Kimmie_girl. Dat is heftig zeg ! :wow:

Ik ga de pc uit zetten. Wish me luck, i need it !! :7

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:05

Jeetje balen al die verhalen van gezakt bij praktijkexamen!

Ik heb over een uur theorie :#

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:10

succes!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:17

Heb net gevaarherkenning geoefend.
Remmen/gas los/niets. Ik dacht gas los was het remmen en andersom _O-

Succes Djuukiej :)!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:19

leuk een topic! ik wil dolgraag gaan lessen, ben ook al een hele poos aan het sparen maar ik wil toch wel grotendeels van het geld hebben omdat ik bang ben dat ik tussentijds zonder geld kom te zitten en k niet meer kan lessen. Dat is bij mijn broer gebeurd en uiteindelijk heeft hij na 3 jaar nog zijn rijbewijs niet. En dat wil ikecht niet! En als ik nou een vast contract heb, maar heb 0 uren contract, dus geen zekerheid :) .
Mijn vriend is trouwens wel 3/4 weken geleden begonnen. Bij hem ging alles steeds 1 x fout en dan wasie chaggerijnig, en de keer daarna ging het weer heel goed, hij probeert 2 en als het kan toch echt 3 x te lessen, lijkt me ook een stuk beter als 1 x in de week.. Lest er iemand in de omgeving van Eindhoven? Ik heb al de rijschool kriegenbergh aanbevolen gekregen omdat die in mierlo afstuderen, ze zijn van mening dat in eindhoven het een stel chaggerijnige examinoren zijn. Bovendien is er in Mierlo minder onverwacht gevaar, dus das ook wel fijn :) Weet alleen nog niet wat voor kostenplaatje het wordt.
Hoeveel zijn jullie in totaal kwijt? * als je echt vanaf 0 begint en geen lieve moeder hebt die instructeur is ofzo :P