Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mas schreef:Als echt bewezen kan worden dat ze onschuldig zijn dan zouden ze toch ook niet vastzitten en zeker niet ter dood veroordeeld zijn lijkt mij..
ubimone schreef:@petsboem
vertel eens hoe dat 1e contac is verlopen dan
ben wel nieuwsgierig geworden ernaar. gewoon om idd iemand een hart onder de riem te steken..
het blijven mensen. wat ze dan ook gedaan hebben.
denice schreef:Ik wil dit wel even meelezen!
Er zitten wel rare figuren tussen op die site.. en ook heb ik het idee dat ze (bijna) allemaal zeggen dat ze onterecht vastzitten..
denice schreef:Ik wil dit wel even meelezen!
Er zitten wel rare figuren tussen op die site.. en ook heb ik het idee dat ze (bijna) allemaal zeggen dat ze onterecht vastzitten..
laura1987 schreef:@ Diablo, is er dan ook een Nederlandse site met dit dan? Want ik denk dat dat voor veel mensen het makkelijker zou zijn om te mailen. (i.v.m het engels)
Sterre schreef:Weet je wat dat is Laura? Firearm is volgens mij wat met wapens
...
*Breezy en Katia, bedankt!
Maar goed, er staan wel meer dingen waarbij ik denk "ehh ja, wat is dat ....??!"
laura1987 schreef:Dus als je dit had geweten had je nooit met hem geschreven?
Sowieso mocht ik ooit met iemand gaan schrijven zou ik niet vragen naar het verhaal enz.
(al hang ik nu naar de kant om het niet te doen zeg maar).
Diablo schreef:laura1987 schreef:@ Diablo, is er dan ook een Nederlandse site met dit dan? Want ik denk dat dat voor veel mensen het makkelijker zou zijn om te mailen. (i.v.m het engels)
Geen idee. Ik was toentertijd ook wat aan het rondzoeken over internet op schrijven met gedetineerden en toen kwam ik bij de site van Harry Bout uit (of eigenlijk van degenen die actie voor hem voeren). Ik heb hem dus niet via een site gevonden waar meerdere gevangenen op staan.
Wel gek hoor. Het is een Nederlander en we moeten Engels met elkaar schrijven.....
laura1987 schreef:Ok ben ik nu heel dom als ik vraag waarom je dan Engels moet schrijven?
laura1987 schreef:Ok ben ik nu heel dom als ik vraag waarom je dan Engels moet schrijven?
Diablo schreef:laura1987 schreef:Ok ben ik nu heel dom als ik vraag waarom je dan Engels moet schrijven?
Wij zeggen hier in Duitsland altijd:
Es gibt keine dumme Fragen, nur Dummen die nicht fragen.
We moeten Engels schrijven, omdat de leiding in de gevangenis de post eerst leest en die kennen geen Nederlands (hij zit in een Amerikaanse gevangenis he).
Anthea schreef:laura1987 schreef:Ok ben ik nu heel dom als ik vraag waarom je dan Engels moet schrijven?
Ik weet niet of hij wel of niet in een Nederlandse gevangenis zat/zit, maar zo niet, dan lijkt het me wel logisch toch?
rockwitch schreef:Ik ga er toch nog eens heel hard over nadenken, als ik zou besluiten om met iemand te gaan schrijven denk ik dat ik liever niet iemand schrijf die echt een hele erge misdaad op zijn naam heeft. Maar ik weet het nog niet zo. Zit nog steeds met het feit dat ze mijn adres dan hebben.
Citaat:Thanks for reading my ad! I still can’t believe I’ve been in prison this long. I’m lonely and looking to meet women on the outside. I’m kind of tired of being around guys all the time! (smile) I’m looking for friendship but I’m open to more. Whatever happens is cool. My main goal is to meet women who are seriously interested in getting to know me and actually talk to me on the phone and come visit. Long-term pen pals don’t interest me.
Citaat:I am a young, single man who is facing some lonely times and I am looking to take comfort in a platonic friendship with a woman who is understanding of my unfortunate situation.