Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MandyR schreef:Maar dan moet je wel eeen carport ofzo hebben. Ik zie mezelf echt niet 20 meter verlengsnoer op straat leggen.
Neonlight schreef:Dan geloof ik dat ik mijn auto ergens anders moet parkeren, haal dat nooit met een fohn waar hij nu staat.
Margreet schreef:Je hebt ook standkachels die zonder verlengsnoer werken, maar brandstof uit de tank gebruiken. Op (moderne) diesels niet ongebruikelijk.

Huertecilla schreef:Margreet schreef:Je hebt ook standkachels die zonder verlengsnoer werken, maar brandstof uit de tank gebruiken. Op (moderne) diesels niet ongebruikelijk.
Ook op benzine hoor. Webasto en Eberspächer zijn in Duitsland voor zowat elke auto leverbaar. Is echter voor die paar koude(re) nachten in NL een érg dure oplossing.
Dan is het kostenefficiënter om een electrische plug in het carter te, laten, schroeven. Voor het blok in mijn terreinvreter is dat niet meer dan
Voor die paar koude nachten echter met de kans dat je dán net iets hebt wat niet te verzetten valt?
Ik verwarm dan de carterpan wel dmv de veldmethode![]()
Voor al diegenen zonder föhn/luchtverwarmer/verlengsnoer/wat-dan-ook: Als antwoord op de ts = niet zo goed dus![]()
Maarreh, hoe zit dat met het broeikasefect![]()
![]()
![]()
![]()
hc
Bellatrix schreef:Ik heb al iets over de voorruit maar ik heb hem gewoon op de handrem staan...
En mijn portier krijg ik meestal wel open, omdat hij zovaak opengaat...ik had meer moeite met de passagierskant...
En kan je nou wel of niet lauw/warm water over je ramen gooien?
).