Een stapje terug?? :( Waarom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Een stapje terug?? :( Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 08:53

Sjonge wat is dat voor een slappe bak joh.. Kan die jongen niet gewoon genieten van de dingen die die heeft? Mennn iedereen twijfelt wel eens toch? Hij spreekt zichzelf echt onwijs tegen en om 1 miniscuul iets wat ie voelt maakt ie het meteen uit?! Kweenie hoor, was er volgens mij al meteen klaar mee geweest.. Lijkt meer dat ie bang is ergens voor ofzo..

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 09:11

Jeetje, ik dacht echt dat het gewoon goed zou komen! Wat poedersuiker zeg :(:)

Vind het wel een beetje dubbel allemaal. Hij is gek op je, maar toch maakt ie het uit?

Knuffel voor jou meisje, neem even wat tijd voor jezelf!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 09:11

OMG, wees blij dat je daar vanaf bent. Eerst twijfeld hij, daarna zegt hij dat je zo mooi en lief bent etc. en dat hij dit zo nooit gewild had.. Sorry maar wat wil die jongen nou? Als hij nou had gezegd 'Sorry ik sta 100% achter mijn keuze' dan was het makkelijker geweest voor je. Nu praat hij er maar wat in om en zegt dan ineens dan hij het niet zo gewild had? Maak het dan ook niet uit.

benedicte5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 10:32

stipje

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 10:41

wat rot zeg! zo kan hij je natuurlijk aan het lijntje blijven houden! tip ga der nimeeer mee zoenen enzo haha stouterd!
weet dat dat moeiliijk is en op de moment voelt dat fijn maar op termijn is dat het stomste wat je kunt doen ;)

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 10:46

Mentjuh, je weet zeker dat er geen ander is? Komt me bekend voor namelijk, vlak voor een vakantie het "uitmaken", en na de vakantie weer op hangende pootjes terug komen,

Als er geen ander is komt het denk ik wel goed, maar wil je dat nog zelf?

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 10:54

Tjee wat moeilijk en vervelend voor je zeg, nu zit je eigenlijk nog steeds in onzekerheid, oke hij heeft het wel uitgemaakt, maar is nog niet echt heel duidelijk geweest in wat hij nu van je wil ja vrienden blijven maar misschien ook op hangende pootjes terug komen, wil je veel sterkte wensen in deze periode wat je ook beslist.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 11:29

Dit had ik niet verwacht Mentjuh! Vind idd dat hij niet helemaal duidelijk is in wat hij zegt en ik denk dat jij beter verdiend dan dit heen en weer geslinger! Er loopt ergens een jongen rond die jou wel verdiend en die duidelijk naar je kan zijn!
Ik vind je echt heel sterk en stoer en ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.
(Je bent sterker dan je denkt, ook al voelt dat nu absoluut niet zo!)

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 12:12

Ah, echt rot dat hij het heeft uitgemaakt! :(:)
Sterkte in de tijd die komt, vooral omdat hij nog zo lief blijft doen zal het lastig zijn..
Maar je kan het!
Probeer ergens afleiding te vinden ;)

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:18

Aaah.. heel verrot dat hij het uitgemaakt heeft.. :(
Heel veel sterkte!
Maar toch lief, dat hij het je persoonlijk komt zeggen en niet ''even via een smsje''.
Raar dat hij nog twijfelt.. Hij beseft het nog niet denk ik dan maar..
Sterkte!

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:17

Wat vervelend had dit echt niet zomaar verwacht, heel veel sterkte!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 14:29

dankjulliewel.... pff weet even niet zo veel te zeggen alleen dat ik me echt kl*te voel... miss him..

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:53

Aaaah, sterkte Mentjuh!! :(:)

Ik had echt zo voor je gehoopt dat het goed zou komen!!!
Maargoed, wel goed van hem dat hij toegeeft dat hij twijfeld en het niet voor zich houdt.
Toen het uit was met mijn vorige vriendje (waar ik overigens maar een weekje verkering mee heb gehad) heb ik daar ook nog een paar keer mee gezoend:P Opzich niet zo erg maar na 2 keer had ik wel zoiets van: oke, wat wil je nou, je maakt het uit en dan wil je toch nog met me zoenen :? Daar ben ik dus na 2 keer wel mee gestopt.

Echt heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte meid! Ooit kom je de man van je dromen tegen die zonder twijfel voor je gaat, ik weet het zéker!!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 17:14

dankje...
De volgende keer dat ik hem zie ben ik ook niet van plan om met m te zoenen hoor... dit voelde toch ff als de laatste keer dat we "samen" zijn... nog 1x ff genieten van hem bij me..
Tja en daarna... hij wil vrienden zijn en mij niet als zijn meisje.. neem aan dat dat hij dan ook geen behoefte heeft aan zoenen of wat dan ook en als wel weet hij gewoon niet waar hij mee bezig is.... hij wilde zelfs nog een keer mee salsa dansen. tja of het slim is? mischien niet... maar ik zeg geen nee.. zou het heerlijk vinden om toch n keer met hem te gaan dansen ik ben immers nog gek op hem... het zal miss welgevoels bij me los maken of zo en het mischien moeilijk maken om er over heen te komen maarja so be it wil m niet missen. (weet hoe stom het klinkt maargoed)
Ik kwam deze trouwens nog tegen.... Lekker tegenstrijdig als je m hoort snap ik wel waarom ik hem nu best toepasselijk vind.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:26

Ja dat zal best appart zijn denk ik als je hem dan weer ziet of iets met hem gaat doen en dat je gewoon niet meer zijn meisje bent.
Ik denk dat deze jongen er nog wel spijt van zal gaan krijgen (wat heb ik in hemelsnaam gedaan) maargoed, dit is zijn eigen keuze en als hij het zo wil moet je je er helaas bij neerleggen. Het moet van 2 kanten komen. Maar toch vind ik de reden wel een beetje appart. Ik vraag me af waar die twijfel toch vandaan komt als hij zegt dat je de liefst, mooiste enz. bent. Maar hij weet zelf ook niet waar die twijfel vandaan komt zegt ie, dan is het helemaal appart.

Misschien is het beter als je hem even niet ziet (wat wel moeilijk zal zijn) ik denk dat je anders echt meteen in tranen uit zou barsten. Zou ik denk ik wel hebben als ik mijn vriend weer zou zien en het is nog maar net uit.

In ieder geval veel geluk toegewenst in je verdere leven!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 17:31

de redenen die hij gaf waar hij dacht dat het aan kon liggen is dat we te snel gegaan zijn en/of dat hij niet weet of hij toe is aan een vaste relatie

Dat over elkaar niet zien is bij ieder persoon anders... Als ik hem n paar maanden niet kan zien word het voor mij alleen maar moeilijker om er aan te wennen dat we gewoon vrienden zijn en zal het nog moeilijker zijn om hem daarna pas weer te zien... als ik hem binnkort weer zie hoef iknu ook niet te denken an miss zie ik hem wel nooit meer doet alleen maar meer pijn. En als ik hem weer zie en we gaan als vrienden met elkaar om went het ook het snelst uitstellen heeft geen nut.. teminste dat is mijn ervaring heb het beide al mee gemaakt is echt per persoon anders

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:52

ik zou hem eigelijk even niet meer zien hoe moeilijk ook! goed voor jou en vooor hem! mss beseft hij dan wat hij mist! en jongetjes die niet aan een relatie toe zijn ben je beter kwijt dan rijk! laat niet met je spelen!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:04

Ja, ik snap jou inderdaad ook wel Mentjuh. Als je hem nu een tijd niet ziet is het alleen maar moeilijker als je hem dan wel weer een keer ziet, je zult hem vast ooit wel een keer tegenkomen tenslotte.

Oke, hij had dan dus wel een reden, hij weet niet of hij toe is aan een vaste relatie. Maargoed, ik neem aan dat hij niet eeuwig vrijgezel wil blijven dus als hij dan over een jaar wel toe is aan een vaste relatie heeft ie wel mooi de liefde van zijn leven laten lopen! Maar dat is zijn eigen keus.
Laat inderdaad niet met je spelen! Maar volgens mij doe je dat ook niet.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 18:06

ik laat niet met me spelen nee.. heb me verstand ook nog altijd niet alleen me hopeloze gevoel dat ik bij m wil zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:28

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:05

Ik vind dat je er goed mee om gaat meis! :j

Logisch dat je je poedersuiker voelt, maar je ziet iig in dat je niet met je moet laten spelen! :) Nogmaals sterkte :(:)

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 01:41

dankje sophie... het is zo moeilijk om zo tegen je gevoel in te werken maar t moet wel....

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:11

Jeetje meid, ik lees ook al een tijdje stiekem mee en dacht net, laat ik maar eens gaan zoeken naar dat topic.
Had niet verwacht dat het zo af zou lopen. Kan me voorstellen dat je het contact met hem niet kwijt wilt! Ik zou zeker als je hem ziet zorgen dat je een stuk anders met hem om gaat.
Dus duidelijk een vriendschappelijke houding aannemen en hem je niet meer laten zoenen e.d.
Tuurlijk kan hij in de war zijn en ergens vind ik het heel eerlijk van hem dat hij er niet voor wil gaan als het geen 100% is.
Misschien als je wel bij hem bent maar hem niet meer zoent en geen blijk meer geeft van hoe gek je op hem bent dat het bij hem gaat knagen. Dat hij er dan ineens achterkomt dat hij wel voor 100% voor je wil gaan.
Als hij nu nog bij je terugkomt geeft dat wel aan hoe graag hij het wil, zoals hij zelf ook al zei.
Ik kan natuurlijk niet zien wat hij denkt en of hij dat gaat doen. Maar mocht hij het doen zou ik hem toch even laten spartelen.
Laat hem dan maar voelen wat jij hebt doorgemaakt om het even hard te zeggen.

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 11:43

HUH?

Sorry maar had dit echt nooit verwacht. :\
Wat een *PIEP*.
& daarna allemaal van die semi-gemeende slijmerige verhaaltjes ophangen.
'Sorry schatje, lieverd, mooierd, schoonheid van me. Ik vind het zó erg om je pijn te doen en je te zien huilen. Je bent álles voor me, zoooo speciaal. Maar toch maak ik het uit.'

Makes no sense to me....
:n

Pas er voor op als hij zometeen komt met iets in de trant van 'wel de lusten, niet de lasten.'

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 16:41

@Babel Zo als jij het beschrijft kan ik er ook in mee gaan. Het voelt op deze manier ook niet echt afgsloten heel raar...
Want mensen kom op.... Voor hem moet dit ook niet makkelijk zijn :?
@kyno Daar aan kun je wel merken dat hij op de een of andere manier toch met zichzelf in deknoop zit:? En dont worry allen de lusten niet de lasten laar ik me never nooit gebeuren

Bindingsangst mischien :?