Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
eowyn04 schreef:dank je pinkey. Ik ben er ook errrrrug blij mee.
Heb trouwens zijn site gevonden:
http://www.tattootim.nl

maargoed)
weet niet. Het gevoel.Ilonab schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=QEHFHUTR
Ik heb de naam van mijn paard laten zetten onder het paard wat ik daarvoor al had laten zetten.
De reden waarom, toen ik dat paard liet zetten twijfelde ik heel erg of ik zijn naam erbij zou laten zetten. De tattoeerder raadde het mij toen af en zei doe het alleen als je 100% zeker van je zaak bent dus besloten om het niet te doen.
Paar weken later kreeg had ik ongelooflijk nare droom dat Heras kreupel in een weiland stond en er zo erg aan toe was dat hij in me armen doodging.
Ik werd volledig in paniek wakker en was de hele dag van streek en toen wist ik dat ik er nooit spijt van zou krijgen als ik zijn naam voor eeuwig bij me zou dragen.
Anthea schreef:Wow, ligt het aan mij of is dat hoofd aan de kleine kant?
maar als je ff blijft kijken is hij wel mooi
eowyn04 schreef:Pinkey, het zijn hele normale mensen.
Het is ook altijd erg gezellig daar binnen. Er komen daar ook altijd mensen om gewoon effe te kletsen en een bakkie
te doen.
Het zijn van die mensen, doe maar normaal doe je gek zat.
Ikzelf ben er helaas al ruim een jaar of 2 jaar niet meer geweest en iedere keer neem ik het
me voor om weer een bakkie te doen en dan heb ik weer een smoes om te bedenken waar ik mn volgende tattoo ga plaatsen.
Want geloof mij, het is een verslaving, als je er 1 heb, wil je meer![]()
Heb idd een piercing en wil er nog een! ook zo iets
Ben alleen een beetje
een schijterd
eowyn04 schreef:Want geloof mij, het is een verslaving, als je er 1 heb, wil je meer![]()
eowyn04 schreef:Je heb gelijk!!
Waar heb je de piercing?
Vroeger, toen ik nog jong onschuldig en een maatje slanker was had ik een navel-piercing, die heeft er niet zo heel lang
ingezeten, want ik had ruzie met dat ding en mn rijbroeken. dus toen had ik hem eruit getrokken.
Nu heb ik er 1 in mn trachus.
En ik had er een onder mijn onderlip, alleen ik verloor die iedere keer, dus hup, ook eruit dat ding.
maar alweer hard bezig 
Niet dat hij nog veel te zeggen heeft maar ik hou ze liever te vriend. En een wenkbrauwpiercing vind ik erg leuk. Alleen nu ken ik iemand die er een heeft en ik wil haar niet laten denken dat ik haar na doe ofzo (wil het al zo'n 5 jaar, maarja schijterd he
). Dus het komt er niet zo van Ilonab schreef:eowyn04 schreef:Want geloof mij, het is een verslaving, als je er 1 heb, wil je meer![]()
Zeker weten het is heel erg maar echt waar, ik begon ook met een klein zeepaardje op me enkel en toen kwam er een paard en een naam en ben nu alweer aan het kijken voor een volgende.
lichaam is groot zat
eowyn04 schreef:haha, weg die kerstkilo's
Maar die navel-piercing komt er niet meer hoor.
Wordt inmiddels ook weer wat ouder, dus....![]()
Ze zeggen dat je dan wijser wordt.....
Dus het is wel grappig als ze het ontdekken. Dat verwacht niemand van me. Ik lijk heel lief en braaf maar ondertussen
.
daar hou ik van!!!

eowyn04 schreef:zo latnac, jouw gaan we niet overtreffen.
Ik moet je alleen wel zeggen dat dat absoluut mijn smaak niet is![]()
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het vreselijk vind als iemand een doodshoofd als tattoo neemt, sorry.
Maaarrrr als jij ze mooi vind, is dat het belangrijkste.
latnahc2 schreef:gelukkig heeft iedereen een andere smaak anders zouden we allemaal met dezelfde tattoo lopen
pinkey is een slettie, pinkey is een slettie
Pinkey schreef:idd, echt geniaal.
Ik had een keer dat iedereen met een navelpiercing een slet oid was.
Dus ik oja? Naja lekker dan
Die hoofden, echt geweldig