Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melissaaaaa

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:03

KiWiKo schreef:
heeft allemaal helemaal niksmet hoge dunk te maken............... maar wel weten wat jewel en niet wil in je leven........... een hoop jonge meiden/jongens weten dat niet........
is inderdaad zo! maar (ik weet niet hoe oud je dochter nu is?), als je dochter dan ''later'' thuis zou komen met iemand van 19/20/30 weetikveel.. Tong uitsteken en je m verfrommelen wilt tot een knuppeltje, omdat zij nog niet weet wat ze wel/niet wilt... is het dan niet handig(er?) om dat haar zelf te laten uitzoeken? i.p.v haar te beschermen en die arme jongen (of viezerik..) als afwasborstel/knuppel Huilen van het lachen te gebruiken?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:03

het maakt mijn ouders niet zoveel uit waar ik mee thuis kom

op mijn 15e had ik met een jongen van 19. een jaar volgehouden. en merkte weinig van het leeftijdsverschil

vond hem vaak belachelijk kinderachtig, en stoorde me vreselijk aan hem Bloos

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:04

KiWiKo schreef:
hihi nee hoor.......... ik maak 30.000 netto per jaar, en ik heb voor mijn 40 en maat 38 en redelijke kop toch een redelijk voorkomen............

aan aandacht geen gebrek zou ik zeggen............. alleen wil ik niet meer zo Lachen van mij moet het niet meer Lachen

Ha, ik zie in een keer die foto uit jouw topic voor me, [KH] ik op mijn best

Kan je alleen maar gelijk geven. Haha!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:05

kavama schreef:
KiWiKo schreef:
als ik met een 19 jarig jochie wat moet gaan doen.............. die pak ik zo in, die verfrommel ik tot een knuppeltje......... en die stop ik in mijn keukenkastje en haal hem eruit om de afwas te doen Lachen

Ik zou er toch hele andere dingen mee doen, maar t'is maar net wat je lekker vind.

ROFL

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:06

ja maar kiwiko daar hoef je niet 40+ voor te zijn hoor.
Met een dominant karakter heb je dat al snel.
Ik moet ook een kerel hebben die niet over zich heen laat lopen want ik wals bijna overal zo overheen.
En ik heb ook nogal de gewoonte bazig te zijn dus met mijn 23e zit ik ook al snel in dat pakket.
Gelukkig temt mijn vriend me een beetje Haha!
maar ik snap je wel.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:07

kavama schreef:
KiWiKo schreef:
hihi nee hoor.......... ik maak 30.000 netto per jaar, en ik heb voor mijn 40 en maat 38 en redelijke kop toch een redelijk voorkomen............

aan aandacht geen gebrek zou ik zeggen............. alleen wil ik niet meer zo Lachen van mij moet het niet meer Lachen

hahahaha die is leuk he Haha! Haha! Haha! echt een geweldige foto Lachen als ik het zelf mag zeggen

@ melissa............ mijn dochter is de laaste die merkt dat ikhet niet met haar partnerkeuze eens zou zijn............

maar de partner is gewaarschuwd........... en ik dreig nooit, ik maak beloftes Lachen
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 03-01-09 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:07

ik ben 16, en ja kom net kijken

maar met mijn dominantie, praat ik jongens van over de 20 klein. schijntje van een cent Clown

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:08

KiWiKo schreef:
hahahaha die is leuk he Haha! Haha! Haha! echt een geweldige foto Lachen als ik het zelf mag zeggen

@ melissa............ mijn dochter is de laaste die merkt dat ikhet niet met haar partnerkeuze eens zou zijn............

maar de partner is gewaarschuwd........... en ik dreig nooit, ik maak beloftes Lachen

ROFL geweldig! bij mijn moeder was het net andersom, ik moest liever zijn voor mijn vriend van mijn moeder Clown

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:09

Ik heb hier vanochtend nog ruzie met mijn moeder om gehad.
Ze wou me behoeden voor het kwaad, ik snap haar wel. maar ben behoorlijk kwaad geworden, Ik had dus afgesproken met wouetr, ( vriendje) Wouter is hier zelfs al een x geweest en mijn ouders mochten hem erg graag, maar nu ik wou afspreken, gewoon had hem al 1.1/2 week niet gezien en miste hem erg ... Dus afgesproken 1 uur bij dierenarts om de hoek.
Alles moest ze weer verpesten.
jaaa ik wil je behoeden, Ach ma, hij is zo tam als een hondje, en als hij iets met me flikt kan ik hem zelf ook wel... "in het keukenkastje proppen en eruit halen als ik de vaat moet doen"
Heb ook gezecht dat mijn eigen benen sterk genoeg waren om op te staan, dat vondz e niet zo leukl...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:09

__Nathalie__ schreef:
ja maar kiwiko daar hoef je niet 40+ voor te zijn hoor.
Met een dominant karakter heb je dat al snel.
Ik moet ook een kerel hebben die niet over zich heen laat lopen want ik wals bijna overal zo overheen.
En ik heb ook nogal de gewoonte bazig te zijn dus met mijn 23e zit ik ook al snel in dat pakket.
Gelukkig temt mijn vriend me een beetje Haha!
maar ik snap je wel.

hihihi ik moet ook een man hebben die me sturen kan.............

echt, ik maak er een spons van als ze dat niet kunnen................ en ik ben van huis uit (aardje naar mijn vaadje) heel, heel dominant......... op het niet leuke af Lachen

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:11

KiWiKo schreef:

ah oke! ik dacht, jij maakt m gelijk zo bang dat ie zich nooit meer durft te laten zien in de buurt van je dochter Tong uitsteken

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:13

Melissaaaaa schreef:
KiWiKo schreef:

ah oke! ik dacht, jij maakt m gelijk zo bang dat ie zich nooit meer durft te laten zien in de buurt van je dochter Tong uitsteken

Gewoon met een hooivork en vakkels voor de deur staan,en met bordjes naar de kelder lijden, En hem daar verslinden ofzo ? Nagelbijten / Gniffelen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:14

hihihi tuurlijk niet............ misschien is het wel de liefdevan haar leven Lachen

maar ik beloof hem wel eea zou hij mijn meisie op die leeftijd echt onbehoorlijk behandelen

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:16

KiWiKo schreef:
hihihi tuurlijk niet............ misschien is het wel de liefdevan haar leven Lachen

maar ik beloof hem wel eea zou hij mijn meisie op die leeftijd echt onbehoorlijk behandelen

Goh, wou dat mijn moeder zulke gedachte's had.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:18

Ik had op men achtiende met iemand van 27 was puur uitprobeersel, was ook snel gedaan Tong uitsteken

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:20

....
Laatst bijgewerkt door higgins op 01-02-25 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Niet goed gegaan nee?

savasan

En ik maar denken dat mijn ouders niet zeldzaam zijn met hun "als jij denkt dat hij goed voor je is vinden wij het goed" houding Koe
Is er zo weinig vertrouwen in de "jongeren" dat ze hun eigen beslissingen niet kunnen maken? Als je als moeder je kind alleen maar beschermt tegen dat soort situaties, krijgen ze de levenservaring die ze volgens jullie zo hard nodig hebben nooit...
Nou vind ik 30 ook een beetje overdreven, maar iemand van 4/5 jaar ouder kan toch wel? Als je maar op dezelfde lijn zit lijkt me...
correct me if I'm wrong, maar dit is hoe ik ernaar kijk Bloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:23

Ik ga ook voor oudere mannen hoor Lachen

heel mijn leven gehad, ik zou het ook niet gek vinden als mijn sanne dat ook zou doen Lachen

maar ik weet hoe manipulatief mannen kunnen zijn........... en mijn meissie moet haar eigen fouten kunnen maken.......

maar loopt het de spuigaten uit........... dan ben ik er......... en dan ben ik niet leuk Lachen

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:24

savasan schreef:
En ik maar denken dat mijn ouders niet zeldzaam zijn met hun "als jij denkt dat hij goed voor je is vinden wij het goed" houding Koe
Is er zo weinig vertrouwen in de "jongeren" dat ze hun eigen beslissingen niet kunnen maken? Als je als moeder je kind alleen maar beschermt tegen dat soort situaties, krijgen ze de levenservaring die ze volgens jullie zo hard nodig hebben nooit...
Nou vind ik 30 ook een beetje overdreven, maar iemand van 4/5 jaar ouder kan toch wel? Als je maar op dezelfde lijn zit lijkt me...
correct me if I'm wrong, maar dit is hoe ik ernaar kijk Bloos

Hééérlijk.
Ik weet meteen hoe ik mijn moeder nu moet confronteren als ze zoiets tegen me zecht Haha!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:25

KiWiKo schreef:
Ik ga ook voor oudere mannen hoor Lachen

heel mijn leven gehad, ik zou het ook niet gek vinden als mijn sanne dat ook zou doen Lachen

maar ik weet hoe manipulatief mannen kunnen zijn........... en mijn meissie moet haar eigen fouten kunnen maken.......

maar loopt het de spuigaten uit........... dan ben ik er......... en dan ben ik niet leuk Lachen

OK dan!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:30

Maar vanaf 18 vind ik het dan weer minder erg, ben je volledig in staat om biologisch zelf te redeneren.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:33

Ik (19) heb op het moment een scharrel van 27. Ik zit zelf erg met de leeftijd, vooral omdat ik hem écht leuk vind (en dat is heel wat voor mij, ben ontzettend snel uitgekeken op mensen). We werken samen en de eerste keer dat wij in de kroeg echt contact hadden en ik hem leuk begon te vinden wist ik zijn leeftijd nog niet eens. Ik moet zeggen dat ik hem wel jonger had geschat, en hij mij ouder, maar dat is natuurlijk geen 'excuus'.
Ik heb nu tegen hem gezegt dat ik het heel rustig aan wil doen en hij weet dat ik problemen heb met zijn leeftijd, hijzelf had het ook liever anders gezien. Ik wacht gewoon een beetje af of het 'echte liefde' is, dat kan ik nu nog niet beslissen..

Ik vind persoonlijk het leeftijdsverschil tussen mij en mijn scharrel al te groot, laat staan pubers met volwassen kerels..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:37

gewoon lekker gaan daten!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:37

kavama schreef:
KiWiKo schreef:

dit ben ik ook Lachen
Afbeelding