Crocs, waarom zo populair?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:57

Ik vind ze super lopen!

Zodra ik thuis ben gaan ze meteen aan :D

Heb ook gewoon goedkopen voor een 10tje hoor :j

Meer heb ik er niet voor over :n

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:03

De echte crocs heb ik niet, maar wel die goedkope.
Zijn ideaal!
Al is het in de winter prettig om echte pantoffels in huis aan te hebben, de nep-crocs zijn met wat warmer weer echt ideaal om 's avonds de honden uit te laten (en je geen zin hebt om schoenen aan te doen ;) )

mn moeder heeft van de crocs wel de laars variant (crocs met een voering erboven) maar van de 'gewone' heeft ze wel de goedkope variant :P

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:04

ieuw ieuw ieuw ieuw enge dingen ><
(voor werk ok, voor kleine kids, ach, lekker makkelijk, maar je ziet die krengen overal en nergens en ik kan erin komen dat als ze lekker zitten je ze draagt maar.... ze zeggen toch steeds het oog wil ook wat? die dingen zijn echt eng!)

loez

Re: Crocs, waarom zo populair?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:22

Ik vind dat er tussen de neppe en de echte wel degelijk verschil zit. Voor het werk wat ik doe ben ik vaak van s'ochtends 10 tot s'nachts 4 of 5 weg. Veel sta en loop werk. (Evenementen Catering) Wel seizoenswerk. Heb op advies van mijn 2 bazen en 1 collega neppe crocs gekocht. Om te proberen, ook ik vind ze lelijk. Maar deze liepen totaal niet fijn. Toen heb ik die van mijn collega te leen gehad en het was super. Geen pijnlijke voeten en rugpijn meer. Daarom meteen echte aangeschaft. Waarom ik er 40 euro voor over heb? Om ik dus ontzettend veel moeten lopen en staan voor het werk. Dan geef ik liever 40 euro uit, dan dat ik niet meer kan staan vanwege pijn in mijn rug of pijnlijke voeten. En ze zijn makkelijk schoon te houden, hebben niks te lijden!

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:31

Ik heb eerst de nepperds gekocht,paarse met zwarte koeienvlekken.
Deze liepen zo heerlijk dat ik voor de winter diegene met bont gekocht heb,lichtroze,ik heb ze nu wel veelin huis aan met dit weer is het niks die dingen buiten....
Van de zomer wilik slippers ervan aanschaffen als die net zo lopen als deze dingen zweer ik dr bij.
Ik heb dagelijks last van mn knieen en mn rug en met deze dingen word dat aanzienlijk minder heerlijk....

Gr Gemma

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:47

Ik heb gisteren van die gevoerde nepcrocs erbij gekocht. Wel lekker als je even naar buiten moet, ze waren nu ook nog maar 5 euro. Voor dat geld koop ik niet de echte :D

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:56

Ik heb gisteren voor € 15,- een nieuw paar echte gekocht. Kan ik tenminste in Zuid-Afrika rondlopen zonder pijnlijke voeten te krijgen. Het vorige paar heeft de maand in Vietnam namelijk niet overleefd. Ik had 2 paar schoenen bij, maar op de één of andere manier bleven de crocs favoriet.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:00

luna1 schreef:
Ik heb eerst de nepperds gekocht,paarse met zwarte koeienvlekken.

Die klinken wel erg cool!
Mag ik vragen waar je die vadaan hebt?

Ik heb 7 paar Crocs, waarvan 6 echte en 1 paar neppers. :D Kan altijd wel een paar bij. Bovendien heeft mijn hond 1 paar te grazen genomen :(

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:01

7 paar? Welke modellen heb je?
Ik heb er 2 paar, de cayman is dat geloof ik en slippers.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:05

MISTRAL94 schreef:
7 paar? Welke modellen heb je?
Ik heb er 2 paar, de cayman is dat geloof ik en slippers.

2 gewone, die draag ik eigenlijk niet meer. Knalroze en paars.
4 paar Mary janes, in de kleuren zilver, blauw met bloemen, lila en paars. De lila zijn nep en daar heeft mijn hond t wreefbandje van doorgeknaagd. Gave kleur, maar ze liepen t minst lekker.
En nu ook lichtblauwe met bont erin, dat zijn pantoffels, kreeg ik van mijn vechtgenoot.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:08

Hmm mary jane staat ook nog op mijn lijstje die zou ik ook nog graag hebben willen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 08:53

ik heb de echten.
loop er al een flinke tijd mee.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 10:11

Ik heb 2 paar echte.
Zwart en roze.
Ze zijn misschien niet mooi, maar lopen heerlijk!

vavesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:30

ik ben ook zo'n idioot met 7 paar echte :D
ik heb van type cayman, zwart, navy, zilver, bruin, cotton candy(licht roze) zwarte enviader(dichte cayman) en zwarte met bont.
ik vind ze geweldig draag ze nog net niet snachts :D

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:37

Ik vind ze echt vreselijk :+

En mijn wiskundelerares duidelijk ook :') We hadden een tijd terug de volgende vraag..

Crocs
Ik koop een paar crocs voor 30 euro.
Iedereen lacht me uit als ik ermee op school verschijn. Dus ik verkoop ze op marktplaats voor 40 euro.
Plotseling wordt het een hype en draagt iedereen crocs. Ik kan gelukkig mijn eigen crocs nog terugkopen, maar moet er nu wel 50 euro voor betalen.
Als de ergste hype voorbij is, kan ik ze net nog op tijd weer verkopen voor 60 euro.
Hoeveel winst heb ik gemaakt?