Hoe had het zover kunnen komen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Hoe had het zover kunnen komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:57

Ik heb je verhaal gevolgd en er af en toe nog aan gedacht, ik hoop dat je toch rust vindt en je keuzes kunt waarmaken :j

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:04

Ik heb je topic even door gespit, en ik ben wel erg benieuwd naar hoe het nu met je gaat (aangezien je gister de laatste post hebt geplaats) en hoe je nu verder wil, met of zonder hem?

Slaan in een situatie waarin jij je niet kan verweren is nooit goed.
Weggaan bij een persoon waar je al een hele tijd bij bent is ook absoluut niet makkelijk.
Ik heb samen met mijn ex een dochtertje, we zijn nu dik 2 jaar bij hem weg, het begon met schreeuwen, daarna kreeg ik een lel en vervolgens kreeg ik de complete inhoud van een serviece kast naar mijn hoofd geslingerd terwijl ik mijn dochter op de arm had.
Voor mij deed dat de emmer doen overlopen en ben ik bij hem weggegaan, en werkelijk het is de beste stap in mijn hele leven geweest.

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 10:11

BEdankt voor jullie reakteis, ja ik zit echt in een bagger situatie zoals ik al zei heeft mijn hoofd een beslissing gemaakt alleen wil mijn hart er niet aan geloven.
erg verwarrend..
Zit in een andere situatie waar ik iedere dag meer en meer over te weten komt, die mijn hart ook heel langzaa maar zeker met mijn hoofd mee krijgt... maar zoals ik ook al zei wil ik dat hier liever niet plaatsen "openbaar" Want dan heeft mijn SA geen nut meer :)

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 10:28

..soms is liefde niet genoeg, dat willen mensen niet graag horen..maar het is een feit..Ik heb zelf ook in zo'n bagger relatie gezeten...je houd van elkaar maar je kan eigenlijk niet met elkaar..

wat ik wil zeggen is, verander niet voor hem!..tijd te weinig omdat je naar de paarden gaat..oke!...dus dat ga je dan veranderen??...ga je minder??..pas je weer aan voor hem??..meer in het huishouden doen???..doe je dat ook weer voor hem..nepvrolijk doen omdat je anders bang bent dat hij slaat???...als dit een jaartje zo door gaat, ben je je eigen persoonlijkheid kwijt..waak daar voor!!!...de beste relatie die je heb is die met jezelf!..en die heb je ook het langst!..je hoef je namelijk niet te veranderen voor iemand want op elk potje past een dekseltje..en dat is echt waar!..(zeg iemand die 3!!!keer heeft samengewoond!..dus ik heb enig recht van spreken;))...

Ik kan ook begrijpen dat je pas een relatie kan beeindigen als je daar aan toe bent...je kan daarvoor wel weggaan maar dan ga je toch weer terug!...

hart en verstand gaan werkelijk nooit samen, dus wacht er niet op..wees realistisch en kritisch tegenover jezelf,steep de punten aan waarom je nog bij hem bent en waarom je eigenlijk niet bij hem wil zijn... weer trots op jezelf en durf voor jezelf op te komen en kies het juiste..

een relatie is als thuiskomen, zo moet dat voelen en in huis is er ook wel eens ruzie en dat geeft niet...maar een thuis moet een thuis zijn waar je je veilig voelt, WAAR JE JEZELF KAN ZIJN en waar het gezellig is...

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 11:32

Een update voor jullie allen...
Ik heb er eergister een punt achter gezet... Ik trok de ruzies gewoon niet meer.
Natuurlijk hebbe we er eerst luide bonje om gehad, zo luid dat zelfs de buren eve kwamen vragen of we elkaar de strot niet door sneden, Maargoed na het wat afgekoeld was (ik was ff met de hond gaan lopen en hij was ff achter de pc gedoken) Konden we gelukkig "normaal" praten.

Ik blijf hier wonen tot ik mijn eigen huis heb, mijninschrijving bij de woningbouw kan opgesplitst worden zodat ik mijn inschrijftijd niet kwijt ben, alleen moet hij tekenen, Nou heeft hij gezegd dat hij dat zou doen dus hoop ik dat hij ig aan de afspraak houd, zal vast wel.
Tot ik mijn eigen krot heb woon ik gewoon nog in ht huis, in een aparte kamer.

ik kan mijn hond gewoon niet achter laten, en wil ook neit naar verweggistan verhuizen.
We hebben duidelijke afspraken gemaakt, en zo gaat het al 2 dagen ongeveer best redelijk. hij laat mij met rust en ik laat hem met rust (bedoel er niet mee dat we niet communiceren hoor) Maargoed.. ik heb echt onwijs veel moed moeten verzamelen voor deze stap... maar het is me uiteindelijk toch gelukt.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:34

Goed zo! Het is moeilijk, maar volgens mij heb je een juiste beslissing gemaakt!

Succes met je woning zoeken :) !

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:34

Moedige beslissing!
Heel veel sterkte en succes de komende tijd!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:36

veel sterkte de komende tijd, ik heb respect voor je beslissing

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:39

Heel veel sterkte de komende tijd! Ik denk, weet eigenlijk zeker, dat je hier goed aan gedaan hebt. :j
Ik hoop dat je snel een eigen stekkie vindt, maar dat gaat je allemaal lukken! Succes nog.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:39

fijn om te horen, dat jullie nu iig op een normale manier kunnen communiseren en dat jullie een punt achter de relatie hebben gezet. ik hoop voor jullie dat je snel je eigen huis hebt..
succes

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 11:42

cheyentic schreef:
fijn om te horen, dat jullie nu iig op een normale manier kunnen communiseren en dat jullie een punt achter de relatie hebben gezet. ik hoop voor jullie dat je snel je eigen huis hebt..
succes

Ja ik heb dat gedaan he, die punt.. hij wou gewoon vrolijk door alsof er niets aan de hand was :+

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:45

ohw oke nou dan vind ik het helemaal knap van je.. hopen dat hij mee blijft werken nu dan

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:47

Ik heb bewondering voor je. Ik hoop wel dat het goed gaat, nu jullie dus eigenlijk nog samen in één huis wonen.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:54

Wat een ontzettend moedige stap heb je genomen.
Ik hoop dat je snel een huisje gevonden hebt en je dieren mee kunt nemen.
Jullie hebben het in ieder geval geprobeerd en het heeft niet gewerkt.
Heel veel succes met alles!!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:59

Een moedige beslissing.
Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd!

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 12:06

mja heb net naar maasdelta gebelt, heb een jaar inschrijving tijd al maar nu doen ze helemaal moeilijk over het op splitsen zucht, poedersuiker instanties

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:09

je poot stijf houden!!!
Als je er niet bovenop zit kan het nog heel lang duren voordat je aan de beurt bent voor een ander huisje.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:10

Slaan is on-macht, als hij jou slaat, is hij de niet meer de baas over hem en jou.
Meis, ga voor het geluk, voor hem nog meer andere.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:30

Ess_Ramona schreef:
Slaan is on-macht, als hij jou slaat, is hij de niet meer de baas over hem en jou.
Meis, ga voor het geluk, voor hem nog meer andere.

heb jij het hele topic wel gelezen :?

unsure idd aan blijven dringen bij de wooningbouw etc..

Karina_1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:53

Hey meis,
heb je topic doorgelezen en TOPPIE +:)+ dat je nu voor jezelf kiest!
Heel veel sterkte en succes enne,
de ware vindt je echt nog wel want op iedere pot past een deksel... _O-

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:42

Heel veel sterkte! En een moedige beslissing heb je gemaakt!
Is het beste voor jezelf.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:06

Heel veel sterkte en knap dat je de stap hebt genomen... je zult je straks (over een jaar) een stuk gelukkiger voelen!

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:12

Goed dat je er een punt achter hebt gezet!! *\o/* Op een gegeven moment kan het gebeuren dat je elkaar niet meer zo waardeert als in het begin van de relatie en dat kan voor (veel) wrijving zorgen.
Herken mezelf in jouw verhaal. Mijn ex heeft het na 1 jaar samenwonen (en 5 jaar relatie) uitgemaakt (ook moeilijke relatie die achteraf gezien gewoon veel te lang doorsleepte). Toen vond ik het wel erg, maar was er na +/- 5 maanden wel helemaal overheen. (klinkt lang, maar te vlug iets nieuws is ook niet goed. Eerst jezelf terug vinden). En na een jaar kwam ik een oud collega tegen waarmee ik al jarenlang sporadisch contact had (hoi hoe gaat het; eigenlijk nooit meer dan dat) en wij gaan dit jaar trouwen! :+:
Het kan raar lopen. ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:32

Veel sterkte met je beslissing, dit is het moeilijkste, dus volhouden :j

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 11:41

_/-\o_ zet hem door he!..het zal moeilijk worden om zo het huis te delen..maar het gaat je lukken!..ik duim voor je!