Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:12

Ben ik de enige die bij dit verhaal geen negatieve dingen over de man denkt?
TS heeft problemen met sex,waar ze mee zit.vraagt begript van hem,geeft hem tussendoor 1 a 2 keer per week zijn zin..
Dat is al fout,een man vind sex alleen fijn als de vrouw ook aangeeft zin te hebben in hem...
TS geeft aan dat ze er problemen mee heeft,dat kan natuurlijk!!
Waarschijnlijk voelt haar vriend geen verbetering,wat hem natuurlijk geen fijn gevoel heeft,TS zegt alleen maar dat hij begrip voor haar moet opbrengen... dan zegt ze dat ze hem wel snapt,en het dus maar 1 of 2 keer per week toegeeft..komop zeg..dat is niet proberen er over heen te komen..dat is het uitstellen van...
Niet elke man is hetzelfde,ga alsjeblieft met iemand hierover praten,want als je hier zelf niet uitkomt,na 7 maanden nog niet..dan denk ik dat je hier de rest van je leven last van zult hebben..
De reden dat hij het zo bot brengt is omdat het emmertje op een gegeven moment vol zit..

Sorry dat ik het zo bot breng,zo bedoel ik het niet,ik snap heel goed dat je er moeite mee hebt,maar je moet er wel iets mee willen doen..je moet het WILLEN om hieruit te kunnen komen...

Voor het geval dat er nu reacties komen van ; jij weet misschien niet hoe het is.. ik heb met precies hetzelfde probleem gezeten,dus ik weet precies wat je doormaakt.
Sex is niet het allerbelangrijkste nee,maar wel een onderdeel van..intimiteit.. het vertrouwen geven..blijkbaar vertrouwd TS haar vriend niet helemaal,anders was dit probleem niet zover gekomen denk ik...
Veel sterkte meid,ik hoop dat jij hierzelf uitkomt!

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:13

Citaat:
Edit: geef hem ook wat credit zeg, ipv hem alleen af te kraken. Hij weet van haar probleem, heeft duidelijk andere behoeften en heeft hier al 7 maanden geduld mee. Dat zou ook niet iedere gozer in zijn plaats doen, die zoeken het al snel ergens anders.

Ik weet niet of hij wel credit verdient, zoals hij haar verder behandelt, door haar af te zeiken, omdat hij last van zijn ballen heeft.
Hij is verdorie 25! Een volwassen vent, die gewoon voor zijn problemen weg loopt en lekker bij zijn vriendjes gaat zitten vervolgens...
Hij kan ook die 'jeukende' ballen eens vergeten en het gesprek aangaan. Dat lijkt mij stap 1 naar het vinden en bereiken van een oplossing. Want de TS heeft al meerdere malen aangegeven er iets aan te willen doen. En imo moeten ze dat samen oplossen, maar dan moet hij er wel voor open staan en haar de tijd geven.

Dit is niet aanvallend naar jou bedoelt hoor GC, jij hebt ook zeker wel goede argumenten Lachen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:13

GC -> daar heb je wel gelijk in Bloos

En idd TS met rust laten! Laat hem maar weer contact zoeken als hij er aan toe is, of geen hem lang genoeg de tijd totdat jij hem irl ziet! smsen is echt niks en als het niet lekker zit komt het alleen nog fouter over dan dat het bedoelt was Ach gut

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:17

Saskia9 schreef:
Ben ik de enige die bij dit verhaal geen negatieve dingen over de man denkt?
TS heeft problemen met sex,waar ze mee zit.vraagt begript van hem,geeft hem tussendoor 1 a 2 keer per week zijn zin..
Dat is al fout,een man vind sex alleen fijn als de vrouw ook aangeeft zin te hebben in hem...
TS geeft aan dat ze er problemen mee heeft,dat kan natuurlijk!!
Waarschijnlijk voelt haar vriend geen verbetering,wat hem natuurlijk geen fijn gevoel heeft,TS zegt alleen maar dat hij begrip voor haar moet opbrengen... dan zegt ze dat ze hem wel snapt,en het dus maar 1 of 2 keer per week toegeeft..komop zeg..dat is niet proberen er over heen te komen..dat is het uitstellen van...
Niet elke man is hetzelfde,ga alsjeblieft met iemand hierover praten,want als je hier zelf niet uitkomt,na 7 maanden nog niet..dan denk ik dat je hier de rest van je leven last van zult hebben..
De reden dat hij het zo bot brengt is omdat het emmertje op een gegeven moment vol zit..

Sorry dat ik het zo bot breng,zo bedoel ik het niet,ik snap heel goed dat je er moeite mee hebt,maar je moet er wel iets mee willen doen..je moet het WILLEN om hieruit te kunnen komen...

Voor het geval dat er nu reacties komen van ; jij weet misschien niet hoe het is.. ik heb met precies hetzelfde probleem gezeten,dus ik weet precies wat je doormaakt.
Sex is niet het allerbelangrijkste nee,maar wel een onderdeel van..intimiteit.. het vertrouwen geven..blijkbaar vertrouwd TS haar vriend niet helemaal,anders was dit probleem niet zover gekomen denk ik...
Veel sterkte meid,ik hoop dat jij hierzelf uitkomt!

als je een beetje had doorgelezen had je gezien dat meerdere hier hebben gezegd dat iedereen reageert alsof de vrouw heilig is Knipoog , er is al meerdere keren gezegd dat zeggen: "we lossen het op" niet oplossen is, hij heeft geen geduld meer want TS werkt er niet echt aan, prof. hulp is dan ook al vaak geroepen, en voor de rest moet de TS het zelf weten.
al ben ik er van overtuigd dat ts zelf ook niet weet wat ze wilt.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:23

supertinkie schreef:
Ik weet niet of hij wel credit verdient, zoals hij haar verder behandelt, door haar af te zeiken, omdat hij last van zijn ballen heeft.

Hier dus weer een zeer vrouwelijke opvatting. Over het standaard-idee "man". Maar zoals ik al eerder aangaf, als hij zo'n last van zijn ballen heeft en inderdaad het stereotype vent was geweest, had hij 7 maanden geleden al afgezwaaid.

supertinkie schreef:
Hij is verdorie 25! Een volwassen vent, die gewoon voor zijn problemen weg loopt en lekker bij zijn vriendjes gaat zitten vervolgens...

Ik zie dat anders: 25 jaar, man, die al 7 maanden geduld opbrengt voor het probleem en waar het nu even teveel voor is geworden. Gaat dus bij soortgenoten (andere mannen) zitten om op zijn manier even bij te komen, even zichzelf te zijn. Weet je hoeveel mannen dit doen? En hoeveel vrouwen dit niet begrijpen of kunnen accepteren omdat ze vinden dat mannen maar moeten reageren en voelen als vrouwen?
supertinkie schreef:
Want de TS heeft al meerdere malen aangegeven er iets aan te willen doen. En imo moeten ze dat samen oplossen, maar dan moet hij er wel voor open staan en haar de tijd geven.

Juist, ze heeft aangegeven er iets aan te willen doen. En een beetje praten met mensen en afwachten brengt dus duidelijk niets en dat merkt hij natuurlijk ook. Zij zal haar probleem aan moeten pakken, maar dan ook echt. Voor haarzelf. En ja, in dat geval zal hij haar moeten ondersteunen als ze samen verder willen. Maar hij zit ook maar af te wachten en er veranderd weinig tot niets.

supertinkie schreef:
Dit is niet aanvallend naar jou bedoelt hoor GC, jij hebt ook zeker wel goede argumenten Lachen
Dit ook niet naar jou, maar door ervaring heb ik nu wel door dat een man niet reageert en voelt als een vrouw, dus kunnen wij van hen ook niet verwachten dat hij dat wél doet. En dat zie ik hier steeds terug komen. De man moet emotioneel hetzelfde voelen en reageren op ons tere zieltje. Als je dat verwacht, kun je erg lang wachten ben ik bang.

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:27

ik was in het begin (jep ik ben nog jong, maar ben ondertussen een jaar samen dus meestal komt 't er dan wel van:)) ook niet zo.. in seks dan. vanwege mijn lichaam en onzekerheid, maar mn liefje gaf daar helemaal niks om(om mijn lichaam enzo he). Ik wou er liefst zolang mogelijk mee wachten tot ik zeker was dat hij deze keer wel bij mij zou blijven. uiteindelijk gebeurde het toch en was ik helemaal niet zeker, uiteindelijk is hij toch gebleven.. ik weet niet wat de reden is, als je wil mag je het ook vertellen hoor.
Citaat:
Ik zie dat anders: 25 jaar, man, die al 7 maanden geduld opbrengt voor het probleem en waar het nu even teveel voor is geworden. Gaat dus bij soortgenoten (andere mannen) zitten om op zijn manier even bij te komen, even zichzelf te zijn. Weet je hoeveel mannen dit doen? En hoeveel vrouwen dit niet begrijpen of kunnen accepteren omdat ze vinden dat mannen maar moeten reageren en voelen als vrouwen?

las dit net ff, ik sluit me hier wél bij aan.. er zijn niet veel jongens die er bij bleven zitten..
achja, het is een hele vervelende situatie, k hoop dat je er goed uitkomt!!xx

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:03

GC, xdramaqueen, Saskia9 en Daphaan, fijn dat jullie mijn standpunten verder onderbouwen. Ik vind dat de vriend van de TS ook een beetje horkig is maar ik begrijp best waar dat vandaan komt.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:40

Lalidan schreef:
In mijn ogen ben je veel te afhankelijk van hem, in elk opzicht. Op dit moment klink je heel strijdlustig, maar ik vrees dat dat van korte duur is..... Dus kies voor jezelf, zet er een punt achter of las een pauze in en zorg er eerst eens voor dat je op je eigen benen staat. En kijk dan eens of je toe bent aan een relatie.

Ik quote mezelf maar even geloof ik, met een klein stukje vet gedrukt..... Hij komt terug en je slaat wederom om als een blad aan een boom. Vind je het gek dat hij niet meer weet wat jij wel of niet wilt en wat hij met je aan moet??? Je geeft zelf zulke tegenstrijdige signalen af!

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 20:25

Maar laten we wel wezen, een leukere situatie is makkelijk voor te stellen, ik vind dat de TS zeker een reden heeft om zich rot te voelen.

Alle man-ondersteunenden (inclusief ikzelf) zullen vast ook wel vinden dat of het nou redelijk normaal mannengedrag is of niet, voor de vrouw voelt dat wel heel naar.
Mijn vriend zegt soms in alle onschuld de meest lompe dingen, die ik later uitgelegd krijg als iets wat lijkt op: ik ben een man, ik kan het niet helemaal helpen, ik denk niet zo sensitief en diep over de dingen na, bedoel het ook niet zo kwetsend als dat jij het nu laat klinken. (grote sneue ogen die zich nogal schuldbewust zijn)

Dus TS: jouw vriend vertoond redelijk normaal gedrag (voor een man) maar ik begijp wel dat jij er heel erg rot door voelt, en zeker het geschil tussen "lichamelijke behoeftes" en "gevoelens", daar moet echt een gulden middenweg worden gevonden. Niet 2 keer in de week tegen jouw zin in, maar bijvoorbeeld 2 keer in de week wanneer jij daar behoefte/rust voor hebt.

Pauzes, uitmaken, elkaar helemaal willen veranderen: wat mij betreft niet de manier Lachen

En hoe dan ook, wel heel veel steun voor jou, want gekwetst is gekwetst.
Laatst bijgewerkt door Daphaan op 22-12-08 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 20:27

Daphaan, hier sluit ik me helemaal bij aan hoor!

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:07

Ga samen kijken naar wat voor jullie beide werkt. Levert een sms over sex stress; niet doen, maar misschien iets liefs in je oor fluisteren dat hij je graag wil aanraken wel. Ik noem maar wat hoor. Ipv beide blijven hangen in het gevoel niet begrepen te worden kunnen jullie beter gaan richtten op wat dan wel. Stop met smsen. Zorg bij wijze van voor een lekkere fles wijn en een groot stuk pizza(haha, ik noem maar weer wat hoor) en laat weten wat je wilt. Zolang jij blijft slingeren door zijn reacties heeft hij geen duidelijkheid(wat juist adhders wel nodig hebben) en neemt hij (onterecht of niet) een loopje met vanalles. Conclusie; duidelijkheid, zelfstandigheid en probleemoplossend denken, bij je vriendinnen lekker uithuilen en vloeken, dan komt die knuffel van hem ook echt wel. Klinkt heel Zakelijk misschien en echt die smsjes had ik ook niet leuk gevonden, maar het gaat erom dat jullie ff langs elkaar heen gaan op dit moment en uiteindelijk wil je gewoon weer op 1 lijn zitten toch?? Sterkte en zet 'm op!!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 22:01

Bedankt voor alle reacties Lachen
Het is ineens weer helemaal omgeslagen..
Hij belde en vroeg of ik wou dat hij me naar de manege bracht..
eerst wou ik nee zeggen, maar ik dacht dit is wel de kans om erover te praten..
Ik ging in de auto zitten, hij gaf een kusje en begon over van alles te praten.
Alsof er nooit iets was gebeurd Verward
Dus ik begon er voorzichtig weer over, en toen zei hij: het is klaar nu toch? Je weet hoe ik erover denk, ik weet hoe jij erover denk, dus klaar Lachen We gaan het proberen, en zien wel of het werkt.
Was dus ff stom verbaasd..
Daarna was hij weer harstikke lief, hebben best gezellig gepraat (hij het meest want ik was nogsteeds verbaasd, en best zenuwachtig voor mn 1e les op die manege Tong uitsteken )

Hij is speciaal voor mij niet gaan trainen, zodat als ik het niet leuk vond , ik kon bellen en dan kwam hij me ophalen :-0
En tot slot, is hij een half uurtje komen kijken!

In die 7 maanden, is hij nog nooit meegeweest, wou nooit komen kijken niks!
En nu zat hij daar ineens!
Vond het echt ontzettend lief van hem!

Denk ook wel dat hij dondersgoed doorhad waarmee hij bezig was.. En dit een beetje zijn manier is om sorry te zeggen, omdat hij niet zo'n prater is..
Vond het iig echt lief Lachen

Voorlopig laat ik hem gewoon nog met rust qua smsen. Hij vind het vervelend, dus respecteer ik dat..
Ik stuur misschien af en toe een lief smsje, of stuur iets terug als hij wat stuurt..

Misschien heeft hij idd ineens een beetje last van bindingsangst (stond hierboven ergens)
Dus ik hou alles gewoon op een laag pitje, probeer niet te laten merken dat ik dit eigenlijk helemaal niet leuk vind Tong uitsteken en laat hem gewoon weer op mij afkomen Lachen
Als hij weer behoefte heeft aan smsen ofzo, merk ik dat vanzelf wel..

Wil iedereen ook bedanken voor alle lieve, hulpvolle en ondersteunden berichtjes Lachen
Kon ik echt heel veel mee, en heeft me de dag door geholpen!
Weet nu ook wat ik beter kan veranderen/aanpassen, en ga hier ook zeker wat mee doen!

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:18

Mooi einde (was best wel nieuwsgierig naar de afloop hiervan) en fijn te horen dat hij na zijn gemopper toch heel lief is wezen kijken, heen en weer brengen en weer redelijk tegen je deed. Super!

En een goed voornemen om hem qua sms-jes een beetje met rust te laten (ook met de lieve sms-jes uitkijken Lachen kan algauw een overload worden) En idd, wel reageren op de zijne Lachen we blijven natuurlijk wel sociaal Knipoog

Laat dit gewoon even een weekje weer lekker helen en kalmeren en tot rust komen. Alsjeblieft: ga dan wel weer een keer opnieuw over het met elkaar naar bed gaan gedeelte praten. Probeer voor jezelf uit te vinden wanneer jij je er wel prettig bij voelt, en bouw dat lekker rustig op. Als je vriend weet dat eraan gewerkt wordt, heeft hij waarschijnlijk minder haast Lachen en wordt dat probleem opgelost op een manier dat jullie er beide voldoening in vinden Lachen

Succes, ik denk dat dit helemaal goed gaat komen Haha!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:26

helaas kan ik me super goed inbeelden in jou verhaal, en misschien is het een goed idee om met elkaar te babbelen,,
het sex verhaal heb ik prezies het zelfde al weet ik dan jou rede niet natuurlijk.

mannen lijken ons vrouwen vaak wel niet te begrijpen en vooral niet dat ze ons er erg mee kwetsen door sommige dingen te zeggen zoals we hebben toch haast geen sex das niet gezond.
ik kan me ondanks ik je rede niet weet erg inbeelden hoe raak dit aangekomen is.
en je wordt alleen maar onzeker van dit soort dingen.

meid kom op steek je kop niet in het zand en probeer er verder niet zo aan te denken Lachen

groetjes

edit: ik zie dat hij inmiddels goed is bijgedraait Lachen.
maar houdt je vooral niet in om er over te praten Lachen
Laatst bijgewerkt door Tat_jana op 22-12-08 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:27

Gelukkig gaat het al wat beter tussen jullie.
Ik zou hem inderdaad niet te veel gaan smsen, laat hem het initiatief nemen en sms alleen terug wanneer hij smst, lieve smsjes kunnen hem ook op zijn zenuwen gaan werken.

Ik wil je heel veel succes wensen, maar vergeet jezelf niet!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:52

Gelukkig is het weer goed tussen jullie Haha!
had het ook echt gehoopt voor je Knipoog

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:12

Jeetje wat een verhaal zeg.
Gelukkig gaat het al beter tussen jullie Haha!

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:24

Nouja zeg hij heeft echt niks te klagen hoor met 1/2x per week.
pfff wat een asshole. dat is toch niet "bijna nooit"?
Als hij vrijgezel is moet hij het vast met veeel minder doen hoor!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:27

super zeg , en nu hopen dat het zo blijft Haha!

was die manege ( welke eigenlijk??) ook zo een succes ?

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 08:13

ja ik hoop het ook!!
ik hou me iig rustig, en laat hem even voor wat het is..
Dan zien we wel hoe het verder loopt Lachen
Ja de manege (bentwoud) was ook wel leuk Lachen
Ff wenne natuurlijk... alles nieuw enzo..
Maar zat op een leuk paardje, en de mense waren ook wel aardig Lachen

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 08:24

LuckySil het is goed om de gevoelens en wensen van een ander te respecteren maar het is ook niet meer dan normaal om dat terug te verwachten.
Dat hij niet zo'n prater is prima maar hij zal toch ook moeten kunnen snappen dat jij graag een antwoord wilt hebben. Hij kan niet alles zo af doen met: het is klaar nu toch? Je weet hoe ik erover denk, ik weet hoe jij erover denk, dus klaar..... Je bent samen in een relatie en dan moet je soms met de billen bloot!
Ik ben blij voor je dat dit nu zo heeft uitgepakt maar kan jij daar altijd vrede mee hebben? Kan jij het altijd laten rusten terwijl je toch nog met vragen zit?
Als jij alles maar slikt/doet voor de lieve vrede ben je niet goed bezig. Je hebt respect voor elkaar en dat betekend ook dat je soms dingen niet doet omdat de ander dat om welke reden dan ook niet wilt.

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 08:50

Sorry hoor maar wat een naar kinderachtig ventje zeg. Als jij niet wilt, kan of gewoon geen zin hebt om welke rede dan ook hoort hij dat te respecteren en anders moet hij maar weggaan. En dan zie ik mensen hier zeggen van hij houdt het al 7 mnd vol (vergeet niiet die 1a 2 keer per week)en het is een man. Dan denk ik WTF moet hij een lintje krijgen ofzo en omdat hij nu eenmaal een man is mag hij dit gedrag vertonen? Ik weet zeker dat er genoeg mannen zijn te vinden die dit gedrag ook belachelijk vinden. Die hun meisje respecteren en haar graag alle tijd geeft die ze nodig heeft juist omdat hij zoveel van haar houdt.
Echt waar TS jij bent het nooit verplicht aan hem, wel aan jezelf om 'het' te doen op momenten dat jij het wilt.
En hij gaat beledigt zitten zijn omdat hij hoort dat jij het voor hem doet omdat hij denkt dat jij het ook graag wilt. Ik zou me kapot schrikken als mijn partner dit tegen mij zou zeggen, dit is totaal niet mijn bedoeling van sex en als zij het voor mij zou doen zou ik met niet beledigd voelen maar zou ik het gewoon heel erg vinden voor mijn partner dat zij denkt dat ze dit moet doen. Ik zou haar echt duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is!
En dat zuchten en steunen als je een keer geen zin hebt, herkenbaar en ook zo irritant, ik denk dan altijd wat denk je nu dat ik door dat gezucht en gesteun nu ineens wel zin heb? Dit werkt toch alleen maar averechts en legt een enorme druk op jullie seksleven.
En iemand die mij van te voren gaat sms-en dat we het vanavond toch echt wel gaan doen kan helemaal de boom in en het met zichzelf gaan doen ofzo. Afgesproken sex gaat zo niet werken voor mij. Het moet toch spontaan ontstaan? Juist op momenten dat jullie alletwee zin hebben, dat het gewoon zo loopt op dat moment? Dat is in mijn ogen het mooie van een relatie( en nog duizend andere dingen hoor!) dat je elkaar aanvoelt en respecteert daarin dat je jezelf kan zijn. Ik heb geen zin in sex hoor als mijn partner dat niet heeft.

En dan die smsje van '' heb je het begrepen of niet?''. BAH tegen wie denkt hij dat hij het heeft, hij is toch GVD je vader niet. Echt waar laat je niet zo behandelen hoor! Je bent zoveel meer waard dan dit.

Ik ben het wel eens met mensen die zeggen dat je voor jou probleem hulp kan gaan zoeken. Maar ook daar moet je aan toe zijn anders heeft het weinig nut. Maar het kan zoveel schelen als het een plaatsje zou kunnen geven. Je hoeft het niet te vergeten, dat zou vaak ook niet kunnen maar als je het een plekje geeft kan je er beter mee leven en zou het ook minder een belemmering vormen in jou leven. En ik denk te weten als jij dit een plaatsje hebt gegeven dan keur je dit gedrag wat hij vertoont ook af. Dan vindt je jezelf zoveel meer waard dan dit. En zul je begrijpen dat niemand het recht heeft om zo te doen!

Ik lees dat het weer goed is en dat vind ik fijn voor je. Maar ik hoop echt dat je nog goed over bepaalde dingen gaat nadenken.
Is dit wat jij wilt in een relatie? Vindt je het normaal dat hij zo tegen je doet? Ga je dat in het vervolg nog pikken dit gedrag?
Lees dit topic nog eens na en probeer er naar te kijken alsof het om iemand anders gaat. Wat zou jij die gene adviseren?

Ik wens je veel succes met iedere keus die jij maakt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:09

Deze jongen is bezig met psychologische oorlogsvoering en het werkt! Ze zal nu nog meer proberen het hem naar de zin te maken.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:18

faye schreef:
Deze jongen is bezig met psychologische oorlogsvoering en het werkt! Ze zal nu nog meer proberen het hem naar de zin te maken.

Ik denk dat het wel meevalt. Ik denk dat als ze gewoon goed blijven praten over de dingen die vervelend overkomen (dus TS, goed dat je niet meer zo vaak zult smsen maar jouw gevoel telt ook, en als jij meer wilt dan dit mag je dat best vertellen) dan komt t wel goed. Het is voor beiden moeilijk, de een wilt wel de ander niet (sex) begrijp wel dat daar ruzies van komen. Dit soort dingen doet hij waarschijnlijk gewoon uit onmacht..

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:20

faye schreef:

Ik geloof niet dat hier wat voor strategie achter zit. Hij is gewoon een echt type man: boer. Haha! Nee sorry behalve het feit dat hij lomp is herken ik niets wereldschokkends aan zijn gedrag en ik zie dan ook weinig in de complottheorieen die hier gesmeed worden...
Wat de ts betreft, ik denk dat al deze gesprekjes haar de ogen juist wel geopend hebben. Dat ze naar een psycholoog zal moeten stappen om zichzelf weer op de rails te krijgen en dat ze niet ALLES hoeft te pikken van haar vriend..