Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Edit: geef hem ook wat credit zeg, ipv hem alleen af te kraken. Hij weet van haar probleem, heeft duidelijk andere behoeften en heeft hier al 7 maanden geduld mee. Dat zou ook niet iedere gozer in zijn plaats doen, die zoeken het al snel ergens anders.
Saskia9 schreef:Ben ik de enige die bij dit verhaal geen negatieve dingen over de man denkt?
TS heeft problemen met sex,waar ze mee zit.vraagt begript van hem,geeft hem tussendoor 1 a 2 keer per week zijn zin..
Dat is al fout,een man vind sex alleen fijn als de vrouw ook aangeeft zin te hebben in hem...
TS geeft aan dat ze er problemen mee heeft,dat kan natuurlijk!!
Waarschijnlijk voelt haar vriend geen verbetering,wat hem natuurlijk geen fijn gevoel heeft,TS zegt alleen maar dat hij begrip voor haar moet opbrengen... dan zegt ze dat ze hem wel snapt,en het dus maar 1 of 2 keer per week toegeeft..komop zeg..dat is niet proberen er over heen te komen..dat is het uitstellen van...
Niet elke man is hetzelfde,ga alsjeblieft met iemand hierover praten,want als je hier zelf niet uitkomt,na 7 maanden nog niet..dan denk ik dat je hier de rest van je leven last van zult hebben..
De reden dat hij het zo bot brengt is omdat het emmertje op een gegeven moment vol zit..
Sorry dat ik het zo bot breng,zo bedoel ik het niet,ik snap heel goed dat je er moeite mee hebt,maar je moet er wel iets mee willen doen..je moet het WILLEN om hieruit te kunnen komen...
Voor het geval dat er nu reacties komen van ; jij weet misschien niet hoe het is.. ik heb met precies hetzelfde probleem gezeten,dus ik weet precies wat je doormaakt.
Sex is niet het allerbelangrijkste nee,maar wel een onderdeel van..intimiteit.. het vertrouwen geven..blijkbaar vertrouwd TS haar vriend niet helemaal,anders was dit probleem niet zover gekomen denk ik...
Veel sterkte meid,ik hoop dat jij hierzelf uitkomt!
, er is al meerdere keren gezegd dat zeggen: "we lossen het op" niet oplossen is, hij heeft geen geduld meer want TS werkt er niet echt aan, prof. hulp is dan ook al vaak geroepen, en voor de rest moet de TS het zelf weten. supertinkie schreef:Ik weet niet of hij wel credit verdient, zoals hij haar verder behandelt, door haar af te zeiken, omdat hij last van zijn ballen heeft.
supertinkie schreef:Hij is verdorie 25! Een volwassen vent, die gewoon voor zijn problemen weg loopt en lekker bij zijn vriendjes gaat zitten vervolgens...
supertinkie schreef:Want de TS heeft al meerdere malen aangegeven er iets aan te willen doen. En imo moeten ze dat samen oplossen, maar dan moet hij er wel voor open staan en haar de tijd geven.
supertinkie schreef:Dit ook niet naar jou, maar door ervaring heb ik nu wel door dat een man niet reageert en voelt als een vrouw, dus kunnen wij van hen ook niet verwachten dat hij dat wél doet. En dat zie ik hier steeds terug komen. De man moet emotioneel hetzelfde voelen en reageren op ons tere zieltje. Als je dat verwacht, kun je erg lang wachten ben ik bang.Dit is niet aanvallend naar jou bedoelt hoor GC, jij hebt ook zeker wel goede argumenten
Citaat:Ik zie dat anders: 25 jaar, man, die al 7 maanden geduld opbrengt voor het probleem en waar het nu even teveel voor is geworden. Gaat dus bij soortgenoten (andere mannen) zitten om op zijn manier even bij te komen, even zichzelf te zijn. Weet je hoeveel mannen dit doen? En hoeveel vrouwen dit niet begrijpen of kunnen accepteren omdat ze vinden dat mannen maar moeten reageren en voelen als vrouwen?
Lalidan schreef:In mijn ogen ben je veel te afhankelijk van hem, in elk opzicht. Op dit moment klink je heel strijdlustig, maar ik vrees dat dat van korte duur is..... Dus kies voor jezelf, zet er een punt achter of las een pauze in en zorg er eerst eens voor dat je op je eigen benen staat. En kijk dan eens of je toe bent aan een relatie.

We gaan het proberen, en zien wel of het werkt.
)
en laat hem gewoon weer op mij afkomen 

kan algauw een overload worden) En idd, wel reageren op de zijne
we blijven natuurlijk wel sociaal 
en wordt dat probleem opgelost op een manier dat jullie er beide voldoening in vinden 

.

faye schreef:Deze jongen is bezig met psychologische oorlogsvoering en het werkt! Ze zal nu nog meer proberen het hem naar de zin te maken.
faye schreef:Deze jongen is bezig met psychologische oorlogsvoering en het werkt! Ze zal nu nog meer proberen het hem naar de zin te maken.