Hoe kom ik erachter?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DeniiSee

Re: Hoe kom ik erachter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:52

Ik heb het net allemaal doorgelezen, ben benieuwd..

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:17

Nou meid, het enige wat ik kan zeggen is dat ie je verschrikkelijk bedonderd en je aan het lijntje houd. Ik hoop dat je inmiddels de juiste keuze hebt gemaakt en dat is in mijn ogen dat je voor jezelf hebt gekozen en hem in zijn sop laat gaarkoken. Laat je ons in ieder geval even weten of alles wel goed gaat met jou? Als er iets is kan je altijd een PM sturen!
Heel veel sterkte alsnog met de hele situatie!

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:23

kom on girl. Fight for youself.

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:05

Weet je al meer meis?

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 17:59

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle berichtjes en sorry voor de late reactie. Ik heb een tijdje door omstandigheden met het internet niet om de computer gekunt.

Ik heb 2 weken geleden met hem gepraat. Hij luisterde voor het eerst, zonder dat hij gelijk boos werd. Ik had mijn verhaaltje gedaan en vervolgens zegt hij weer heel makkelijk dat we dan maar weer vrienden moesten blijven, maar we weten ook dat dat niet lukt en steeds weer meer wordt. Hij wilde me nog wel blijven zien, alleen hij zei dat hij gewoon geen relatie kon hebben, dat het hem niet lukte.
Het meest klote is, dat ik hem ook niet kwijt wil. Het was erg moeilijk om te zeggen om er helemaal mee te stoppen en dat wilde hij ook niet. Het was zo'n moeilijk gesprek, dat we uiteindelijk allebei stil vielen. We hebben toen samen gegeten en wat tv gekeken en bij elkaar gelegen de rest van de avond. Ik had zoveel gedachtes, ik wist het gewoon niet meer. Maar het lukte me niet om bij hem weg te gaan. Uiteindelijk besloten we een paar uur later maar gewoon vrienden te blijven en gewoon leuke dingen samen te doen en dan eens kijken hoe het verder zou gaan. Op zich kon ik zo voor mezelf wel verder.

Het ging ook even weer gewoon leuk en goed. Met kerst voelde hij zich niet zo goed, dus heb ik hem wel steeds gebeld enzo en gesteunt. Dat waardeerde hij.

Vervolgens met oud en nieuw waren we bij hetzelfde feest. Toen zei hij dat hij mij zo leuk vond, zoveel van me hield en dat het hem speet dat hij mij zoveel pijn had gedaan. Hij wilde in dit nieuwe jaar op nieuw beginnen en hij zei dat iedereen het mocht weten van ons. Ik natuurlijk helemaal in de wolken. Vervolgens liep ik naar mijn broer, waar ik mee op stap was. Me broer keek echt zo van "wie is dat" .Dus ik wilde hem voorstellen aan mijn broer, maar dat wilde hij niet. Vervolgens liep hij weg omdat zijn telefoon af ging. Later sprak ik weer af en 2 vrienden van hem stonden erbij. Vervolgens zegt zijn ene vriend " goh zou je me niet even voorstellen aan dat meisje" . Nou dat deed hij dan. Vervolgens liet ik hem weten dat ik het niet zo leuk vond dat hij niet zich niet even voor wilde stellen aan mijn broer. Hij werd boos en zei dat hij erg onzeker was en zich er niet gemakkelijk bij voelde. Ik bleef een beetje boos. Ondertussen zei zijn vriend dat ik maar mee moest gaan naar hun vrienden.
Maar hij bleef maar boos. Ik liep achter hem aan naar zijn vrienden, maar hij liep zo snel en schreeuwde vervolgens dat ik maar lekker naar mijn broer moest gaan...en weg was hij. Hij liet me zo staan in me eentje op een groot feest. Ik heb hem nog gezocht, gesmst en gebeld, maar hij reageerde niet. Ik heb vervolgens niet echt leuke smsjes naar hem gestuurd, ja dat had ik niet mogen doen.

De volgende dag heb ik hem gebeld. En toen werd hij boos op mij, hij zei dat het mijn schuld was omdat ik zo zat te zeuren en hij zei dat zijn vrienden het ook maar raar vonden hoe ik deed. Ik begon te huilen en toen zei hij dat ik maar zielig deed en het slachtoffer uithing en zei dat hij nu al spijt had van wat hij had gezegd die avond en dat hij al dat gezeur zo beu was. Ik mocht hem niet meer bellen of smsen die dag, ik moest hem laten doen.

Omdat ik echt mijn verhaal kwijt moest, heb ik hem gemailt met mijn verhaal en over hoe ik mij voelde. Hij stuurde 's avonds een smsje dat hij mijn mail gelezen had, en begreep hoe ik voelde en dat hij met mij wilde praten dit weekend. Heb gezegd dat dat goed is. Vervolgens vanmiddag nog niets gehoord, dus ik heb hem gesmst of hij al wat wist zodat ik ook mijn plannen kon maken.
Ik kreeg net weer een smsje terug dat hij met oorontsteking op bed lag en dat hij echt wilde praten, maar dat alles pijn deed, zowel geestelijk als lichamelijk. Heb gevraagd wat dan nu de bedoeling is, maar heb niets meer terug gekregen.

Ik snap hem echt niet.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 18:00

Ik wil iedereen bedanken die me ook een PM heeft gestuurd. Doet me goed.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:08

Meid... 2009 is net begonnen.. maak een frisse start voor jezelf! Ookal wil je hem niet kwijtraken, misschien moet je in deze situatie toch gewoon de stekker uit het stopcontact trekken... minstens een paar maanden geen contact... achter je laten... dan kan je daarna wel weer een 'kennisen'/vriendschap opbouwen...
De situatie klinkt echt niet fijn en zeker niet zoals het zou moeten (kunnen) zijn!

Succes ermee!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:09

Jeetje meis...... wat een verhaal weer! Hij blijft lastig doen he! Grrr wou dat ik iets voor je kon doen!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:11

Hmmm....mannen........................je kan er ook nooit een hoogtepunt uit ze krijgen... Haha!

Meid ik denk dat jij er toch even goed aan doet om hem vanaf nu af aan met rust te laten dus niet smsen of bellen of mailen...Houd dat vol maar ook als hij je belt of smst of mailt lees je zijn mails/sms wel maar je neemt je foon niet op...Laat hem ook maar even bekoelen en nadenken met wat ie nou echt wilt!! Want hoe die als laatst deed komt beetje in mijn ogen op van dat ie je liever gebruikt voor de fun waarneer hem het hem uit komt maar als bij puntje bij paaltje dan word je keihard door hem de grond in geboord...Duss mijn advies laat hem aub tijdelijk met rust reageer niet naar hem, breng je aandacht op andere dingen meid...Als ie echt zielsveel van je houd beseft ie dat wel en komt ie van zelf wel terug!! Maar nu is hij degene die er meer moeite voor moet doen..

Wens je heul veul sterkte Knipoog

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:12

Ben 't met Ilsemarie eens...
Meis kies voor je zelf.. Ik begin 't idee te krijgen, dat hij je gewoon warm probeerd te houden...

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 18:12

lillytjuh schreef:
Jeetje meis...... wat een verhaal weer! Hij blijft lastig doen he! Grrr wou dat ik iets voor je kon doen!

Ja ik dacht even dat het nu wel goed was, ik had het gevoel dat hij het meende op dat feest en hij deed echt zo lief tegen me, totdat ik hem aan me broer wilde voorstellen.

Kijk, ik had misshien niet zo lang moeilijk moeten blijven doen erover, maar hoe kan je nou door zoiets niet meer op me reageren?? Dat snap ik gewoon niet. Daarvoor zei hij nog dat hij van me hield, dat negeer je me toch niet.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 18:14

neverstop schreef:
Ben 't met Ilsemarie eens...
Meis kies voor je zelf.. Ik begin 't idee te krijgen, dat hij je gewoon warm probeerd te houden...

Hoe bedoel je dat?

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:15

Zoals __Possie__ het uitlegt in haar post..
idd wanneer hij lol wilt hebben, ben jij goed genoeg voor hem, dus wanneer het 'm uitkomt.. komt 't hem niet uit, schuift hij je aan de kant en reageert hij als of hij je niet belangrijk vind...

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:27

Dat hij haar dus gebruikt zeg maar, even heel cru..

Meid, gesprekken kan je vaak voeren en daar kan je een heel goed gevoel bij hebben, maar hij zal het moeten laten zien..
En er moeite voor moeten doen. Net als met je broer.. hij had gewoon ballen moeten hebben.. zo kom je nooit verder..

Maak er een eind aan, hij zal je op deze manier blijven kwetsen.
En jij LAAT je elke keer kwetsen, door je gevoelens voor hem.
En je kan zoveel... zoveel beter krijgen.. iemand die wel graag bij jou en je omgeving is, die je met respect behandeld, en concreet dingen aan pakt.. die je zal beschermen en helpen als dat nodig is..

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:40

arme meis! je verdiend zoveel meer respect! Ik snap best dat je het graag allemaal goed wil zien, dat zou ik in jouw geval ook hebben hoor. Maar dit kun je zo niet door laten gaan! Dan is straks al je zelfvertrouwen weg!

Ik vind het echt mega stom van m dat ie zich niet aan je broer voor wilde stellen, dat hij verlegen is oke maar ik vind dat toch onder het kopje fatsoen vallen!

Pfff....... als er iets is of je wil even van je afschrijven je weet me te vinden!!!!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:50

Ik heb net dit topic doorgelezen. Meid, wat word jij voor de gek gehouden en gekleineerd door hem. Hij is juist degene die manipulatief (hoe je het ook schrijft haha) is. Ik heb met mijn eerste relatie een beetje hetzelfde gehad. Ik heb zelfs een keer met blauwe plekken van hem op mijn arm gelopen en nog wist hij het toen zo te draaien dat ik me schuldig voelde.

Dit is ook allemaal doorgelopen in de rest van mijn leven en ben nu pas eindelijk klaar met therapie en voel ik me eindelijk zelf weer een beetje mens. Iemand die onafhankelijk is. Die zijn humeur niet afhangt van een jongen.

Je moet het echt zo laten. Het lijkt voor hem wel een spelletje. Het is aantrekken en weer afstoten van zijn kant en dat is niet eerlijk tegenover jou. Jij bent iemand die 100% voor hem wilt gaa, terwijl hij maar voor 50% (wanneer het hem uitkomt) voor jou wil gaan. Je verdient iemand die zich ook 100% wil inzetten voor jou.

Je bent nog jong. Ga lekker je eigen gang. Ik weet noet of je veel vriendinnen hebt, maar ga lekker met hun op stap en zoek ze op. Zal je zien dat je je snel een stuk beter zal voelen. En weet je wat er misschien zelfs kan gebeuren dan, dat jullie daarna misschien wel goed bij elkaar passen (kan, hoeft absoluut niet). Misschien benauw je hem ook wel een beetje omdat je zo aan hem hangt en allen van hem afhangt. Nee, niet doen. Ga lekker je eigen leven leiden en kijk niet meer naar hem om. Kijk wat er dan gebeurd, maar ik weet in ieder geval zeker dat jij je dan een stuk beter zal gaan voelen en dat is het aller belangrijkst.!!!! Heel veel sterkte en succes!!!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 21:08

Dat jij daar nog het geld van de sms'en tegenaan gooit zeg....
Straks plakt hij nog op je voorhoofd 'DIT IS MIJN BEZIT' en doe je nog niks....

haal aub het bord van je kop en kies voor jezelf!!!

HIJ IS JE ZOOOO NIET WAARD.

Je bent zoveel méér waard!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 21:16

Ik ben het met Poes eens. Meid, zet hem aan de kant, hij is je niet waard.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 21:19

Heb je inmiddels al wat weer van hem gehoord of heb je hem alweer gesproken?

Ik zouhem echt laten barsten hoor en lekker je eigen weg in gaan slaan en je eigen leven gaan leiden!

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 01:30

Tamadine schreef:

Ik zouhem echt laten barsten hoor en lekker je eigen weg in gaan slaan en je eigen leven gaan leiden!

Hij heeft me vanavond gesmst dat hij dolgraag met me wil praten en dat hij het echt meende. Zodra hij thuis was zou hij zijn rooster checken en wilde hij me zo snel mogelijk zien. Zo schreef hij het ook. Heb terug gestuurd dat het goed was, maar dat ik er niet meer om zou vragen.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 01:40

_knollie_ schreef:
Tamadine schreef:

Hij heeft me vanavond gesmst dat hij dolgraag met me wil praten en dat hij het echt meende. Zodra hij thuis was zou hij zijn rooster checken en wilde hij me zo snel mogelijk zien. Zo schreef hij het ook. Heb terug gestuurd dat het goed was, maar dat ik er niet meer om zou vragen.

Je had beter terug kunnen sms-en dat het niet meer hoeft... te laat!!!
Nu krijgt hij toch weer zijn zin door op jouw gevoel in te praten..

Terwijl hij eigenlijk niet wil veranderen... anders had hij er al lang moeite voor gedaan..
Wanneer verdwijnt dat bord voor je ogen en ga je zien wat hij met je doet??

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 01:43

Liefde maakt blind Knipoog

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:01

Marchador schreef:
Liefde maakt blind Knipoog

Ok, maar ik hou meer van mezelf dan van iemand anders..
Met mezelf MOET ik altijd verder, met een ander wil ik altijd verder.. maar wat niet gaat gaat niet.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:30

_knollie_ schreef:
Tamadine schreef:

Dus wanneer hij tijd heeft??
Hij had allang voor je deur moeten staan als hij het zo meend!

Meis, zet die jongen aan de kant, hoeveel meer meiden moeten het hier schrijven voordat het tot je doordringt dat hij écht geen partij is??!
Of hoeveel meer pijn moet die jongen jou doen voordat je hem aan de kant schuift?
Besef je wel dat niet hij, maar jijzelf je dit aandoet?? Jij laat het gebeuren!
Dus niet meer zeuren als je bij hem blijft.

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:59

jeetje meis.
weer een heel verhaal.
net als wat sommige andere zeggen. begin een goed start in 2009. want zo gaat het niet meis.
als ik het allemaal zo lees heb ik het idee dat hij je nu aan het lijntje houd want hij stelt het iedere keer uit.. en dat doe je niet als je dolgraag met iemand praat...