Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Njen schreef:Dat snap ik ook best, maar het is dus niet dat hij niet wil, maar dat het gewoon niet gaatEn hij kan mijn telefoon best lenen s'maandags, rest van de week heb ik hem zelf nodig

Ik had ook nog een oude foon en prepaidkaart liggen, en die heeft hij in leen, maar het probleem is dat beltegoed
Zo is hij tenminste bereikbaar als ze terugbellen, want dat ga ik niet voor hem aannemen, dat kan hij zelf, het gaat echt om het bellen zelf, als iets telefonisch moet afgehandeld worden dan vraag ik ook vaak of ze hem kunnen bellen 

En als jullie goed hadden gelezen had ik hem en een vriendin toen getrakteerd op een avondje stappen, aangezien ze zelf geen geld hadden hiervoor

KiWiKo schreef:tuurlijk................... je wordt in elkaar geslagen door de politie........... euhmzzzzzzz zomaar?????? gewoon omdat je een vraag stelt........ echt het is aan de orde van de dag....
Kom nou toch
En als hij hulp krijgt die later niks meer van zich laat horen, is dat dan een reden om het maar gewoon niet te doen? Hij wist niet zo goed als iedereen dat dit er aan zat te komen. Hij is door zijn eigen schuld hierdoor in de oliebol geraakt en hij moet er ook zelf uitkomen. 

Momenteel ga ik nml amper uit. Is het dan ook slim om het op te nemen als ze zo reageren? Dan heb je toch een soort van bewijs... 
Njen schreef:Beantsje, ik ontdek ook niet dat hij niet nalatig hiermee is geweest, maar idd daar gaat het nu niet om. Ik en andere getuigen vinden dat het onterecht was, maar het kan natuurlijk dat de politie dat anders zag. En familie van mij zei al, als de politie het op je voorzien heeft omdat ze denken dat je ergens aanleiding toe bent, dan kan je in feite niks anders dan het ondergaan en afwachten... Hij heeft zich voorderest ook niet verzet, alleen hij heeft hierdoor wel blijvende schade opgelopen. Mocht iemand dit weer niet geloven, hun probleem, maar ik ben er een beetje klaar mee dat iedereen hem en mij blijft aanvallen terwijl niemand erbij is geweest.

Want het laatste wat hij kan gebruiken is dat de boete hoger word en dat hij een strafblad krijgt... 

Dan kan hij ook gelijk de fotos laten zien. beantsje schreef:KiWiKo schreef:tuurlijk................... je wordt in elkaar geslagen door de politie........... euhmzzzzzzz zomaar?????? gewoon omdat je een vraag stelt........ echt het is aan de orde van de dag....
Kom nou toch
Ik ben Lotus-slachtoffer (d.w.z. nepslachtoffer bij rampenoefeningen en EHBO-lessen etc). Een poosje terug was er een oefening van de hulpverleningsdiensten. Kort samengevat; (dit is allemaal fake natuurlijk) ik was demonstrant bij een biofarmaceutisch bedrijf. Ik was met anderen in de hal toen er een explosie kwam, waarbij ik lichtgewond raakte. De politie had al wat buitenlopende demonstranten afgevoerd maar mocht van de brandweer uiteraard het brandende pand niet binnen. Een mededemonstrant lag met een gebroken been vlak bij de uitgang en gooide wat stokken etc. naar buiten, richting 4 agenten die aardig opgefokt waren (maar dit had ik niet gezien door alle rook). Toen kroop ik op handen en voeten het gebouw uit en deze 4 doken letterlijk bovenop me en arresteerden me hardhandig. Ik werd over de grond gesleurd (en dat was dus geen spel want ik had echt mijn knieen opengeschaafd) en ben aan een hek geketend waarbij ook mijn arm flink werd omgedraaid. Ik heb het echt uitgeschreeuwd van de pijn (geen spel).
Als dit geen oefening was geweest was het allemaal ongetwijfeld nog 10 x hardhandiger gegaan. En ik had (ook in het spel niet) helemaal niks gedaan....
Wat ik maar wil zeggen, dat ook de politie in de hitte van de strijd weleens een enorme beoordelingsfout maakt en dat je dan onterecht wel degelijk klappen kunt krijgen.
legaal houtblokken gooien naar de ME........ Gruwelijk gaaf, erg heftig altijd......... en ik heb ook wel eens kotsend over het wegdek gekropen omdat ik een volle adem traangas inademde
Wij deden ons standaard inpakken in motorpak MET kranten eronder......... dan kwamen de klappen niet zo hard aan