Ben je daar dan nog niet mee naar de politie geweest? Het is idd zeer waardevolle informatie !
eenitraM
Geplaatst: 31-01-09 12:08
passieX schreef:
Ben je daar dan nog niet mee naar de politie geweest? Het is idd zeer waardevolle informatie !
PM voor info.
Ik durf eigenlijk niets meer op Inet te plaatsen. Omdat men achter alles kan komen
suffie
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-09 14:45
eenitraM: ik quotte jouw bericht, omdat je hier in aangaf dat jouw vriend (of een kennis van hem?) Joanne had gezien in combinatie met een onguur persoon, op de dag van verdwijning. Vorige week vrijdag was er een uitzending van vermist en daarin werd aangegeven dat Joanne waarschijnlijk met ene Mike was meegegaan en toen ik die tekeningen van hem zag kreeg ik helemaal de kriebels. Dat was alles, dus ik bedoelde er verder helemaal niets mee. Als je geen geheimen hebt hoef je toch ook niet bang te zijn dat ze achter dingen komen????
Laatst bijgewerkt door suffie op 31-01-09 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 31-01-09 14:47
@ cayenne: hoezo nabestaanden? Ze is toch nog niet gevonden en de kans bestaat dus nog steeds dat ze leeft of mis ik nu een deel van het verhaal?
Ik vind het nog steeds een onwerkelijk verhaal! Ik woon zelf in een dorpje vlak naast Aalten en dat iemand zo maar kan verdwijnen zonder enige spoor achter gelaten te hebben. Dat kan toch bijna niet?
Ik hoop ook dat ze snel en ook in levende lijven gevonden word!
Ik hoop dat ze snel en in leven wordt terug gevonden! Haar ouders, familie en vrienden moeten nu echt door een hel gaan. Veel Sterkte!
suffie
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-09 21:50
Zondag 1 februari 2009
De 52e dag…….en nog steeds geen duidelijkheid. Donderdag j.l. heeft een helikopter van de KLPD weer gezocht boven de Slingeplas en andere waterpartijen. Weer tevergeefs. Je weet niet meer of je hier nu blij mee zijn of niet. Want je wilt zo ontzettend graag een einde aan deze onzekerheid. Maar toch houden we hierdoor weer hoop dat Joanne nog leeft. Het rechercheteam is met een aantal mensen uitgebreid om de vele tips die nog steeds binnenkomen te checken. Ook dat geeft hoop: er komen nog steeds tips binnen. N.a.v. onze vorige update zijn er een aantal reacties binnengekomen op onze vraag om een tweedehands laptop voor Mulindwa. We zijn hier ontzettend blij mee en binnenkort kunnen we Mulindwa en Grace blij maken met een laptop. Hartelijk dank hiervoor. Overigens blijven laptops altijd welkom, want die kunnen we ook gebruiken voor het project van de Strichting Mukwano in Bushenyi.
Ook heel veel dank voor de giften die zijn binnengekomen om het schoolgeld te betalen van Joannes kinderen in Oeganda. We zijn erg blij dat het levenswerk van Joanne kan doorgaan en dat deze kinderen hierdoor een kans krijgen op een betere toekomst.
Misschien even een praktische tip: we krijgen via dit gastenboek soms vragen om flyers bv of mensen stellen een specifieke vraag. Maar wanneer er geen naam of e-mailadres onder staat, weten we niet van wie de vraag afkomstig is of waar we bv de flyers naar toe moeten sturen. De 52e dag…....en nog steeds is Joanne niet terug. Het is toch bijna niet te bevatten? Dus gaan we verder met afwachten, hopen, bidden, kaarsjes branden, twijfelen, huilen, praten, nadenken, zwijgen, boos zijn, puzzelen (de 14e inmiddels) en toch ook proberen de draad weer op te pakken: af en toe het dorp weer in en weer een beetje sporten (na 7 weken thuis zitten is de conditie behoorlijk verslechterd)
En maar hopen dat nu toch eindelijk een keertje duidelijkheid mag komen en antwoord op de vele vragen die we hebben, maar vooral de allerbelangrijkste vraag: waar is Joanne??!!!
Toen ik zag datje een update gaf hoopte ik op goed nieuws! maar helaas nog niks! Ik heb er ook geen woorden meer voor, het moet jullie opbreken. Ik leef met jullie mee (ook al heb je daar weinig aan) hoop zo dat ze snel en gezond gevonden word of iets van zich laat horen
suffie
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-09 17:57
Zaterdag 7 februari 2009
Alweer ruim 8 weken is Joanne nu vermist …..het is toch niet te bevatten?
Het 25 man sterke rechercheteam trekt de vele tips na, maar tot op heden is er nog geen duidelijk spoor.
Ook werd er in de Slingeplas opnieuw gezocht. Het schijnt n.l. dat er vanuit de helikopter die vorige week de Slingeplas heeft bekeken, een “lichte vlek” te zien was. Dat is nu met behulp van brandweer en duikers nader onderzocht, maar het bleek om een boomstam te gaan.
Na de uitzending van Tros Vermist van gisteravond zijn er weer wat tips binnengekomen en ook deze tips zullen allemaal weer uitgezocht gaan worden.
Vanavond zal Hart van Nederland van SBS6 ook weer aandacht besteden aan de vermissing van Joanne (maar omdat er weinig nieuws te melden is, zal het vooral gaan over haar vrijwilligerswerk in Oeganda)
Door deze publiciteit hopen we dat zoveel mogelijk mensen gaan zoeken naar Joanne en dat we zo gauw mogelijk de gouden tip zullen krijgen en Joanne terug zullen vinden.
We vinden het geweldig dat iemand het tipgeld heeft verhoogd met € 5000, dus in totaal is er nu € 10.000 voor de gouden tip. We hopen dat dit mensen over de streep trekt om met juiste informatie te komen, want het kan toch niet anders dat er mensen zijn die méér weten en dat tot dusver niet gezegd hebben …?
Zoals veel mensen schrijven in het gastenboek, in mailtjes en op kaartjes: Joanne kan echt nog niet gemist worden; zoveel mensen hebben haar nog hard nodig!
Als vermist ervoor komt is het eerste waar ik aan denk Joanne, in de hoop dat er nieuws is. Ik hoop dat er snel antwoorden zullen komen en dat er een eind komt aan deze nachtmerrie. Kan het niet anders omschrijven.
Ik hoop voor de familie dat er inmiddels al wat meer nieuws is..
Kim_89
Geplaatst: 17-02-09 11:05
Wat een vreselijk verhaal zeg.. En ik vind het echt erg om te zien dat al die tips vooralsnog geen zin lijken te hebben. Bovendien ook echt respect van de ouders dat zij positief proberen te blijven in zo'n onmenselijke situatie. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt..
Zaterdag 14 februari 2009 Alweer 9 weken, de 65e dag….
We hebben gisteren op ons verzoek een gesprek gehad met iemand uit de leiding van het rechercheteam, omdat wij behoefte hadden om eens met elkaar van gedachten te wisselen over hoe het nu allemaal gaat. Bovendien wilden we “een gezicht” zien, want wij hebben n.l. geen rechtstreeks contact met het team. Alle informatie verloopt via een zg “familiekoppel”. Dat zijn twee rechercheurs die de schakel vormen tussen ons en het rechercheteam. Dat verloopt allemaal prima en zij houden ons (voor zover er nieuws te melden is) goed op de hoogte. Maar na 9 weken leek het ons goed om ook een gesprekje te hebben met iemand van de teamleiding. Het is een plezierig gesprek geweest en het heeft ons er nogmaals van overtuigd dat het 25 man sterke team zijn uiterste best doet om Joanne te vinden. En natuurlijk ben je als ouders ongeduldig en wil je dat het allemaal wat sneller gaat, maar de wetenschap dat zij grondig en zorgvuldig werken, geeft ons vertrouwen.
En je hoopt natuurlijk ook dat er nieuwe ontwikkelingen te melden waren, maar helaas waren die er niet……….
Zoals je kunt zien hebben we de website wat aangepast. We hebben n.l. een tabje voor een overzicht met foto’s gemaakt. Het is niet bedoeld als een fotoalbum van Joanne, maar van diverse kanten kwam n.l. het advies om méér foto’s van haar te plaatsen. Vooral om de mensen die Joanne niet persoonlijk kennen een beter beeld van haar te geven, waardoor zij haar wellicht ook beter kunnen herkennen.
Er komen n.l. nog veel tips binnen van mensen die denken haar gezien te hebben. En dat varieert van b.v. een viskraam in Utrecht, een tankstation in Frankrijk of een chinees restaurant in Haarlem. Maar die herkenning is voornamelijk gebaseerd op de foto die ook op deze website staat. En ja, wij vinden de foto erg mooi, maar zoals iedereen heeft Joanne ook meerdere gezichten en uitdrukkingen, dus daarom ook meer foto’s. En we hopen dat het helpt Joanne beter te herkennen.
En dan het gastenboek…….
Het is jammer vast te moeten stellen dat er mensen zijn die, ongetwijfeld met goede bedoelingen, er allerlei gedachten en ideeën willen ventileren over wat er mogelijk gebeurd zou kunnen zijn. We hebben hier veel moeite mee. Geloof maar dat in ons hoofd alle scenario’s allang de revue gepasseerd zijn, dus er hier weer mee geconfronteerd te worden, helpt niet echt…. En wanneer iemand suggesties heeft voor een mogelijke oplossing, dan (nogmaals) ons verzoek: meld het bij de politie en a.u.b. niet bij ons of in het gastenboek.
Maar gelukkig komen dergelijke berichten niet vaak voor. Meestal zitten we met tranen in onze ogen jullie reacties te lezen en we zijn oprecht ontroerd door jullie woorden, gedichten en gebeden. Heel veel dank ervoor.
Een hartelijke groet, mede namens Thomas en Tanja,
@ Chiqa, Mike zou een jongen zijn waar ze mogelijk bij zou kunnen zijn....dat had een tipgever gezegd. Maar hoe en wat precies is mij ook niet duidelijk...moet je even op pagina 6/7 gaan lezen!