Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Die had er nog een paar ongebruikt liggen een maatje groter (c)
Hilda79 schreef:@ Carola, en da's nou juist het probleem. De speciale bh's zien er niet uit, zitten niet fijn en geven helemaal geen steun.

odetteke schreef:Hilda79 schreef:@ Carola, en da's nou juist het probleem. De speciale bh's zien er niet uit, zitten niet fijn en geven helemaal geen steun.
Ik heb altijd gewone beha's gebruikt en gedragen, vond ik veel fijner!!
Al die speciale borstvoedingsbeha's of meegroeibeha's zijn veel te elastisch, daar heb ik dus helemaal niets aan. Ik heb dus steeds voorgevormde gewone gedragen, kan ik prima bv mee geven.Nathalie1981 schreef:Leuk om te lezen
Ik voelde mij in het begin echt lelijk
Ik ben nu 14 weken zwanger en je ziet echt nog niets aan me. Kan ook nog gewoon mijn eigen kleding aan ed.
odetteke schreef:80F/75GAl die speciale borstvoedingsbeha's of meegroeibeha's zijn veel te elastisch, daar heb ik dus helemaal niets aan. Ik heb dus steeds voorgevormde gewone gedragen, kan ik prima bv mee geven.
Hangborsten heeft trouwens niets met borstvoeding te maken, dat de vorm wat veranderd komt door de gewichtstoename van de (*)(*) tijdens de zwangerschap.(na het ontzwangeren dus (.)(.))